Gå til innhold

Angående snapchat og ekser...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min samboer har eksen som venn på snapchat og hun sender stadig vekk bilder til han. Har sett flere av bildene, og det er kun hverdagsbilder av turer, mat osv. Allikevel kjenner jeg at dette irriterer meg. 

Han sier han aldri svarer på snappene eller sender noe til henne, men at han ikke kan kontrollere hva hun sender til han. 

Spørsmålet mitt er da; er dette normalt? Er jeg teit som reagerer? Kan jeg be han slette henne? 🤔 

Anonymkode: ab4ad...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann slettet eksen på egenhånd. Han hadde ingen grunn til å ha henne der, men de var langt fra å være venner. Hun prøver fremdeles etter 3 år å få han tilbake, at han er gift betyr ikke så mye for henne🤔😂

Anonymkode: b6861...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Skulle ønske min også gjorde det på eget initiativ 🙈 Ser virkelig ikke poenget med å fortsatt ha henne på vennelista. Hun prøvde også i lang tid å få han tilbake. Men nå er vi forlovet og har barn, så tror hun har gitt opp. 😉

Anonymkode: ab4ad...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ingen barn. Da hadde jeg skjønt det :)

Anonymkode: ab4ad...fa8

Da skjønner jeg din reaksjon

Anonymkode: d63cc...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff... jeg kunne vært den eksdama 😳

Slutt mellom oss for 15 år siden, og vi har hatt kontakt hele veien. Ikke barn sammen.

Jeg har fortsatt et godt forhold til hele hans familie, og vi gjorde det slutt fordi vi ikke passet til å være kjærester. Var sammen i fem år. Nå har han ny familie og fått et nydelig barn sammen, og jeg ønsker han alt godt. Jeg er veldig glad i han!

Jeg er gift med en annen og har fire barn, og jeg har det fantastisk 💕

Men jeg har denne eksen på alle sosiale media... Håper han sier fra om kjæresten hans finner dette ubehagelig... Ingen grunn til at jeg sender snapper innimellom. Om jeg sender snap, så sender jeg til hele vennelista samtidig.

Anonymkode: 0d22e...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke problemet, virkelig. jeg har kjæreste, og er venner med flere av mine ekser, kjæresten bryr seg ikke fordi vi stoler på hverandre og vet hvorfor vi er ekser også

Anonymkode: d9547...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at jeg sikkert overreagerer litt. Vet egentlig ikke hvorfor jeg føler det er så ubehagelig heller. 

Er vel kanskje det at jeg føler hun ikke vil gi slipp på han. De er ikke venner, og treffes aldri så ser liksom ikke poenget bare. 

Anonymkode: ab4ad...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...