Gå til innhold

Jeg ser dere lanserer tagging av tråder


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kanskje dere og bør skrive hvordan man tagger tråder, for jeg har ingen peiling på hvordan jeg gjør det, og jeg er sikkert ikke alene om det

Anonymkode: 3c765...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, det ser ut til å ha bli glemt ja. Ved opprettelse av nye tråder vil man få opp et nytt felt mellom tittel og feltet for å skrive innhold. Der står det et felt som heter "Nøkkelord", trykker man der vil man få opp et meny med de taggene som vi har annonsert at finnes. Man kan velge flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ann Christin skrev:

Heisann, det ser ut til å ha bli glemt ja. Ved opprettelse av nye tråder vil man få opp et nytt felt mellom tittel og feltet for å skrive innhold. Der står det et felt som heter "Nøkkelord", trykker man der vil man få opp et meny med de taggene som vi har annonsert at finnes. Man kan velge flere.

Såpass enkelt ja :) Burde legge denne informasjonen i tråden dere har laget på anonymforumet og da

Anonymkode: 3c765...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei
Beklager at jeg ikke la inn det, jeg tenkte ikke på at man gjerne vil vite det før man åpner en tråd og ser det komme opp. Skal legge det inn! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei
Beklager at jeg ikke la inn det, jeg tenkte ikke på at man gjerne vil vite det før man åpner en tråd og ser det komme opp. Skal legge det inn! :) 

For min del så skjønte jeg ikke helt hva det hva det var, det som kom opp, derfor hoppet jeg bare over det

Anonymkode: 3c765...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...