Gå til innhold

Min datter som er sykepleierstudent opplevde at en mannlig pasient på over 4 år fikk ereksjon under behandling


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, nå må du slutte med den latterlige trillingen du driver med her i dag 

Anonymkode: 8199d...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at dette er et trolleinnlegg. For dere skal selvfølgelig ikke gjøre noe med det, herregud

Anonymkode: 4ae4b...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du mener 40 og ikke fire? Ikke noe å gjøre med det. Skjer titt og ofte. Tåler ikke din datter det, er hun ikke rustet til å bli sykepleier.

Anonymkode: 201a0...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør vi med dette? Min datter er kun 18 år :( 

Anonymkode: 42a54...8e2

En 18-åring går i 2. eller 3. klasse på vgs og er ikke i praksis som sykepleierstudent 

Anonymkode: 8199d...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Marihøna84 skrev:

Troll skikkelig om du først skal forsøke da. 18 år er for ungt til å være sykepleierstudent.

Haha, busted :legrine:

Anonymkode: 4ae4b...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sikkert skikkelig kjipt for ham. De kan jo liksom ikke styre det heller. Hva skal du gjøre? Anmelde ham for at fysiologien hans virker? Hvis din datter blir så traumatisert av dette (som hun strengt tatt bør være klar over som spl-student hvis hun ikke har sovet i alle timene) at hun løper til sin mor, bør hun revurdere yrkesvalget sitt. Å ha så lite kjennskap til fysiologi når man jobber med menneskekroppen er bare pinlig. 

Anonymkode: 1a1d2...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sikkert en tøysetråd. 

-men det minnet meg om den gangen en pasient begynte å runke under pleddet under transporten til sykehuset. Jo strengere jeg ble, jo hardere runket han. 🤦🏻‍♀️ ...innleggelsesårsak: Selvskading, avkuttede testikler. 😏 (Han fikk nok en psyk evaluering også, men jeg ivaretar det fysiske først) 

Så en stiv en under stell på sykehus er jo bare barnemat 😂 

(Ambulansearbeider)

Anonymkode: 3f4e9...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om datteren har bursdag i desember kan hun fint være 18 år når hun studerer første året som spl student. 

Anonymkode: 09e80...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det Januar sist jeg sjekket? Dessuten har de ikke praksis første semester.

Anonymkode: f48f3...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, Anonym bruker said:

Om datteren har bursdag i desember kan hun fint være 18 år når hun studerer første året som spl student. 

Anonymkode: 09e80...36d

Ja, men ikke i januar ;)

Anonymkode: 35cea...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om datteren har bursdag i desember kan hun fint være 18 år når hun studerer første året som spl student. 

Anonymkode: 09e80...36d

Hvis hun er 18 år er hun født i 1999 eller 2000. Hvis hun er født i 1999 fullfører hun 3-årig videregående til sommeren. Hvis hun er født i 2000 har hun enda 1 1/2 med videregående før hun kan begynne å studere. 

Anonymkode: 92333...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18 i praksis på helsefag VGS. Ereksjon skjer i blant, det burde man vite når man er 18. Kleint kan jeg syns det er fortsatt. Men det er ikke traumatisk. Har opplevd voksne damer som spiser sin egen avføring, tar en ereksjon over bæsj any Day. 

Anonymkode: 1a80e...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men nå er det Januar sist jeg sjekket? Dessuten har de ikke praksis første semester.

Anonymkode: f48f3...d03

Ja Men hendelse kan ha skjedd mens datteren var 18 år. Hun kan også ha startet ett år tidligere på skolen. Jeg studerte med ei som hadde begynt ett år før og hun var 18 når hun startet på høyskolen. 

Anonymkode: 09e80...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja Men hendelse kan ha skjedd mens datteren var 18 år. Hun kan også ha startet ett år tidligere på skolen. Jeg studerte med ei som hadde begynt ett år før og hun var 18 når hun startet på høyskolen. 

Anonymkode: 09e80...36d

Dette er jo bare ett av mange tulleinnlegg som noen har det gøy med i dag

Anonymkode: 4ae4b...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er ganske vanlig. Var en mann på nesten 90 som fikk ereksjon da jeg var sykepleierstudent. Han var så opptatt  at jeg måtte dra forhuden heeelt tilbake. 

Anonymkode: 54a30...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør vi med dette? Min datter er kun 18 år :( 

Anonymkode: 42a54...8e2

Sier at det er helt normal, og sikkert ufrivillig fra mannens side. Får pasienten ereksjon tar man en pause i nedentilstellet før man fortsetter, kan du fortelle. 

Som sykepleier har jeg opplevd mange ereksjoner under stell. Blitt tatt på puppene og rumpen flere ganger. Sett mange onanere. Én onanerte rett over hodet mitt da han stod og jeg tørket bena hans. En har skreket at han “skal knulle meg”. En har bedt meg om å runke ham. Flere har bedt meg om å legge meg i sengen deres. Blitt fridd til. Fått mange flørtende og/eller seksuelle kommentarer. Fått høre om seksuelle lyster og fetisher o.s.v. I tillegg til alt det andre som omhandler avføringsgris o.s.v. 

Lurt å forberede datteren din på at slikt nok vil bli en del av arbeidshverdagen hennes.

Anonymkode: 24162...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sier at det er helt normal, og sikkert ufrivillig fra mannens side. Får pasienten ereksjon tar man en pause i nedentilstellet før man fortsetter, kan du fortelle. 

Som sykepleier har jeg opplevd mange ereksjoner under stell. Blitt tatt på puppene og rumpen flere ganger. Sett mange onanere. Én onanerte rett over hodet mitt da han stod og jeg tørket bena hans. En har skreket at han “skal knulle meg”. En har bedt meg om å runke ham. Flere har bedt meg om å legge meg i sengen deres. Blitt fridd til. Fått mange flørtende og/eller seksuelle kommentarer. Fått høre om seksuelle lyster og fetisher o.s.v. I tillegg til alt det andre som omhandler avføringsgris o.s.v. 

Lurt å forberede datteren din på at slikt nok vil bli en del av arbeidshverdagen hennes.

Anonymkode: 24162...462

Altså. Ufrivillig ereksjon er én ting, men alt det andre du ramser opp skal man virkelig ikke finne seg i. Er det psykiatri som gjør at de oppfører seg slik bør de ha mannlige pleiere, ellers sier jeg bare #metoo. 

Anonymkode: 1a1d2...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså. Ufrivillig ereksjon er én ting, men alt det andre du ramser opp skal man virkelig ikke finne seg i. Er det psykiatri som gjør at de oppfører seg slik bør de ha mannlige pleiere, ellers sier jeg bare #metoo. 

Anonymkode: 1a1d2...178

#metoo handler om maktmisbruk. Hun her beskriver bare demens... Sånn er livet. Etter 15år har jeg også opplevd mye av dette. 

Anonymkode: 3f4e9...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...