Gå til innhold

Oktober 2018❤️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, Milla1986 skrev:

Æsj så kjedelig! Hvor langt på vei er du nå? 

Det kommer og går, heldigvis 🙂

Merker det mest når jeg ikke har spist på en stund eller spist alt for mye. Og da er det veldig merkbart 🤢

Jeg er i uke 6+1 i dag 😊 har bestilt tidlig ultralyd på mandag 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2018 den 12.46, NSO skrev:

Og der kom kvalmen 🤢🤢🤢

Her har og kvalmen kommet!

Brekker meg, spiser lite, sover mye! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😁 Positiv test i helgen som var 🖒kvalm som bare det! Vi har en sønn på 3 år fra før. I følge appen min er termin 15/10. Håper lille spiren sitter 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+2 i dag, kvalmen har kommet, lite matlyst og utrolig trøtt. Merker at jeg må ta det mer med ro, elles kommer kvalmen med en gang. Forsøker å få i meg noe mat, men lite som frister dessverre. Skal på butikken i morgen og kjøpe meg smoothies og juice så jeg får i meg noe med kalorier i. Måtte krype til korset og be om sykemelding i 1 uke da jeg egentlig skulle jobbet 4 netter på rad i helgen. Det er slitsomt nok fra før av, men nå er det ihvertfall ikke mulig for meg å klare det så dårlig som jeg er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her med termin 16.10. Har to barn fra før, og er overlykkelig over at det klaffet i pp2 med denne spiren. 

Er det forresten noen som vet hvordan man endrer brukernavnet sitt? Jeg har nemlig brukernavn her inne fra jeg var gravid første gang, og det passer ikke spesielt bra nå - så da ble dette innlegget anonymt...

Anonymkode: 5d001...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er endelig blitt gravid etter 3 Ivf forsøk i jakten på en lillesøster/bror. Termin 18.10. Kvalmen er kommet for fullt desverre😬 Forrige gang varte denne kvalmen til ca uke 20, krysser fingrene for at den ikke varer så lenge denne gangen. 🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test 29.1. Aner ikke hvor lang jeg er på vei, men tipper rundt 6 uker nå (har PCO og ingen syklus, startet på metformin og ble gravid med en gang). Foreløpig termin (har bare gjettet på befruktningsdato) er 12. Oktober :-) skal til tidlig ul om noen dager :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak positiv test nå:) tror jeg er 4+3. Flere som har hatt svake tester? 4 gangen jeg er gravid, å de andre gangene har de vært sterke tidlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann 🙂 

Positiv test i dag 😍 Overlykkelig over å vente vårt andre barn. IVF på oss og det gikk jammen meg veien på første forsøk! Termin 20 okt. Ingen symptomer, bortsett fra litt hyppig vannlating 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget en hemmelig gruppe på Facebook, ser det er en gruppe der, men den er ikke hemmelig. Kansje noen av oss ønsker det. Oktoberbaby 2018. Dere som vil bli med kan sende meg en pm :) Marianne Kjus Hovda 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, NSO skrev:

Noen andre her som IKKE har ømme pupper? 😳

Har andre symptomer så tror alt er i orden, men veldig rart med disse puppene.. 🤔

Jeg har ikke merket noe på puppa. Helt normalt, man MÅ ikke ha symptomer for å være gravid 😊 Med min første så var det eneste symptomet de første ukene at jeg ble bilsyk om vi kjørte litt lengere turer 🚗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på her! Var nettopp på legevakta og skulle sjekke magesmerter og kvalme da jeg har morbus crohn! Feilte 3 ting :P begynnende crohn, urinveisinfeksjon og gravid ! Ble helt sjokka! Jaja! Har ei datter på 2,5 år! Mistet i uke 8 før henne! Så håper spiren setter seg og alt går bra! Var en svak positiv! Jeg så nesten ikke streken men legen sa jeg var gravid 🙈 

Så om jeg har regnet rett - 20 OKT 😊 4+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎02‎.‎2018 den 22.35, marianne-86 skrev:

Har laget en hemmelig gruppe på Facebook, ser det er en gruppe der, men den er ikke hemmelig. Kansje noen av oss ønsker det. Oktoberbaby 2018. Dere som vil bli med kan sende meg en pm :) Marianne Kjus Hovda 

Å syns det var noe kjent ja, vi er sammen i Januargjengen å:) Sender deg pm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎10‎.‎02‎.‎2018 den 16.26, NSO skrev:

Noen andre her som IKKE har ømme pupper? 😳

Har andre symptomer så tror alt er i orden, men veldig rart med disse puppene.. 🤔

Merker heller ingen ting, eneste jeg har av symptomer er småkvalm etter jeg har spist for mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Testet positivt på morsdagen❤ 4+0 idag så det er jo fryktelig tidlig enda. 6. Gangen jeg er gravid,men har mista 2 ganger tidligere. Så dette blir barn nummer 4 hvis det går veien :-) termin 25/26.oktober avhengig av hvilken kalkulator man følger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, NSO skrev:

I dag har jeg vært på tidlig ultralyd og bekreftet ett embryo med hjertelyd ❤️❤️❤️😍

Helt fantastisk!

166CFA3A-3E3E-4F04-A6C7-0B54D863B861.jpeg

Gratulerer! Så godt å få det bekreftet! :strix: hvor langt på vei er du nå? Jeg skal på tidlig ultralyd på torsdag, så spent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Milla1986 skrev:

Gratulerer! Så godt å få det bekreftet! :strix: hvor langt på vei er du nå? Jeg skal på tidlig ultralyd på torsdag, så spent! 

Takk ❤️

Jeg er 6+6 i dag, 7 uker i morgen ☺️ Men jordmor ville justere meg til 6+2 utifra størrelsen på knøttet. Det er uansett ikke langt ifra 😉

Si ifra når du har vært på ultralyd da Milla86 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, NSO skrev:

I dag har jeg vært på tidlig ultralyd og bekreftet ett embryo med hjertelyd ❤️❤️❤️😍

Helt fantastisk!

166CFA3A-3E3E-4F04-A6C7-0B54D863B861.jpeg

😍 hvor langt på vei er du her??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, NSO skrev:

Takk ❤️

Jeg er 6+6 i dag, 7 uker i morgen ☺️ Men jordmor ville justere meg til 6+2 utifra størrelsen på knøttet. Det er uansett ikke langt ifra 😉

Si ifra når du har vært på ultralyd da Milla86 😊

Det skal jeg gjøre. Bare to dager igjen nå! :) føler meg litt engstelig da jeg synes jeg kanskje har litt mindre symptomer nå enn tidligere. Tenker noen ganger om det virkelig er slik at en graviditet skal merkes så lite.. hører om så mange som er veldig dårlige og jeg føler meg egentlig helt OK. Bare litt mer trøtt en vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Milla1986 skrev:

Det skal jeg gjøre. Bare to dager igjen nå! :) føler meg litt engstelig da jeg synes jeg kanskje har litt mindre symptomer nå enn tidligere. Tenker noen ganger om det virkelig er slik at en graviditet skal merkes så lite.. hører om så mange som er veldig dårlige og jeg føler meg egentlig helt OK. Bare litt mer trøtt en vanlig. 

Det går nok bra 😉 du får nok se en liten spire i morgen 😊

Jeg merket veldig lite helt frem til i går. Da hadde jeg både stikkinger i puppene og livmora og begynte å bli veldig sliten og trøtt. Fortsatt sliten og trøtt 😩 Før var det nesten bare litt kvalme i ny og ne, ellers ok 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...