Gå til innhold

Male en mørk gang ... gul? (Samme som på hus og hage, men der svarer ingen)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisan. 

Blir det helt galskap å male gangen gul når den egentlig er «helt riktig?» Jeg mener, det er jo mørke farger som er in om dagen. Selv synes jeg det blir så dystert og mørkt, og jeg har lyst til å male den gul. Men blir det rart?DEF44515-6DBC-4AA0-A64F-1A3F9D2970DF.thumb.jpeg.e301cdf6831dd0cdcd1ac3f8970e8b91.jpeg

Hva tror dere?

Anonymkode: a1d19...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig likte jeg ikke fargen. Men om du liker den, kjør på. Forandring fryder

Anonymkode: e3b4d...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker gul og synes den fargen var kjempefin! Det er jo bare å male over igjen hvis det ikke blir fint. Jeg ville gjort det, synes alle velger så mye kjedelige farger i husene sine for tiden...

Anonymkode: f336d...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var mer beige/brun enn gul, men jeg stemmer likevel for. Ville mye heller hatt en lys gang enn en mørk, og jeg kunne godt hatt en mye gulere farge også :)

La oss få sola inn i gangen :sol:

Anonymkode: 211ca...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den fargen er så lekker! Hadde jeg ikke nylig malt alt her hjemme så hadde jeg malt denne et sted. Vet faktisk om noen som har denne i gangen, fungerer veldig bra 👍🏻

Anonymkode: b104e...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ikke at ingen har svart deg på Hus og hage, altså... men når du skriver det sånn er det jo ingen som går inn der heller.

Anonymkode: f547e...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha valgt en gulfarge med litt mindre grått i, men det er nok bare smak og behag. 

Jeg er så lei av at alt skal være grått eller hvitt, jeg hadde blitt i godt humør av å komme inn i en gul gang. Og hvis du skulle bli lei, er det jo bare å male over! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det stemmer ikke at ingen har svart deg på Hus og hage, altså... men når du skriver det sånn er det jo ingen som går inn der heller.

Anonymkode: f547e...19d

Hva mener du? Fra jeg laget innlegget gikk det fem timer før noen svarte meg inne på hus og hage. På anonym, derimot, tok det bare noen minutter. 

HI

Anonymkode: a1d19...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.

Da fikk jeg prøvemalt, og jeg ble ikke helt overbevist, altså. Det ble så blast, anonymt og blekt.

Kanskje jeg heller skal prøve warm blush?

9299527A-1A8A-4EC9-A182-8CE015351F23.thumb.png.bfc9dfc31b9041ba53e81fe189a9b5a3.png

Anonymkode: a1d19...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv fargene Vårluft, Light, eller sommersol fra Jotun, friske grønne og gule farger. Gult er kult! 

Anonymkode: 9e005...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du to strøk? Det varierer veldig hvordan en farge fremstår i forhold til lys og overflate, så ikke alltid det blir som tenkt. Men liker du det ikke så er det like så greit å male over med en gang. Jeg var veldig usikker på en farge jeg malte på ett av soverommene, den ble litt for mørk og jeg ble aldri helt fortrolig med den, malte over ett år etter...

Ellers er det bare å prøve seg frem. Warm blush er også veldig fin 😃

Anonymkode: b104e...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tok du to strøk? Det varierer veldig hvordan en farge fremstår i forhold til lys og overflate, så ikke alltid det blir som tenkt. Men liker du det ikke så er det like så greit å male over med en gang. Jeg var veldig usikker på en farge jeg malte på ett av soverommene, den ble litt for mørk og jeg ble aldri helt fortrolig med den, malte over ett år etter...

Ellers er det bare å prøve seg frem. Warm blush er også veldig fin 😃

Anonymkode: b104e...cf6

Ja, malte to strøk. Jeg gir den over helgen til å bli kjent, kanskje den må gå seg til litt. 

Ellers, takk for mange gode tips!

HI

Anonymkode: a1d19...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det stemmer ikke at ingen har svart deg på Hus og hage, altså... men når du skriver det sånn er det jo ingen som går inn der heller.

Anonymkode: f547e...19d

Vet du, jeg så innlegget her og gikk inn på hus og hage i går, da hadde innlegget stått en god stund før det kom svar (ca 5 timer som hi skriver selv). Mulig hun fikk svar der inne pga innlegget her?

Anonymkode: 3709e...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det stemmer ikke at ingen har svart deg på Hus og hage, altså... men når du skriver det sånn er det jo ingen som går inn der heller.

Anonymkode: f547e...19d

Ingen svarte henne der inne på ca 5 timer. Da skrev hun her og så tok det ca 5 minutter før noen svarte henne der inne. Da regner jeg det som ganske sansynlig at det er dette innlegget som har gjort at hun fikk svar der.

Anonymkode: fec5c...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...