Gå til innhold

Innrede langt smalt kjøkken


peggy08

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger noen gode råd for innredning av ett langt smalt kjøkken. Kjøkkenet er 2.40 bredt og 5 meter langt med vindu på den ene kort veggen og åpen løsning mot stuen på den andre kort siden. Jeg har prøvd å tegne flere forslag, både parallell kjøkken og u-kjøkken, men blir ikke helt fornøyd. Noen som har ett lignende kjøkken og som kan komme med gode råd. Vi skal ikke ha spiseplass inne på kjøkkenet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg hadde laget det med vanlig dybde skap på den ene langveggen hvor jeg ville plassert kjøl/frys/vask/oppvask etc og skuffer nede skap oppe med glassdør og servise oppe. På kortvegg med vindu ville jeg hatt kun benk ( evt med 40 dybde skap under) og et par krakker så jeg kan ha pcplass eller barna lekseplass.  På andre langveggen ville jeg hatt 40 dybde skap nede og åpen hylle over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2018 den 17.59, amandine skrev:

Jeg hadde laget det med vanlig dybde skap på den ene langveggen hvor jeg ville plassert kjøl/frys/vask/oppvask etc og skuffer nede skap oppe med glassdør og servise oppe. På kortvegg med vindu ville jeg hatt kun benk ( evt med 40 dybde skap under) og et par krakker så jeg kan ha pcplass eller barna lekseplass.  På andre langveggen ville jeg hatt 40 dybde skap nede og åpen hylle over.

Takk for gode råd, spesielt rådet om 40 dybde på underskap på den ene langveggen. Det har jeg ikke tenkt på og er sikkert lurt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har 40 dybde og benkeplate i vanlig bredde får du oppbevaring og skrivebord i ett på kortvegg, og på langveggen med kun 40 dybde får du mye oppbevaring. IKEA sine 40-dybde reddet kjøkkenet på hytta😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...