Gå til innhold

Oktober 2018❤️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Slenger meg på denne. Er akkurat 5 uker idag. Første gang gravid❤️ Termin 17 oktober. Er så glad! Men veldig bekymret for at ting ikke skal gå bra også. Har lest mange SA historier..😔 

 

Symptomer: Ømme bryst, mørkere brystvorter, mensmurringer, utflod, og oftere sulten. 

- Er ganske mye våt i trusa, typ våt flekk.  lurer på om det er flere som har det slik? Snakket med legevakt igår og de sa det var helt ok så lenge det ikke er noe blod/farge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på tidlig ultralyd i dag, fikk se et lite knøtt med sterk, fin hjertelyd <3 ble satt til 7+0, en dag etter det jeg trodde selv:) 

40FCFDBF-4456-40A1-9E5A-D75E5B70B72B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Milla1986 skrev:

Jeg var på tidlig ultralyd i dag, fikk se et lite knøtt med sterk, fin hjertelyd <3 ble satt til 7+0, en dag etter det jeg trodde selv:) 

40FCFDBF-4456-40A1-9E5A-D75E5B70B72B.jpeg

Så herlig! 😍❤️

Det er så godt å få den bekreftelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, NSO skrev:

Så herlig! 😍❤️

Det er så godt å få den bekreftelsen.

Ja, det er betryggende å vite at det er liv der <3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver igjen jeg :) har opprettet en hemmelig gruppe på Facebook Oktoberbaby 2018. Der inne er vi 18 stykker nå. Om dere ønsker å bli med skriv til meg på Messenger Marianne Kjus Hovda 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn her og håper det holder denne gangen. Prøvd siden 2013, ble gravid i desember 2016 etter nesten fire år med prøving. Mistet i MA oppdaget i uke 7. Er nå gravid på første prøverørsforsøk. Er 4+4 idag med termin 29.10. Enda helt utrolig å forstå etter år med motgang. Forrige gang føltes alt helt galt fra første stund. Føles mye mer «riktig» denne gangen og håper av hele mitt hjerte at det holder ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2018 den 12.56, NSO skrev:

Så herlig! 😍❤️

Det er så godt å få den bekreftelsen.

Oi!

Nå vil jeg og ta tidlig ul☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gledet meg til å melde meg inn her, men nå spørs det hva som skjer. Ifølge meg selv er jeg 6+5 idag, men med litt ustabil syklus kan jeg godt være noe mindre. Fikk svak positiv test den 5 februar. Begynte å blø litt i går, var på ultralyd å der så hun kun en fostersekk. Har fått beskjed at hun trudde jeg var noe mindre på vei, og måtte komme tilbake om 14 dager for å se hva som skjer. Jeg blør fortsatt (litt mindre en vanlig mens), har murringer og utrolig sliten i kroppen. så får vente to uker før jeg får vite om jeg har mistet eller ikke. Ser så mange har hatt slike blødninger til tross for at spira satt!🙏🏻 Fortsatt usikker på om jeg skal tørre å håpe eller ikke..

Anonymkode: 467ed...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia jenter, 

Gratulerer til alle dere:) 

Jeg er ca 8/9uker på vei og foreløpig termin 4okt. 

Dette kom som en sikkelig overraskelse på oss🙈 Har ei jente som blir 3 til sommer og ei på 4mnd!! JA, du leser riktig det blir akkurat 1år mellom mine to minste😅 Men vi får ta det på strak arm❤ Av og til kan man ikke besteme sånt. Vi hadde alltid lyst på 3 unger men med litt mellomrom vi hadde liksom nok med jentan våre akkurat nå, men men❤❤ 

Hvordan er formen deres? 

Har vi facebook gruppe, veldig hyggelig å følge med på hverandre:) ? 

Ha en fin lørdag❤🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2018 den 10.21, Momtobe90 skrev:

Heia jenter, 

Gratulerer til alle dere:) 

Jeg er ca 8/9uker på vei og foreløpig termin 4okt. 

Dette kom som en sikkelig overraskelse på oss🙈 Har ei jente som blir 3 til sommer og ei på 4mnd!! JA, du leser riktig det blir akkurat 1år mellom mine to minste😅 Men vi får ta det på strak arm❤ Av og til kan man ikke besteme sånt. Vi hadde alltid lyst på 3 unger men med litt mellomrom vi hadde liksom nok med jentan våre akkurat nå, men men❤❤ 

Hvordan er formen deres? 

Har vi facebook gruppe, veldig hyggelig å følge med på hverandre:) ? 

Ha en fin lørdag❤🤗

Formen min er overraskende fin. Litt småuggen innimellom (vil ikke helt karakterisere det som kvalm) og litt trøttere enn vanlig. Jeg er gravid for andre gang, men forrige gang endre det i MA, så er litt bekymret. Skulle gjerne vært litt ordentlig kvalm for P føle meg litt tryggere.....Hehe. Forrige gang hadde jeg imidlertid brunlig utflod helt fra dpo. Har ikke sett en dråpe blod denne gang. 

Er 5+3 i dag. 

Når ble dere ordentlig kvalme eller er det flere som bare er litt «ugne»? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært hos legen og fått diagnosen «forferdelig gravid». 

Hodepine halve dagen, halsbrann 24/7, kvalm 24/7, kaster ipp 2-6 ganger om dagen, veldig vonde pupper, konstant trøtt. 

Verre enn sist og da holdt det på til uke 22. 

Termin 16/10. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.2.2018 at 2:36 PM, Hettiz said:

Slenger meg på denne. Er akkurat 5 uker idag. Første gang gravid❤️ Termin 17 oktober. Er så glad! Men veldig bekymret for at ting ikke skal gå bra også. Har lest mange SA historier..😔 

 

Symptomer: Ømme bryst, mørkere brystvorter, mensmurringer, utflod, og oftere sulten. 

- Er ganske mye våt i trusa, typ våt flekk.  lurer på om det er flere som har det slik? Snakket med legevakt igår og de sa det var helt ok så lenge det ikke er noe blod/farge. 

Kjenner meg igjen, ja! Skifter true flere ganger om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Sniker meg inn her.... håper på å bli.🙈

Har 9 aborter og 1 sønn.

Har vært på tidlig ul på sykehuset forje mandag, som viste at jeg var 9.4 uker på vei. Enda jeg trodde det enten var 8 eller 12....😣

Har kronisk migrene som jeg tar medisiner for som man helst ikke skal ta når man er gravid. Blant annet Botox og blodtrykk medisin... noe som kan hemme utviklingen tidlig i svangerskapet...

Så har litt noia.

Dette var IKKE planlagt selvsagt. Men vi skal nok elske ett lite nurk til om et går bra😄❤

Antar at min termin da er rundt 1.oktober

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ser har kommet flere nye inn i dette forumet :) da vil jeg igjen informere om den hemmelige facebook gruppen med rett over 40 medlemmer. Skiv til meg Marianne Kjus Hovda på face, så skal jeg legge deg til i gruppen. Må først legge til deg som venn, men sletter etterpå du er lagt til i gruppen 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 15.3.2018 at 2:11 PM, Molly40 said:

Hei. Jeg har vært på tidlig ul og er nå 9+5 uker.  Termin 15 oktober. Med tvillinger :)

Åh, gratulerer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Har termin 21.10 👶🏻 er dykk aktive i den Facebookgruppa? 

 

Korleis er formen til dykk alle sammen? Er alle klare for at oktober skal komme? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...