Gå til innhold

Overstimulering? Gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan arter det seg med overstimulering (OHSS) og (mulig) graviditet? På kontroll før egguttak ble det sett 16 eggposer og litt væske bak livmora, så gyn ville totalfryse (gjort det før pga overstimulering). Heldigvis ble ikke det noe av. Egguttak 22/1, satt inn en blastocyst 27/1. Har helt siden før uttaket hatt smerter/ubehag helt nederst i magen tilsvarende eggstokkregionen begge sider, og over skambeinet. Oppblåst mage, mye luft og både forstoppelse og diaré. Har ikke gått over. Bruker Lutinus, så tilskriver noen av symptomene dette, men har ikke opplevd såpass mye bivirkninger før. Litt ømme pupper allerede før innsett, ble ømmere to dager etter innsett. Tok en graviditetstest i går (4 dager etter blasto-innsett, så seff altfor tidlig...!!! 😂) som var negativ. Er dette overstimulering (OHSS)? Hva bør jeg gjøre? Kan jeg være gravid? Takk for svar 😊

Anonymkode: e6780...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke. Jeg ble overstimulert og gravid på første ivf forsøk med blasto, testet positivt 5 dager etter innsett. Det kan jo ha vært tilfeldig, da jeg forstår det slik at den eggløsningsprøyta kan sitte i en stund. Ville ikke tatt noe for gitt før testdag. Det er jo en grunn til at de ber oss vente med å teste, selv om det er helt håpløst 😬😊😂

Men jeg fikk tips om å drikke Biola for å roe magen, den var oppbåst og veldig ugrei. Slet med store smerter. Biola gjorde underverker og jeg merket stor forskjell etter en dag. 😊 lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...