Gå til innhold

Telefonsniking.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har vært inne på partneren sin telefon? Isåfall...hvorfor og hva fant du eventuelt?

Anonymkode: 4524b...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen som har vært inne på partneren sin telefon? Isåfall...hvorfor og hva fant du eventuelt?

Anonymkode: 4524b...5cb

Nytt forhold og du vil snike påpartnerens telefon? Ja, det lover jo godt........

Anonymkode: e3172...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nytt forhold og du vil snike påpartnerens telefon? Ja, det lover jo godt........

Anonymkode: e3172...d88

Hvem sa noe om NYTT forhold??

Anonymkode: 4524b...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem sa noe om NYTT forhold??

Anonymkode: 4524b...5cb

Nytt forhold tråden er vel og din, de er for like til at den ikke er det

 

Anonymkode: e3172...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja,du kan tro det du vil....

Kansje eg skulle prøvd det,istedenfor å lure på hva gubben skjuler for meg...

Anonymkode: 4524b...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har sagt at jeg når som helst kan sjekke telefonen hans hvis jeg føler for det, for han har ingenting å skjule. Han viser meg også av og til meldinger som han syntes var interessante eller morsomme.

Jeg har ikke sjekket mobilen hans, siden jeg stoler på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke er behov for å sjekke mobilen til ektemannen min før litt under et år siden. Han sluttet opp med alle former for kjærtegn eller mer, var irritert og sur hele tiden på alt det jeg gjorde osv. Han kommer kun med sure oppgulp...Før kunne jeg låne mobilen hans til å sende meldinger til foreldrene hans når vi kjørte (han som ville dette), svare familien hans på snap i bilen eller ta barnebilder når det var noe spesielt, Plutselig en dag ble han kjempesint fordi jeg hadde svart tanten hans på snap da vi satt i bilen. Ble mistenksom og sjekket da listen over nye på snap. Fant ut at han hadde vært i kontakt med en dame på snap som han verken jobbet med eller skulle hatt noen form for kontakt med, men ikke sjekket messenger eller noe. Han her voktet telefonen som en hauk, men jeg har fått sjekket  tegnene ved navnet hennes (når mobilen har vært på lading et annet sted i huset) og at de kommuniserer. Han har tidligere vært helt "Viggo venneløs" for å si det slik, og at han nå har snudd helt i humøret sier vel egentlig sitt. Forholdet er så godt som dødt, men vi holder sammen pga barna. Han vil ikke i terapi (tull mener han) og vil heller ikke snakke om hvordan vi kan fikse ting mellom oss så da får det bare være. De skrev til hverandre på lørdag (sjekket mobilen søndag) og nå er det vel strengt tatt ingen vits i å sjekke mobilen noe mer...

Anonymkode: e4a1d...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "sniker" ikke, jeg sjekker meldingene til mannen rett foran ham. :P Men det er fordi mange av dem angår meg uten at han husker på å fortelle meg om det. (Avtaler o.l.)

Anonymkode: 31b27...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sjekket telefonen for å se om han melder noen jeg ikke vet hvem er osv. Men vi bruker telefonene til hverandre. Vi kan finne på å svare på SMS, messenger og Spond - ting som angår ungene, hvis den andre sover er klipper plenen osv. 

Ungene kan også koden på telefonene våre, og bruker dem til litt spill og musikk. Helt greit for oss. 

Hvis han nå hadde begynt å vokte telefonen, hadde jeg stusset...

Anonymkode: c911c...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket mobilen da ex-en var i dusjen før han skulle på fisketur med en "kompis".

"Fikk låne hytten. Skal vi dra alene eller skal flere være med? Tonje"

Anonymkode: 5bdc0...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snoket, opptil flere ganger. Felles for de alle er at når jeg har en dårlig magefølelse så stemmer det...

Anonymkode: a2652...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutes ago, Anonym bruker said:

Sjekket mobilen da ex-en var i dusjen før han skulle på fisketur med en "kompis".

"Fikk låne hytten. Skal vi dra alene eller skal flere være med? Tonje"

Anonymkode: 5bdc0...383

Hva gjørde du da?

Anonymkode: 30b52...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...