Gå til innhold

Hva syns dere om denne leiligheten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi er to, ingen barn. Vi kjenner til området og vet at de fleste som bor der trives. Rett ved siden, på høyre siden ligger det en barnehage, eneste som jeg er usikker på om det er et minus. Og det er 3 soverom, føler at de er knøttlite.

Hva tenker dere?

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=112847846

Anonymkode: c246d...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vokst opp på Gystad selv og det er et fint sted å bo, men jeg sliter litt med å måtte bo i en sånn "legoby" med masse like hus. Synes også det er for store stuevinduer når man bor såpass tett, hadde følt meg veldig på utstilling.

Anonymkode: f503f...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vokst opp på Gystad selv og det er et fint sted å bo, men jeg sliter litt med å måtte bo i en sånn "legoby" med masse like hus. Synes også det er for store stuevinduer når man bor såpass tett, hadde følt meg veldig på utstilling.

Anonymkode: f503f...16a

Det går ann å sette på persienner🙄

Anonymkode: c246d...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det går ann å sette på persienner🙄

Anonymkode: c246d...007

Ja, men vil man bo et sted man må ha persiennene nede hele tiden fordi alle naboene ser rett inn? Jeg vil ikke det.

Anonymkode: f503f...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan dere ikke bare flytte snart, så slipper vi alle trådene dine.

Anonymkode: cbd5a...f5a

Hæ??

Anonymkode: c246d...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den var kjempefin, men er enig i at 2 av rommene var litt små.Synes og det er negativt at det ikke er bod inne, bare ute.

Hvor nærme ligger barnehagen og hvor stor er den? Jeg jobber i en stor barnehage, og hadde aldri bosatt meg ved siden av den. Det kan være endel støy.

Anonymkode: c6c42...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 2 av soverommene var veldig små. Jeg har selv knøttlite soverom. Men har walk in closet, og begge barna har store soverom. Og hvor nære er barnehagen, for det blir en del bråk.

Anonymkode: 26fea...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes 2 av soverommene var veldig små. Jeg har selv knøttlite soverom. Men har walk in closet, og begge barna har store soverom. Og hvor nære er barnehagen, for det blir en del bråk.

Anonymkode: 26fea...4a7

Tok visst feil jeg, det er den på venstre side, den over den i første etasje med ute persienner. Barnehagen er på høyre side, det lave bygget som du kan se i annonsen.

Anonymkode: c246d...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tok visst feil jeg, det er den på venstre side, den over den i første etasje med ute persienner. Barnehagen er på høyre side, det lave bygget som du kan se i annonsen.

Anonymkode: c246d...007

Hvis veien til barnehagen gåt forbi leiligheten, så tenk og på at det kan bli en del biltrafikk

Anonymkode: c6c42...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig liten stue og to to av soverommene var veldig må.

Om dere heller ikke tenker å få barn og det kun skal være dere to er det sikkert ok for da kan dere ha hvert sitt soveromm som kontor/hobbyrom og får litt mulighet til å dele dere.

Anonymkode: aae23...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...