Gå til innhold

Hvem skal betale rørleggeren?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som du selv vet skal du si fra med en gang dette skjer så jeg lurer veldig på hvorfor du ikke har gjort det?

Høres ut på det du skriver at det har vært slik en god stund og da kan det være at det er du som må betale regningen.

Hadde du sagt fra med en gang blir ofteikke jobben like stor.

Anonymkode: ae8cb...f8f

Jeg har prøvd igår og idag tidlig. Måtte jo først se om mudin virket om det sto over natten,å når ikke det gikk så fulgte jeg råd nummer 2 fra rørleggbutikken. Det var å tømme alt vann i doen for da virker mudin bedre. Men det hjalp heller ikke å da må jeg selvsagt kontakte huseier.

Anonymkode: 61c34...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er huseier og jeg hadde ikke dekket regningen hvis det viser seg at du er ansvarlig for at det er tett, hvis du har hevet tamponger, hår, linser, våtservietter osv i toalettet. Men det finner jo rørleggeren fort ut av. 

Anonymkode: 17841...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn ut hva som er skjedd først. Er det tett do fordi det er dårlig fall? Huseiers ansvar. Er det tett fordi det er kommet 20 q-tips oppi så vil jeg si det er ditt ansvar. Kan det være knuste rør som følge av noe? Så vil jo det være huseier det går på. 

Anonymkode: 2e321...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er huseier og jeg hadde ikke dekket regningen hvis det viser seg at du er ansvarlig for at det er tett, hvis du har hevet tamponger, hår, linser, våtservietter osv i toalettet. Men det finner jo rørleggeren fort ut av. 

Anonymkode: 17841...d61

Doen kan ikke bli såå tett av bare hår.

Anonymkode: 61c34...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Doen kan ikke bli såå tett av bare hår.

Anonymkode: 61c34...0eb

Jo, det kan den. Har du langt hår og hiver det som sitter i børsten i do for eksempel, kan det godt være til at det blir tett.

Anonymkode: 6136d...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forventet at huseier betalte. Snakkmed huseier først. Kanskje de har en rørlegger i fanilien som fikser det o.l.

Anonymkode: e5a0a...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde forventet at huseier betalte. Snakkmed huseier først. Kanskje de har en rørlegger i fanilien som fikser det o.l.

Anonymkode: e5a0a...cc3

Ja hadde ikke tenkt å bestille rørlegger før jeg hadde kontaktet husverten å høre hva de vil at vi skal gjøre. Typisk at de er bortreist akkurat denne helgen når doen er så tett at den ikke skyller skikkelig vekk ting og tang

Anonymkode: 61c34...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å stappe dobørsten hardt opp og ned. Sånn at du får pumpet vannet på en måte . Hjelper her ! Men det er huseier som skal betale . 

Anonymkode: 4be42...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Prøvd å stappe dobørsten hardt opp og ned. Sånn at du får pumpet vannet på en måte . Hjelper her ! Men det er huseier som skal betale . 

Anonymkode: 4be42...3a2

Har kjøpt en skikkelig sånn på rørleggerbutikken som skal gjøre samme nytten men det hjalp ikke.

Anonymkode: 61c34...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis doen er tett så er det lov å ringe de. 

Anonymkode: e5a0a...cc3

Joda men de er 6 timer unna å kommer ikke tilbake før søndag kveld.

Anonymkode: 61c34...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Joda men de er 6 timer unna å kommer ikke tilbake før søndag kveld.

Anonymkode: 61c34...0eb

Regner med at de klarer å ta opp telefonene å ringe en rørlegger eventuelt be deg om å gjøre det, selv om de er 6 timer unna..

Anonymkode: 900d5...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Regner med at de klarer å ta opp telefonene å ringe en rørlegger eventuelt be deg om å gjøre det, selv om de er 6 timer unna..

Anonymkode: 900d5...0b5

De vil se på det selv før de vurderer rørlegger. 

Anonymkode: 61c34...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...