Gå til innhold

Mest trulig termin 3 dager før min brors bryllup.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi prøvde litt tidligere i 2017 ift å bli gravide, slik vi evt. fikk i god tid før bryllupet - det ga aldri noe resultat. Jeg slo meg tiø ro med at jeg nok er litt for overvektig og må gå ned i vekt før det skulle klaffe. Var veldig bevisst på å ikke bli gravid mnd slik termin traff mnd før, samme mnd eller mnd etter, så følgte "mens-kalender" som viser eggløsning osv (og siden det ikke har klaffet tidligere trodde jeg vi var ganske safe)...men den gang ei, nå har vi som nevnt truffet ganske så nøyaktig (uplanlagt) på bryllupsdagen😌 er så fortvilet, og tørr ikke å fortelle om graviditeten - og er 4 mndr på vei🙈 

Anonymkode: 4e659...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sånt som skjer av og til! Jeg kan ikke forstå annet enn at din bror viser forståelse for at du antakeligvis er opptatt akkurat da. Men det vet du jo ikke - det kan jo fortsatt hende du kan delta på seremonien i alle fall, og kanskje deler av middagen? Kan jo hende du føler deg bra da.  Eller er det langt unna der du selv bor?

Anonymkode: 01c9c...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min hatt. Du kan jo reise i bryllupet så lenge du ikke føder den dagen eller di nærmeste dagene før. Jeg var i bursdag dagen jeg fødte og 6 dager etterpå. Gikk kjempe fint! Fortell det, og forvent en positiv reaksjon!

Anonymkode: 20687...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt skjer :)

Har du en nyfødt, er helt døgnvill, stuptrøtt, er sår og blør så ligger du hjemme med babyen med god samvittighet.

Har du enda ikke født så kan du gå i selskapet, fortsatt ta det med ro og være der så lenge du orker:)

 

Anonymkode: 94e1e...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2018 den 20.02, Anonym bruker skrev:

 

Takk for alle tilbakemeldinger. Ved å høre om bl.a deg som har opplevd 3 ma, blei jeg virkelig påminnet hvor skjørt og ukontrollerbart livet faktisk er - det er ingen selvfølge å kunne bli gravid, eller at det skal gå bra.

Jeg har fortalt det til til broren min, som synes det var hyggelig at vi skal ha små igjen😊 Er nok jeg sommå synes det er så kjipt å evt. Måtte gå glipp av bryllupet - han er den første av mine søsken som skal gifte seg + våre 2 barn skal ha en sentral rolle som ringbærer og brudepike..Bryllupet er 60 mil unna + at jeg går inn i et risikosvangerskap grunnen bl.a tidliger sv.skapsforgiftning - som kombinert kan gjøre det vanskelig. Men det blir som det blir...

Anonymkode: 4e659...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...