Gå til innhold

Hvordan oppbevarer du vaskepulver?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Siden det er jeg som vasker alt av klær i huset har jeg lyst til å ha det litt fint på vaskerommet så jobben blir litt hyggeligere. Boksene vaskepulveret kommer i er ikke så fine så jeg vil kjøpe noe å oppbevare det i! Hva bruker dere? Må være relativt stor beholder med lokk som er lett å få av (ikke skrulokk). Har sett de på kremmerhuset men synes teksten er så stygg...

Anonymkode: 74911...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må bare lete etter ikke-stygge utgaver av sånne som Kremmerhuset har, jeg husker ikke lenger hvor jeg kjøpte mine men de er i metall og fine nok for meg.

Anonymkode: c9709...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har et skap over vaskemaskinen som jeg oppbevarer i, da spiller ikke utseende noen rolle. Har slike kjedelige bokser kjøpt på dagligvare.

Anonymkode: 6501f...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene skuffen er innredet med to bokser i plast uten lokk, den ene til hvit og den andre farget vask. Mao. Drar ut skuffen og forsyner meg med vaskepulveret. I samme skuff ligger litt annet jeg trenger, vaskeposer og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverste hylle i skapet på badet. Sammen med resten av diverse vaskemidler. Så ikke ungene kan nå det. Synes det er greit med skap. Så er alt ute av syne men enkelt og raskt å få tak i.

Anonymkode: 6834c...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...