Gå til innhold

Jeg har fått streptokokker, og har en baby på 5 mnd!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Livredd for å smitte den lille.. Herlighet, jeg koser og slafser på den ungen støtt og stadig. Så hun må jo ha fått i seg massevis av smittestoff før jeg fikk symptomer. Er mye nær meg ift amming osv.. Noen som har klart å smitte sin lille baby med halsbetennelse? 😱 

Anonymkode: 078b2...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har sikkert fått i seg antistoffer fra din morsmelk og dermed fått beskyttelse mot infeksjonen.

Anonymkode: e6bee...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Livredd for å smitte den lille.. Herlighet, jeg koser og slafser på den ungen støtt og stadig. Så hun må jo ha fått i seg massevis av smittestoff før jeg fikk symptomer. Er mye nær meg ift amming osv.. Noen som har klart å smitte sin lille baby med halsbetennelse? 😱 

Anonymkode: 078b2...df7

Jeg smitta min baby 😣

Anonymkode: 98006...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg smitta min baby 😣

Anonymkode: 98006...d89

Hvordan gikk det? Kan se for meg at det blir vanskelig å få i en så liten baby antibiotika... 

Anonymkode: 078b2...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan gikk det? Kan se for meg at det blir vanskelig å få i en så liten baby antibiotika... 

Anonymkode: 078b2...df7

Mye enklere å gi AB til en baby kontra en 2-3 åring så det ville jeg ikke bekymret meg for.

Anonymkode: 101a9...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du ammer, så får hun antistoffer i melka :) Beste medisinen!! Kanskje blir hun syk, men forløpet vil være mildere enn det ville ha blitt uten ammingen.

Anonymkode: 74341...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan gikk det? Kan se for meg at det blir vanskelig å få i en så liten baby antibiotika... 

Anonymkode: 078b2...df7

Antibiotikaen til barn smaker søtt så det gikk bra. 😊 Aldri hatt problemer med å gi mine barn antibiotika. Paracet i flytende form derimot...

Anonymkode: 98006...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...