Gå til innhold

IKM uke 9


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

20180223_224124.thumb.jpg.71f21630695f2b32d3eb71d215461acb.jpg

Testen fra igår 🙈 mente jeg såg noe på den nederste.. men så svak at den ikke kom med på bilde.. og så kom ikke streken fram før etter fristen 🤔 men ikke fått sånn strek på de testene før

Babyplan slår seint ut! Jeg brukte den, slo ikke ut før over ikm! Legger ved bilder fra 12 dpo51C3CBEE-1C73-47CA-880F-F45588098AD9.thumb.jpeg.d2df5f7d225ad86674ee5c79b8702913.jpeg

Anonymkode: b3236...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Babyplan slår seint ut! Jeg brukte den, slo ikke ut før over ikm! Legger ved bilder fra 12 dpo51C3CBEE-1C73-47CA-880F-F45588098AD9.thumb.jpeg.d2df5f7d225ad86674ee5c79b8702913.jpeg

Anonymkode: b3236...00d

Oi. Er dette den tidligtesten? Sensitiv på 10?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

 

20180224_070356.thumb.jpg.ee76774a8912819e517a1f35cdc87a01.jpgDen nederste er tatt på morgenurin 11dpo. Greide ikke å vente 🙈 og nå er testene brukt opp 😭 strekene kommer bedre frem når testene har tørket 😂

Jeg ser en svak strek. Så utrolig spennende å se om noen dager da 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10 dpo og ingen spotting enda. Hadde mensmurringer en kort stund i natt og noen stikninger. Det har gitt seg igjen. Fortsatt lotionutflod.. har hørt den skal være tynn og vannete ved graviditet men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Jeg er 10 dpo og ingen spotting enda. Hadde mensmurringer en kort stund i natt og noen stikninger. Det har gitt seg igjen. Fortsatt lotionutflod.. har hørt den skal være tynn og vannete ved graviditet men..

Jeg har ikke mensmurring lengre :-/ tror ikke du skal bry deg med utfloden. Hos meg er det minimalt og fargen er gul. Vært hvit t.o.m 9dpo.. fra igår ble den ganske gul 🙈  er mye mer kvalm idag, men går greit om jeg spiser noe 😂 tørr ikke ha for store forhåpninger da testene er så svaaake. 🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Men så spørs det, kan det være skyggestreker? 🤔

Tror ikke det er skyggestreker så lenge de ikke dukket opp lenge etter fristen😉 jeg har fått mange skyggestreker og de har vært så svake at jeg ikke har fått bilde av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Zarina skrev:

Tror ikke det er skyggestreker så lenge de ikke dukket opp lenge etter fristen😉 jeg har fått mange skyggestreker og de har vært så svake at jeg ikke har fått bilde av dem. 

Den øverste dukket opp en stund etter fristen. Men den nederste tatt idag fikk en svaaaaak strek etter 4min. Men begge ble tydligere når de tørket. Er bare 11dpo, så det er ikke umulig at de er ekte 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg har ikke mensmurring lengre :-/ tror ikke du skal bry deg med utfloden. Hos meg er det minimalt og fargen er gul. Vært hvit t.o.m 9dpo.. fra igår ble den ganske gul 🙈  er mye mer kvalm idag, men går greit om jeg spiser noe 😂 tørr ikke ha for store forhåpninger da testene er så svaaake. 🤞🤞🤞

Her har den også vært hvit og så gul. Hatt mensmurring idag også, men tappen er helt lukket. Føler lissom på kroppen at tr er i anmars... 😥 sykt godtesjuk.. 🙈 Håper d går veien for deg og flere andre her. Noen må jo bli gravide 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superømme bryster i kveld. Krysser fingrene for at det ermet godt tegn 😄 Sanmenligner notater fra i høst, og det er skremmende likt mtp symptomer på de ulike dagene 😳😃 Det er jo artig, men er samtidig redd for å håpe for mye 🙈 9dpo i dag, tenker fortsatt å teste på mandag 11dpo. Da bør det slå ut hvis det er noe der. 🤞🏼🤞🏼🤞🏼☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer forsiktig snart_mammatil2 og knerten<3 ❤️ håper den sitter ❤️

Her aner jeg ikke hvor jeg er iløypa 😣 kjempe frustrerende 😣 men mye murringer i livmor området i dag og i går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Rullgardin skrev:

Superømme bryster i kveld. Krysser fingrene for at det ermet godt tegn 😄 Sanmenligner notater fra i høst, og det er skremmende likt mtp symptomer på de ulike dagene 😳😃 Det er jo artig, men er samtidig redd for å håpe for mye 🙈 9dpo i dag, tenker fortsatt å teste på mandag 11dpo. Da bør det slå ut hvis det er noe der. 🤞🏼🤞🏼🤞🏼☺️

Så spennende!! Krysser alt for deg! Hvilken sensitivitet bruker du på tester? Jeg skal teste i morgen, da er jeg 12 dpo 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Gratulerer forsiktig snart_mammatil2 og knerten<3 ❤️ håper den sitter ❤️

Her aner jeg ikke hvor jeg er iløypa 😣 kjempe frustrerende 😣 men mye murringer i livmor området i dag og i går

Du er søt 💗 tror ikke d er så mye som skjer her.. men håpet er der fram til tr kommer.

Så kjipt å ikke vite hvor man er.  Så frustrerende. Tatt el tester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, liiamarsen skrev:

Så spennende!! Krysser alt for deg! Hvilken sensitivitet bruker du på tester? Jeg skal teste i morgen, da er jeg 12 dpo 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Takk! Denne tiden er litt for spennende spør du meg 😂

Bruker babyplan sine fra billige-tester. Er faktisk litt usikker på om jeg har de med hvit skrift på rosa bakgrunn (10), eller rosa skrift på hvit bakgrunn (25), haha! Kjøpte en haug rundt jul for å følge at de ble negative etter MA’en, så får se hva jeg finner i skuffen på mandag 😄

Hvordan ligger vi egentlig an her nå? Jeg har IKM på onsdag. Har 12 dager lutealfase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg har bestillt nye tester 😂😂 håper de kommer fort som fy 🙈 

Ååh, så spennende!! Jeg testa supersvakt 11dpo sist! 😃👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Du er søt 💗 tror ikke d er så mye som skjer her.. men håpet er der fram til tr kommer.

Så kjipt å ikke vite hvor man er.  Så frustrerende. Tatt el tester?

Kan jo virke sånn 😍 ja man må bare holde håpet oppe 😁 håper virkelig for dere 😁 

Ikke tatt el tester nei 😊 alltid hatt kontroll så ikke trengt det 😣 men nå fikk jeg jo aldri dette el slimet mitt, å har hatt en rar utflod hele denne uka 🤔 vannete-lotion-slim aktig 🤔 puppene er oppblåst/runde som de blir ca rett før tr kommer, men det er uansett 1uke igjen til tr tidligs skal komme 🤔 men virker jo som el har vært da pga puppene 🤔 hatt rart vondt i livmorområdet i dag å i går også 🤔 å blir plutselig veldig trist 🤔 

Har jo hatt sengedansen minst 1 gang daglig i over 1 uke, så har lagt inn litt aksjer 😂 så får man håpe det blir befrukta å sitter denne gangen 😊 

Så mye for å skulle "roe ned" for å forhindre skuffelse 😂 

31 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg har bestillt nye tester 😂😂 håper de kommer fort som fy 🙈 

Jeg sa til meg selv sist pp at jeg ikke skulle kjøpe flere tester før jeg var sikker på at det var noe. Mja nå er 50 nye tester på vei 😂 i need them 😂 å helst denne uka 😂 gikk ikke dette 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Rullgardin skrev:

Takk! Denne tiden er litt for spennende spør du meg 😂

Bruker babyplan sine fra billige-tester. Er faktisk litt usikker på om jeg har de med hvit skrift på rosa bakgrunn (10), eller rosa skrift på hvit bakgrunn (25), haha! Kjøpte en haug rundt jul for å følge at de ble negative etter MA’en, så får se hva jeg finner i skuffen på mandag 😄

Hvordan ligger vi egentlig an her nå? Jeg har IKM på onsdag. Har 12 dager lutealfase

Jeg har ikm på tirsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Rullgardin skrev:

Takk! Denne tiden er litt for spennende spør du meg 😂

Bruker babyplan sine fra billige-tester. Er faktisk litt usikker på om jeg har de med hvit skrift på rosa bakgrunn (10), eller rosa skrift på hvit bakgrunn (25), haha! Kjøpte en haug rundt jul for å følge at de ble negative etter MA’en, så får se hva jeg finner i skuffen på mandag 😄

Hvordan ligger vi egentlig an her nå? Jeg har IKM på onsdag. Har 12 dager lutealfase

Jeg har én 25 igjen i skapet! 😂 ikm tirsdag eller onsdag her, blir vel 14-15 dager lutealfase omtrent 😊 helt enig, det er alt for spennende! 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh må dele med dere 😁😁😍

Satt på facebook å kom over en tråd der folk ble lest og fikk beskjed om skyttsengler di hadde 😁 jeg spurte om noen kunne lese meg, å dette fikk jeg til svar

1: "var ikke lett å se noen skytsengel eller hjelpere hos deg akkurat her. Det betyr ikke at du ikke har, det har vi alle. Det som kommer opp er allikevel "datter" kan det være en sterk tilknytning til din datter om du har? Eller kanskje er det ei datter inne i fremtiden som banker litt på døra og begynner å bli litt utålmodig 😉"

 

Sa jeg viste jeg hadde skyttsengler pga blitt lest tidligere, så gikk bra, og at jeg ikke hadde noen barn enda, men hun var hjertelig velkommen, å da kom svar nr 2 🙊

 

2: "Du har garantert det, men fikk ikke noe følelse for hvem eller hvor mange. Liker ikke begynne og tippe heller. Mulig datteren din tar litt stor plass rundt deg akkurat nå. Hun er veldig klar. Lykke til med det 💞" 

 

Flirte litt for har alltid følt jeg vil få en jente først 🤭 å jeg er jaggu utålmodig selv 🙊 prøvd å få ho til å sitte i 7 pp'er nå 🙊👶 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Kan jo virke sånn 😍 ja man må bare holde håpet oppe 😁 håper virkelig for dere 😁 

Ikke tatt el tester nei 😊 alltid hatt kontroll så ikke trengt det 😣 men nå fikk jeg jo aldri dette el slimet mitt, å har hatt en rar utflod hele denne uka 🤔 vannete-lotion-slim aktig 🤔 puppene er oppblåst/runde som de blir ca rett før tr kommer, men det er uansett 1uke igjen til tr tidligs skal komme 🤔 men virker jo som el har vært da pga puppene 🤔 hatt rart vondt i livmorområdet i dag å i går også 🤔 å blir plutselig veldig trist 🤔 

Har jo hatt sengedansen minst 1 gang daglig i over 1 uke, så har lagt inn litt aksjer 😂 så får man håpe det blir befrukta å sitter denne gangen 😊 

Så mye for å skulle "roe ned" for å forhindre skuffelse 😂 

Jeg sa til meg selv sist pp at jeg ikke skulle kjøpe flere tester før jeg var sikker på at det var noe. Mja nå er 50 nye tester på vei 😂 i need them 😂 å helst denne uka 😂 gikk ikke dette 😂

Har dy vært på MR? Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, liiamarsen skrev:

friskt blod på papiret her i dag, så da er det vel tidlig TR 🙄 håper det beste for dere andre! 🤞🏻

Ånei! Så kjedelig!! 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, liiamarsen skrev:

friskt blod på papiret her i dag, så da er det vel tidlig TR 🙄 håper det beste for dere andre! 🤞🏻

😔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har dy vært på MR? Hvordan gikk det?

Ja har det 😃 ikke fått svaret enda 😊 regner med å få det i løp av uka 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, liiamarsen skrev:

friskt blod på papiret her i dag, så da er det vel tidlig TR 🙄 håper det beste for dere andre! 🤞🏻

Var det TR? 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...