Gå til innhold

Oktober 2018❤️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Milla1986 skrev:

5+1 i dag, merker foreløpig ikke noe til at jeg er gravid utover ømme bryster, spesielt på sidene og murringer nederst i magen fra tid til annen. Tenkte jeg skulle gå på en tidlig ultralyd om et par uker for å se om det er et lite hjerte som har begynt å slå <3 hvordan går det med dere andre? 

Jeg er 5+2 i dag og har det egentlig helt likt som deg. Litt ømme pupper, litt murringer i ny og ne, men har også litt kvalme og litt strekkinger i lysken 😊 målte hcg 16dpo og den lå på 400. Skal ta en ny måling hos legen i morgen. 

Regner med at alt er normalt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det gikk ikke denne gangen 😣 Tross en svak positiv test kom TR 😔😔

Anonymkode: 07de7...973

Det var synd 😞 da krysser jeg fingrene for neste måned 🤞🤞🤞 lykke til!!! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større pupper, men ingen kvalme enda. Men har allerede fått en liten mage/vom (🙈), så livmoren utvider seg tydelig raskere når man har vært gravid før.. Er ikke større enn at det kun er meg (og sambo) som ser den altså, men likevel...😂 5+0 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig ikke hatt noe kvalme, håper jo jeg slipper unna, men leser at endel ikke blir kvalm før i uke 6-7, så faren er vel ikke helt over enda. Vi har ikke fortalt noen om graviditeten ennå, vi vil ihvertfall vente til vi har vært på ultralyd og sett at det slår et hjerte<3 Jeg føler meg så lite gravid at jeg ikke helt kan tro at jeg virkelig er det ennå! :) hva med dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er heldigvis bare kvalm i ny og ne. Håper det ikke blir full kvalme fremover 🤢

Magen har også kommet som smått på meg, kjenner livmoren nederst på magen. Så det er sant at man fortere synes med barn nr. 2 😉

Siden jeg mistet forrige måned har jeg fortalt det til ei venninne som har støttet meg veldig. Ellers kun meg og mannen min ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+3 i dag, vet noen av dere om det er graviditetsuke 5 eller 6? Jeg har flere forskjellige apper og noen sier uke 5 og andre uke 6. Blir så forvirret av det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Milla1986 skrev:

Jeg har foreløpig ikke hatt noe kvalme, håper jo jeg slipper unna, men leser at endel ikke blir kvalm før i uke 6-7, så faren er vel ikke helt over enda. Vi har ikke fortalt noen om graviditeten ennå, vi vil ihvertfall vente til vi har vært på ultralyd og sett at det slår et hjerte<3 Jeg føler meg så lite gravid at jeg ikke helt kan tro at jeg virkelig er det ennå! :) hva med dere? 

Nei, VII har heller ikke fortalt det til noen. Men er så utrolig kvalm, så redd noen begynner å skjønne det etterhvert☺

Har egentlig ikke lyst til å si noe før jeg har vært hos legen. Men får se.

Når skal du på ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+6 i dag:nigo:  Har få symptomer på å være gravid egentlig,Men, merker att nesen funker for fullt:bolledeig: men ingen kvalme oppkast eller halsbrann. Føler meg veldig denne gangen... enn så lenge😊 

Endret av CamillaAB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Milla1986 skrev:

Jeg er 5+3 i dag, vet noen av dere om det er graviditetsuke 5 eller 6? Jeg har flere forskjellige apper og noen sier uke 5 og andre uke 6. Blir så forvirret av det! 

Etter som jeg har forstått har du gått 5 fulle uker gravid og er inne i uke 6☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, inimini skrev:

Etter som jeg har forstått har du gått 5 fulle uker gravid og er inne i uke 6☺

Aha, Ok. Tusen takk for svar:) er ikke så lett å forstå seg på alt det her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, inimini skrev:

Nei, VII har heller ikke fortalt det til noen. Men er så utrolig kvalm, så redd noen begynner å skjønne det etterhvert☺

Har egentlig ikke lyst til å si noe før jeg har vært hos legen. Men får se.

Når skal du på ultralyd?

Ja, det skjønner jeg. Er ikke så lett å skjule det da. Jeg hadde egentlig en jobbfest som jeg skulle på forrige uke som jeg valgte å avlyse da det hadde blitt så åpenbart at jeg ikke drakk alkohol. Ville ikke at ryktene skulle begynne å gå på jobb allerede nå;) Jeg tenker jeg drar på ultralyd i uke 8. Hvis jeg forstår det rett er jeg vel da gravid i uke 8 eller 9. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fortalte det til foreldrene våre med en gang. Siden vi mistet i høst visste de at vi ønsket nr to, og skulle det mot formodning gå galt igjen vil de uansett få vite det, så tenkte de kunne få ta del i gleden med en gang😊 Kommer ellers ikke til å dele med flere før tidligst rundt uke 12, hvis det lar seg gjøre. Vanskeligere å skjule hvis man blir dårlig selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, i dag har jeg skikkelig menssmerter! Har hatt små murringer tidligere i ukene som har vært, men dette ligner mer på ordentlige menssmerter. Tror ikke dette går veien :( venter bare på at jeg skal starte å blø... Er 5+5 i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Milla1986 skrev:

Huff, i dag har jeg skikkelig menssmerter! Har hatt små murringer tidligere i ukene som har vært, men dette ligner mer på ordentlige menssmerter. Tror ikke dette går veien :( venter bare på at jeg skal starte å blø... Er 5+5 i dag. 

Å nei! Hvorfor tror du det?

Du tror ikke bare det er vanlig graviditetskvalme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, inimini skrev:

Å nei! Hvorfor tror du det?

Du tror ikke bare det er vanlig graviditetskvalme?

Jeg er ikke kvalm, har ikke vært det i det hele tatt disse ukene, men jeg har menssmerter nederst i magen, akkurat likt som jeg pleier å ha før mensen kommer:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Milla1986 skrev:

Jeg er ikke kvalm, har ikke vært det i det hele tatt disse ukene, men jeg har menssmerter nederst i magen, akkurat likt som jeg pleier å ha før mensen kommer:(

Ååå! Hmmm!

Har du mistet før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, inimini skrev:

Ååå! Hmmm!

Har du mistet før?

Nei, dette er første gangen jeg er gravid, så jeg aner ikke hva som er normalt eller ikke. Nå har jeg lest at endel har murringer og menssmerter i starten av graviditeten fordi livmoren utvider seg, så da håper jeg at det bare er det som skjer. Har ikke blødd noe ennå ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Milla1986 skrev:

Nei, dette er første gangen jeg er gravid, så jeg aner ikke hva som er normalt eller ikke. Nå har jeg lest at endel har murringer og menssmerter i starten av graviditeten fordi livmoren utvider seg, så da håper jeg at det bare er det som skjer. Har ikke blødd noe ennå ihvertfall. 

Å ja! Begynte å bli nærvøs selv jeg når du skrev det!

Men bra du leste om det. Så lenge du ikke blør skal det vell være greit!☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, inimini skrev:

Å ja! Begynte å bli nærvøs selv jeg når du skrev det!

Men bra du leste om det. Så lenge du ikke blør skal det vell være greit!☺

Ja, jeg håper på det :) jeg har bestilt tidlig ultralyd 15/2, det blir spennende å se om det er et hjerte som slår. Tror kanskje det går mer opp for meg at jeg er gravid da, det føles så uvirkelig nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Milla1986 skrev:

Ja, jeg håper på det :) jeg har bestilt tidlig ultralyd 15/2, det blir spennende å se om det er et hjerte som slår. Tror kanskje det går mer opp for meg at jeg er gravid da, det føles så uvirkelig nå. 

Oi, så spennende☺

Har hørt om flere som tar tidlig ultralyd!  Usikker på hva jeg skal gjøre☺

Har bestilt legetime da når jeg er 8 uker på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, inimini skrev:

Oi, så spennende☺

Har hørt om flere som tar tidlig ultralyd!  Usikker på hva jeg skal gjøre☺

Har bestilt legetime da når jeg er 8 uker på vei

Ja, det blir spennende! :) Åja, det burde kanskje jeg gjøre også :)  Tenker du da du er i uke 8+0 eller 7+0 et eller annet? Er det hos fastlegen du bestiller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...