Gå til innhold

Har alle vært ute idag siden det er kom deg ut dagen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ooops... det har jeg ikke fått med meg ;)

Har ikke vært ute i det hele tatt i dag, dessverre. Er langvarig syk og trengte en dag å hente meg litt inn igjen. Er alene, da, så slipper å ha dårlig samvittighet for barn.

Anonymkode: 3d47d...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vært inne, 15 minus, og ligget med feber fra torsdag til i går. 

Så ble innedag for både meg og ungene 😏

Anonymkode: a36fb...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært ute siden onsdag ettersom sønnen min ha vært syk å hatt feber.Holder på å gå på veggene av å bare være inne!

Anonymkode: f36db...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var forresten bare yngste som var med meg og mannen på skitur, siden mellomste var hos bestemor og eldste var hjemme med vennebesøk siden hun har brukket arm...

Hi

Anonymkode: bd2fb...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at det var kom deg ut dagen, men ja, har vært en tur ute. Tok en tur til hytta. Var iskaldt å kjøre snøscooter i 15-16 minusgrader. Men godt å drikke varm kakao inne i hytta (selv om den fort ble kald).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute en trilletur med podcast på øret, fordi det endelig hadde sluttet å snø slik at solen tittet frem. Men viste ikke at det var "kom deg ut dag" :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men egentlig nei. 

Tenkte at det er år siden jeg har hatt en så sløv dag. Var i og for seg en liten tur ute, men ikke type friluftsliv, mer av praktiske årsaker. Ellers har jeg kikket ut på det vakre været og tenkt at jeg er et uanstendig menneske.

Og så var det "kom-deg-ut-dagen" da!

Anonymkode: 2f432...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at det var kom deg ut dagen, men vi kom oss ut og med masse hvit og myk snø, knallblå himmel og sol, snowracer, ski, kakao, saueskinn og engangsgrill og pølser så ble det den flotteste vinterdagen på lenge, masse barnefamilier som koste seg og stemningen var topp i bakken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Har vært ute hele helgen i slalombakken😊 Vi er ute hver helg, med mindre noen er syke.

Anonymkode: 9561d...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada. TO ganger tilogmed! 

Første gang i ca 15 min fordi Minste mistet motet fordi det var så mange folk i akebakken, og andre gangen i ca 5 minutter fordi Eldste hoppet i noen busker og landet med kneet først på en spiss stein. 

Men det positive i alt dette var at vi fikk tatt en sårt påkrevd rydde&kaste-dag på begge barnas rom, samt koset oss med freshly baked brownies og kakao innimellom slagene.

(I tillegg kan det være verdt å nevne at vi har tilbragt hver eneste våkne time ute i snøen de foregående 3 dagene, så jeg har ikke det minste fnugg av dårlig samvittighet for at vi faktisk endte opp med en innedag på den fineste vinterdagen på lenge). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Vært inne , sett serier, spist det jeg vil ha, fyrt i peisen. Alene hjemme uten mann og barn og det nøt jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! Når det for en gangs skyld er nydelig vintervær og snø her jeg bor så er vi ute. Vi gikk en lang tur blant snødekte trær og kom hjem med røde roser i kinna. Det er nok av dager med vannrett regn å være inne på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og angrer som en gris! Var litt forkjølet før vi dro ut. Hyrte meg meget godt. Men det var minus 15 grader og etter 1,5 time frøys jeg skikkelig. Fikk ikke ungen med meg fra akebakken med det første. Så nå sitter jeg her med skjegget i postkassa HELT nedsyltet i snørr og skal ut å fly i morgen 😐

Anonymkode: 0f0e0...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var ute på en av hyttene i marka som hadde opplegg da DNT hadde 150 års dag. Fikk akt og kost oss i sola. 10 minus, men like artig😊

Anonymkode: 4fbc4...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var ute nesten hele dagen, men det var helt tilfeldig. :P Dvs vi går tur hver søndag, med mindre det er blåsbort-dagen. I tillegg måtte vi passe på å få gått litt på skøyter før plussgradene kommer.

Anonymkode: 32c5e...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh..nei desverre. Vi har hatt fullt kjør med bursdagsfeiringer hele helgen. Så i dag har jeg stått på kjøkkenet,laget mat og kaker og sett ut på det nydelige været. Vi er en familie som er veldig glad i å være ute, så litt slitomt med inne helg. 

Anonymkode: 5dde5...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er HI fra den tråden med den ubrukelige legesekretæren som ikke kan norsk. Kom meg ut av sykehuset i går, men noe mer ut ble det ikke, gitt...

Anonymkode: 6c731...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...