Gå til innhold

Ikm uke 6


1-2-3 <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11.feb! :) Hvis jeg går utfra 30dagers syklus, selvom den forrige var på 41dager. :) 

Anonymkode: 1de4a...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stjerneskudd18 skrev:

Når er ikm for deg? 😊

I følge ene appen min er ikm 8. Februar :) deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

11.feb! :) Hvis jeg går utfra 30dagers syklus, selvom den forrige var på 41dager. :) 

Anonymkode: 1de4a...640

Så kjekt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, 1-2-3 <3 skrev:

I følge ene appen min er ikm 8. Februar :) deg da?

10. 😀 Akkurat 28 dagers syklus, så den har vært på lørdag i flere mnd 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige mnd fikk jeg tr to dager før tiden. Det verste er at jeg ikke ble overrasket pga jeg var sikker på at jeg hadde el før den angitte dagen pga el-smerter :P Litt usikker nå da. Skulle ha el i dag tydeligvis. Lå inn aksjer to ganger i går (hadde voldsomme eggløsningssmerter) og i dag kjenner jeg ingenting 🤪 Er det overstått da tro?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 1-2-3 <3 skrev:

Forrige mnd fikk jeg tr to dager før tiden. Det verste er at jeg ikke ble overrasket pga jeg var sikker på at jeg hadde el før den angitte dagen pga el-smerter :P Litt usikker nå da. Skulle ha el i dag tydeligvis. Lå inn aksjer to ganger i går (hadde voldsomme eggløsningssmerter) og i dag kjenner jeg ingenting 🤪 Er det overstått da tro?😅

Bruker du EL-tester? 😊 Jeg klarer ikke helt å stadfeste når jeg har EL, så jeg synes de er til god hjelp 😊

 

Uansett skader det kanskje ikke å legge inn noen rett i etterkant heller, i tilfelle EL er etter? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stjerneskudd18 skrev:

Bruker du EL-tester? 😊 Jeg klarer ikke helt å stadfeste når jeg har EL, så jeg synes de er til god hjelp 😊

 

Uansett skader det kanskje ikke å legge inn noen rett i etterkant heller, i tilfelle EL er etter? 😀

Nei, har ikke brukt det så langt :) Kjenner det så veldig på kroppen når jeg har eggløsning. Så får prøve å få lagt inn noen aksjer annenhver dag iallefall. Etter to runder i «høyet» i går, er det ikke sikkert det blir noe av i dag 😅🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Nei, har ikke brukt det så langt :) Kjenner det så veldig på kroppen når jeg har eggløsning. Så får prøve å få lagt inn noen aksjer annenhver dag iallefall. Etter to runder i «høyet» i går, er det ikke sikkert det blir noe av i dag 😅🤪

Da er du jo heldig som slipper det 😃 Det er litt pes når det et sånn planlagt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg inn her. Ikm 11.02 I følge appen min :) så spent. Prøvd i 1 år. Venter på time til fertilitet sjekk. Håper det blir klaff denne måneden så jeg slipper det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Er det antydning til noen spirer her? Symptomer? I morgen er jeg 7 dpo, når kan jeg teste?

Jeg begynte å teste da jeg var 8dpo, ser nå at det er bortkastet 🙈 er idag 13dpo, og muligens en svaaaaaak svaaaaak strek igår og idag, men for svak til at jeg tørr å tolke den som positiv. Nå tenker jeg å ta en ny imorgen 14dpo, deretter får jeg bare vente å se ann ☺🤔😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg begynte å teste da jeg var 8dpo, ser nå at det er bortkastet 🙈 er idag 13dpo, og muligens en svaaaaaak svaaaaak strek igår og idag, men for svak til at jeg tørr å tolke den som positiv. Nå tenker jeg å ta en ny imorgen 14dpo, deretter får jeg bare vente å se ann ☺🤔😣

Åååå💜 så spennende😁🤱🏽 Jeg venter på tester i posten. Tviler på at jeg klarer å la være når de er kommet i hus 😅 Håper posten blir litt forsinket 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg begynte å teste da jeg var 8dpo, ser nå at det er bortkastet 🙈 er idag 13dpo, og muligens en svaaaaaak svaaaaak strek igår og idag, men for svak til at jeg tørr å tolke den som positiv. Nå tenker jeg å ta en ny imorgen 14dpo, deretter får jeg bare vente å se ann ☺🤔😣

Har du tatt CB? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Nei, billigstrimmel med følsomhet på 10mlU

Hvor tidlig kan vi ta dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, 1-2-3 <3 skrev:

Hvor tidlig kan vi ta dem?

Slik jeg har det nå.. ville jeg ventet til IKM.. man kan risikere å få en svak positiv, etterfulgt av negativ test.. kjemisk abort.

Hcg blir produsert når egget har festet seg, 6-12dager etter EL, så det kommer jo ann på når egget fester seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM cirka 6. februar. Har en del symptomer, men kan liksom ikke tro at jeg kan være gravid. Tok ut spiral for litt over to uker siden. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2018 den 15.17, wildberry skrev:

IKM cirka 6. februar. Har en del symptomer, men kan liksom ikke tro at jeg kan være gravid. Tok ut spiral for litt over to uker siden. .

Har du tatt noe test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm 11 februar her også, selveste morsdagen! :D

 

Har bestilt 10 strimmeltester, så kan teste hver dag frem til ikm.. :ler:

Endret av Emi81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Har du tatt noe test?

Nei.. Har bestilt, tror de kommer i dag. Så tenkte kanskje jeg skulle prøve i morgen. Føler meg gravid, så redd jeg blir "skuffa" hvis testen er negativ selv om det er tidlig og teste. Har tre barn fra før, den yngste er snart 6 år. Så det er jo lenge siden jeg har vært gravid, og siden jeg har hatt spiral de siste 5 årene husker jeg liksom ikke hvordan kroppen er uten spiral. Så kanskje det bare er at kroppen omstiller seg, ikke veit jeg. Men jeg er kvalm på morgenen, og på kvelden. Mer andpusten enn vanlig. Ømme pupper. Hodepine. Trøtt. Og "støl" i livmora, pluss at det strekker/stikker veldig til når jeg nyser. Og det husker jeg veldig godt fra de andre svangerskapene. Så en del av meg tror at jeg er gravid, mens en annen del av meg tenker at det er helt umulig og at jeg bare innbiller meg dette her. Hvis jeg er gravid ble jeg det samme dag eller dagen etter som jeg tok ut spiralen og det må da være nesten umulig.

Har du testet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...