Gå til innhold

Ikm uke 8


Flutili

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ja den gjør det 😂 Har du noen "symptomer" så langt da? 🤔

Har så SYYKT lyst på Nugatti..! Er mer frokost sulten, om jeg ikke spiser frokost blir jeg uggen og svimmel.. føler også at brystene endrer seg, men dette kan jo være innbilninger alt i sammen.. med min nummer to var det kun uteblitt mens som gjorde meg mistenksom... men da testet jeg ikke positivt før 3 uker etter ikm(!).. 

Anonymkode: bdee3...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har de siste dagene slitt med kink i ryggen, og o dag kjente jeg noen»murringer» fremme i magen (rundt livmor?🤔). Har aldri opplevd dette før.. tok en test på morgenen «bare fordi den lå i skapet»😅, og den var som da ventet, blendahvit.. kan det være at jeg har kjent at livmoren gjør seg klar for å utvide seg? Har noen andre opplevd noe slikt? Særlig dette med ryggen.. er jo helt grusomt! 😫. Ikm er forresten ca 23.2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da dukket mensen om for denne gang, par dager før forventet ikm, men trur i grunn det kan stemme og at jeg hadde el et par dager tidligere enn jeg muligens trodde.. Måtte neste prøveperiode ende annerledes🤞 Lykke til dere andre med ikm denne uka 🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, susy123 skrev:

Ikm var 17.02 .. kjenner ingenting annerledes i kroppen så regner med at den kommer sent pga EL...

Har du tatt en test? Med min nr 2 fikk jeg flere negative tester før den positive kom 2 uker etter ikm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2018 den 19.49, vanessa87 skrev:

Har du tatt en test? Med min nr 2 fikk jeg flere negative tester før den positive kom 2 uker etter ikm..

Ja tok en test på den 17.02 og en i går. Begge var uten tvil helt negative.. brystene har vært ømme (som de pleier) hele veien og har nå begynt å gi seg som pleier å indikere at TR snart er her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går jeg inn i min femte prøveperiode. Lykke til dere andre som har ikm denne uken. :)

Endret av Prøverpånr.3 :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ her også, men TR skal ikke komme før i morgen..🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Håper HCG nivået er så lavt at tidligtesten (som hadde skuggestrek eller noe) slår ut positivt 😉😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ta en test i morgen om TR ikke har kommet da.. men føler brystene har vokst, og har hatt noen merkelige «bobler» i magen.. 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i kveld da billigtestene endelig kom i posten.. ser jeg syner?? 🙈🙈

 

dette er jo på ettermiddagen.. 🤞🏻🤞🏻

 

 

B22F06D1-4521-4C84-884C-556805ACB05C.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, vanessa87 skrev:

Tok en test i kveld da billigtestene endelig kom i posten.. ser jeg syner?? 🙈🙈

 

dette er jo på ettermiddagen.. 🤞🏻🤞🏻

 

 

B22F06D1-4521-4C84-884C-556805ACB05C.jpeg

Gratulerer 🖒🖒 min var enda svakere, og jeg er gravid 😊 på bilde ser du tester fra 10 og 11dpo 😊

20180224_070356.jpg

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Gratulerer 🖒🖒 min var enda svakere, og jeg er gravid 😊 på bilde ser du tester fra 10 og 11dpo 😊

20180224_070356.jpg

Tusen takk! 😄 gratulerer til deg også 😄🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, vanessa87 skrev:

Tusen takk! 😄 gratulerer til deg også 😄🎉

Takk 😊 når er foreløpig termin? 😊 jeg har 9november 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I månedsskiftet oktober/november 😊 Ladytimer sier 28.10 og Flo sier 3.11 🙈 tror mest på den i November da testen ble sent positiv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, vanessa87 skrev:

I månedsskiftet oktober/november 😊 Ladytimer sier 28.10 og Flo sier 3.11 🙈 tror mest på den i November da testen ble sent positiv 😊

Kan være du har sen hcg stigning kanskje? Jeg tok terminkalkulatoren fra klikk.no :-) ladytimer viser 7.nov.. men den kan ikke stemme, da jeg vet når jeg hadde EL sånn ca

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig sen HCG, kanskje.. jegkjente når eggløsningen var, itillegg til at det var blod i elslim 🤔 da skal det egentlig stemme at jeg er i uke 7... 😅🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ble jeg satt til 4+3 med termin 4.november 😄 mange forskjellige kalkulatorer, men da stemmer Flo-appen best 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, vanessa87 skrev:

Der ble jeg satt til 4+3 med termin 4.november 😄 mange forskjellige kalkulatorer, men da stemmer Flo-appen best 😄

Men man skal jo gå ut fra 1dag i siste mens, teller man dagene selv vet man hva som blir riktig 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...