Gå til innhold

Tidlig UL i dag. Fant kun fostersekk😟 MA eller Blighted Ovum?


bikini

Anbefalte innlegg

Antatt 9+6, men hatt lange menstruasjonsykluser, kan derfor ha hatt sen eggløsning og kan derfor være 8 uker på vei. Hadde festeblødning kun 3 dager før testet positiv, den 14 des. Jordmor tok utvendig ultralyd og fant kun fostersekk, ingen foster eller embryo, ei heller plommesekk. Jordmor antar MA eller blighted Ovum. Jeg dro derfra til fastlegen og tok HCG prøver. Legen konsulterte vaktahavende gynekolog ved sykehuset og de skal kontaktes igjen til uken, når svar på alle hcg prøver er klare. Skal ta nye igjen på mandag. Legen min mener jeg må forberede meg på at jeg har mistet. Hater å måtte gå å ikke vite, men er forberedt på at jeg ikke lenger er gravid. Noen som har erfaringer med dette? Hvor lang tid kan jeg forvente at det tar før jeg får kommet på sykehuset og bekreftet? Jeg lurer veldig på om en innvendig ultralyd vil resultere i positiv overraskelse, ettersom jeg kanskje er litt kortere på vei enn antatt, eller at jeg uansett er realtivt tidlig på vei i forhold til utvendig ultralyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...