Gå til innhold

Tett do!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har ett do som er helt fullstendig tett å har nå vært på rørleggerbutikk å kjøpt "mudin avløpsåpner". Jeg skal helle mudin i toalettet å la det stå noen timer før jeg heller kokende varmt vann oppi. Men skal jeg skylle ned med en gang jeg har hatt det varme vannet oppi? Eller skal jeg vente?

Anonymkode: 6e9c0...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hell en bøtte kokende vann i og se at det renner unna. Du kan ikke trekke ned om det er mye vann i do, da vil det renne over....

Men renner det varme vannet unna ville jeg gjort det flere ganger, helt i flere bøtter med varmt vann for å skylle flere ganger nedover i rørsystemet. 

Begynn med å helle i avløpsåpneren og kryss fingrene for at det ikke q-tips eller tamponger som sitter fast i en sving, da må det stakes opp... Det er dyrt, og litt pinlig om rørleggeren drar opp slikt av do ;)

 

Anonymkode: 0c341...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hell en bøtte kokende vann i og se at det renner unna. Du kan ikke trekke ned om det er mye vann i do, da vil det renne over....

Men renner det varme vannet unna ville jeg gjort det flere ganger, helt i flere bøtter med varmt vann for å skylle flere ganger nedover i rørsystemet. 

Begynn med å helle i avløpsåpneren og kryss fingrene for at det ikke q-tips eller tamponger som sitter fast i en sving, da må det stakes opp... Det er dyrt, og litt pinlig om rørleggeren drar opp slikt av do ;)

 

Anonymkode: 0c341...9a2

Q tips og tamponger kaster vi aldri i do. Men jeg har ofte kastet hår i do uten å tenke meg og,itellegg har jeg barn som nylig har begynt å tørke seg selv å der har det nok gått for mye papir. Så nå er jeg med hver gang for å se at han ikke tar for mye papir.

Anonymkode: 6e9c0...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips men etter flere forsøk med Mudin så må jeg bare innse at jeg må ha inn en rørlegger istedet.

Anonymkode: 6e9c0...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...