Gå til innhold

Vurderer navnet Bluebird for min sønn. Kommentarer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det er jo veldig dollete og blir vanskelig i Norge. Med mindre det er et kjendisbarn som skal bo i Beverly Hills ville jeg styrt unna navnet Bluebird.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bluebird?  Den vevre broren til lille Vårrull som var nevnt her tidligere?

Nei, du kan ikke kalle guttungen Bluebird. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt å hiss dere opp.

Som dere ser, så er det laget 3-4 like åndsvake navnetråder med få minutters mellomrom. Det er troll-tråder

Anonymkode: 7eb4d...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er et ekte navn: https://community.babycenter.com/post/a60955864/boys_name_bluebird

Anonymkode: aa7ce...4bb

Gir det deg noen hint at nettsiden du viser til er amerikansk? Bor du i USA? Hvis svaret er nei, er løsningen enkel. 

Selvsagt - dersom du har et dypt og inderlig ønske om å bli sett på som smårar, og at barnet ditt for evig og alltid kommer til å måtte forklare navnet sitt, samt være særdeles utsatt for mobbing - kjør på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløy en liten blåfugl gjennom vindu, gjennom vindue, gjennom vindu, en dag i Mai, 

Anonymkode: a4cd8...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig navn 😍 Vurderte det selv til eldste da jeg var gravid. Ble jente og hun heter Snowflake . Absolutt mulig det blir en Bluebird her om nestemann blir gutt.

Anonymkode: e017e...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nydelig navn 😍 Vurderte det selv til eldste da jeg var gravid. Ble jente og hun heter Snowflake . Absolutt mulig det blir en Bluebird her om nestemann blir gutt.

Anonymkode: e017e...248

Little Snowflake of Coockoo's Nest er mitt forslag hvis du vil ha en litt adelig schwung over det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Det er sikkert en trolltråd, og dessuten er den over ett år gammel, så lille Blåfugl har vel fått navnet sitt registrert nå. Men jeg sitter altså og ler så jeg hikster her, og det trengte jeg nå. Kanskje Blåfugl skal få søsken snart? 

Sisik, Svane, Trane, Trost,  Hakkespett og Kjøttmeis passer til. 

Dessuten er Blekksprut, Ekorn og Cobra stilige😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var barn hadde jeg hadde en brevvenninne i USA ,som het Bluebird Margereta Pricilla. Hun hadde et fjerde fornavn og , men det husker jeg ikke.. Kom til å tenke på det nå. Hun ble bare kalt Blue. Noen tar litt av på navnefronten. Lillesøsteren het, ja nå kan dere gjette......... Karen. Hverken mer eller mindre.

Anonymkode: 83c40...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da jeg var barn hadde jeg hadde en brevvenninne i USA ,som het Bluebird Margereta Pricilla. Hun hadde et fjerde fornavn og , men det husker jeg ikke.. Kom til å tenke på det nå. Hun ble bare kalt Blue. Noen tar litt av på navnefronten. Lillesøsteren het, ja nå kan dere gjette......... Karen. Hverken mer eller mindre.

Anonymkode: 83c40...900

Hahahaha! For en kombinasjon av navn på søsken😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da jeg var barn hadde jeg hadde en brevvenninne i USA ,som het Bluebird Margereta Pricilla. Hun hadde et fjerde fornavn og , men det husker jeg ikke.. Kom til å tenke på det nå. Hun ble bare kalt Blue. Noen tar litt av på navnefronten. Lillesøsteren het, ja nå kan dere gjette......... Karen. Hverken mer eller mindre.

Anonymkode: 83c40...900

Fantastisk 🤣 Bluebird Margereta Pricilla og Karen

Anonymkode: 13d77...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...