Gå til innhold

Nå sendte jeg 6 åringen i seng med klærne på!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han har startet på dansing og når den var ferdig ville han ikke høre. Han bare løp rundt , ville ikke kle på seg og bli med hjem. Jeg sa til han at med en som oppførsel kunne han bare legge seg når han kom hjem!

Når vi endelig kom oss ut så løper han i forveien , tar av seg jakka og lua ( det regner og blåser ute). Så når vi kom hjem sendte jeg han rett i seng! Han nektet å kle av seg så da sendte jeg ham i seng med klærne på! 

De kan virkelig teste tålmodigheten noen ganger disse barna!🙈

 

Anonymkode: 65bf6...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke alle 6 åringer klarer å kombinere skole og fritidsaktiviteter. Han er vel sliten. 

Anonymkode: 2c627...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han klarer fint å gå på fritidsaktiviteter!

Han elsker dansingen så det vil jeg ikke ta fra han. 

Dette var kun for å teste grenser.

Hi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja da lærte han vel at om han ikke gjør som mamma sier,så må han sove med klær på😉

Anonymkode: c96bd...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at uakseptabel oppførsel skal få konsekvenser - absolutt👍 Men jeg ville valgt noe annet enn rett i seng med klærne på. Her kan det ligge an til en natt med redusert søvnkvalitet, og det kanskje for både liten og stor... 

Anonymkode: 3af96...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig i at uakseptabel oppførsel skal få konsekvenser - absolutt👍 Men jeg ville valgt noe annet enn rett i seng med klærne på. Her kan det ligge an til en natt med redusert søvnkvalitet, og det kanskje for både liten og stor... 

Anonymkode: 3af96...762

Regner med en 6 åring klarer og ta av seg klærene, selv om han blei sendt på rommet med klærene på 🤣 jeg hadde gjort det samme hi 😆

Anonymkode: 4a08e...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at sengen og trusler om tidlig legging blir brukt som straff! Etter hvert kan han få negative assosiasjoner med å legge seg og legging kan bli et helvete. Hva med å snakke med han siden du mener han bare tester grenser? Eller rett og slett la vær å bruke tid på å ta på han klær og bare bære han til bilen? Da lærer han der og da at det er dumt å ikke lytte på mamma for da blir han kald og kanskje syk. For han valgte selv å ikke ta på seg klær! 

Anonymkode: 0f382...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker ikke at sengen og trusler om tidlig legging blir brukt som straff! Etter hvert kan han få negative assosiasjoner med å legge seg og legging kan bli et helvete. Hva med å snakke med han siden du mener han bare tester grenser? Eller rett og slett la vær å bruke tid på å ta på han klær og bare bære han til bilen? Da lærer han der og da at det er dumt å ikke lytte på mamma for da blir han kald og kanskje syk. For han valgte selv å ikke ta på seg klær! 

Anonymkode: 0f382...d63

Akkurat i dag hjalp det ikke å snakke. Har aldri brukt senga som straff, men nå sa jeg at han måtte legge seg når han kom hjem og da måtte jeg gjennomføre det også! 

Vi går ( 10 min ) for jeg har ikke lappen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...