Gå til innhold

Ikm uke 8


Flutili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slenger meg med her. IKM 20.02. PP5. 

Har et barn, men 3 graviditeter bak meg (2 SA før  første barnet), og har vel aldri gått lengre enn PP5, så nå begynner jeg å bli utålmodig!! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her selv om jeg ikke aner om kroppen er i rute etter MA i uke 9. Fikk nylig første TR 5-6 uker etter aborten. Krysser fingrene for samme syklus som da jeg ble gravid i høst 🤞🏼Prøver på første her 😊 Satser på IKM 22/2

Anonymkode: 93a56...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2018 den 20.24, Anonym bruker skrev:

Slenger meg med her selv om jeg ikke aner om kroppen er i rute etter MA i uke 9. Fikk nylig første TR 5-6 uker etter aborten. Krysser fingrene for samme syklus som da jeg ble gravid i høst 🤞🏼Prøver på første her 😊 Satser på IKM 22/2

Anonymkode: 93a56...8ff

Hei. Så trist. Håper det klaffer for deg igjen snart. Jeg hadde 2 SA før jeg fikk mitt første barn, og det gikk relativt fort å bli gravid igjen begge gangene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Sara_s skrev:

Hei. Så trist. Håper det klaffer for deg igjen snart. Jeg hadde 2 SA før jeg fikk mitt første barn, og det gikk relativt fort å bli gravid igjen begge gangene. 

Godt å høre at det kan klaffe raskt igjen 😊 Ble ganske overraskende gravid på egenhånd. Vi har utfordringer med pcos og ustabile sykluser. Fikk plutselig et par regelmessige sykluser i høst, og da satt den, men det holdt dessverre ikke. Står fortsatt på venteliste til ivf. Skal uansett på første samtale her i slutten av måneden. Blir spennende. Har skjønt at det er ganske lang ventetid på ivf om dagen, så vi prøver selv i mellomtiden 😊

Anonymkode: 93a56...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke Ikm dato, da syklusene hopper mellom 21-26 dager  😥 men d blir i uke 8. Skal til gyn å få noe hjelp til uka..

PP 9 med barn nr 3 

Endret av Knerten <3
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere !😊

Slutten av uke 8 har ikm dersom alt går som det skal. 

Vi er ordentlig prøvere nå føler jeg, nå går jeg/vi ordentlig inn for det etter en SA for et år siden. Vi har har ikke prøvd hardt etter det men har tenkt skjer det så skjer det, og det har faktisk ikke skjedd 😟 

bestilte el-tester til 900kr her om dagen, 😳pga lange og litt rare syklusser ... 

Hadde mellom-blødning sist prøve-periode,  kom på el-dagen og jeg blødde i fem dager 😞

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på’an igjen 😂 Hvor ofte har dere sex rundt eggløsning? Annenhver dag eller hver dag? Alle leger anbefaler jo annenhver dag pga. bedre sædkvalitet, men jeg tenker så fort at «tenk om det er i dag det klaffer.» Så her blir det fort flere dager på rad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Sara_s skrev:

Da var det på’an igjen 😂 Hvor ofte har dere sex rundt eggløsning? Annenhver dag eller hver dag? Alle leger anbefaler jo annenhver dag pga. bedre sædkvalitet, men jeg tenker så fort at «tenk om det er i dag det klaffer.» Så her blir det fort flere dager på rad.

Da lillebror ble laget hadde vi ikke bare sex hver dag rundt el, men vi hadde faktisk sex 5 ganger på den mest fruktbare dagen. Og baby ble det.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Emi81 skrev:

Da lillebror ble laget hadde vi ikke bare sex hver dag rundt el, men vi hadde faktisk sex 5 ganger på den mest fruktbare dagen. Og baby ble det.. :D

Hehe. Ok. Vi tok en pause i dag for å «lade opp» (🤣) til den mest fruktbare dagen som er i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg, vi prøver på nr 2 og antatt ikm 21.februar😇 Tror jeg hadde el i går, dette er eventuelt første el etter SA i uke 12 for 4 uker siden.. Krysser fingrene for oss alle sammen 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt bare svake EL-tester her.. Krysser fingrene for at EL er forsinket og at ikke syklusen er på bærtur etter MA 😣🙃 Hadde håpet og trodd EL skulle vært i disse dager 😣

Anonymkode: 93a56...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2018 den 19.47, Anonym bruker skrev:

Fortsatt bare svake EL-tester her.. Krysser fingrene for at EL er forsinket og at ikke syklusen er på bærtur etter MA 😣🙃 Hadde håpet og trodd EL skulle vært i disse dager 😣

Anonymkode: 93a56...8ff

Hmm, denne kvinnekroppen altså.. 🤔 Så trist at forrige svangerskap ente i MA, føler med deg😢 Det er vel ikke unormalt at syklusen er litt på bærtur etter SA/MA, er det lenge siden hos deg? Uansett, krysser fingrene 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Smågodt1 skrev:

Hmm, denne kvinnekroppen altså.. 🤔 Så trist at forrige svangerskap ente i MA, føler med deg😢 Det er vel ikke unormalt at syklusen er litt på bærtur etter SA/MA, er det lenge siden hos deg? Uansett, krysser fingrene 🤞

Hipp hurra! Fikk nesten positiv EL test i dag, så nå krysser jeg fingrene for at det slipper ila de nærmeste dagene 😄🤞🏼Vi mistet i desember. Har hatt en TR etter dette nå i januar 😊 Var ganske kjipt, men er over den værste kneika. Spent på hvordan jeg vil reagere ved neste graviditet 🙃 Kommer garantert til å bli nervevrak 😂

Anonymkode: 93a56...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner dere å teste? er 7dpo idag..

Kan jeg holde meg lenge på dagen å teste med? eller er det noe spesielt med morgenurin??

ikm er 23.02

Anonymkode: bdee3...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når begynner dere å teste? er 7dpo idag..

Kan jeg holde meg lenge på dagen å teste med? eller er det noe spesielt med morgenurin??

ikm er 23.02

Anonymkode: bdee3...5ac

Den er mer konsentrert på morgenurin, så jeg ville ha ventet og testet til morgenen. Av erfaring lønner det seg ;-) Man kan få positiv test så tidlig som 8dpo på sensitive tester, men de fleste får negativ da. 

Jeg er bare 2dpo, tenker å vente til jeg er 8-9dpo før jeg tester, har sensitive tester på 10mLU liggende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Den er mer konsentrert på morgenurin, så jeg ville ha ventet og testet til morgenen. Av erfaring lønner det seg ;-) Man kan få positiv test så tidlig som 8dpo på sensitive tester, men de fleste får negativ da. 

Jeg er bare 2dpo, tenker å vente til jeg er 8-9dpo før jeg tester, har sensitive tester på 10mLU liggende. 

OK, takk for svar :), då får eg vente litt til.. 

Anonymkode: bdee3...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

OK, takk for svar :), då får eg vente litt til.. 

Anonymkode: bdee3...5ac

Skjønner godt at man vil teste tidlig 🙈 Forrige mnd testet jeg tidlig.. fikk en meeeeget svaaaaak positiv test, og TR kom på IKM.. men helt anneledes enn før.. tror det var en kjemsk abort.. så det er minuset med å teste for tidlig. Men jeg greier ikke å vente helt til IKM 😂 Utålmodigheten selv 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Skjønner godt at man vil teste tidlig 🙈 Forrige mnd testet jeg tidlig.. fikk en meeeeget svaaaaak positiv test, og TR kom på IKM.. men helt anneledes enn før.. tror det var en kjemsk abort.. så det er minuset med å teste for tidlig. Men jeg greier ikke å vente helt til IKM 😂 Utålmodigheten selv 🙈

vi er nok ikke alene om å være utålmodige! ...denne ventetiden drøyer virkelig ut...

Anonymkode: bdee3...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

vi er nok ikke alene om å være utålmodige! ...denne ventetiden drøyer virkelig ut...

Anonymkode: bdee3...5ac

Ja den gjør det 😂 Har du noen "symptomer" så langt da? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...