Gå til innhold

Skravleside imens vi venter... 😀


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

59 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Hva er typ utflod mellom el og ikm om man er gravid?

Jeg ble gravid rett før jul og jeg merket veldig godt at utfloden var anderledes. I fra å nesten ikke ha utflod til å få melkehvit ganske tyntflytende utflod. Det har egentlig vart helt til nå nylig og jeg er i uke 9 nå. 

Nå har den gått mere over til blank og slimete.

Endret av Hoppetau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Hva er typ utflod mellom el og ikm om man er gravid?

Jeg fikk positiv test forrigårs. Utfloden har vært så som så. Har ikke merket så mye. Kanskje litt mere enn normalt :-) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte vi snakke ut utflod da 🙈🙈 måtte seff kikke på papiret isted 🙊 Lyyys rosa... det kan umulig være godt tegn 😣😔 6dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Måtte vi snakke ut utflod da 🙈🙈 måtte seff kikke på papiret isted 🙊 Lyyys rosa... det kan umulig være godt tegn 😣😔 6dpo

Kan det være festeblødning da? Jeg vet ikke altså. Hadde selv lyyyyse rosa på pairet forrige uke men positiv test igjen i dag 😊

Anonymkode: fc9ac...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan det være festeblødning da? Jeg vet ikke altså. Hadde selv lyyyyse rosa på pairet forrige uke men positiv test igjen i dag 😊

Anonymkode: fc9ac...46a

Hvor mange dpo var du da? 😁 kanskje der er håp 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Hoppetau skrev:

Jeg ble gravid rett før jul og jeg merket veldig godt at utfloden var anderledes. I fra å nesten ikke ha utflod til å få melkehvit ganske tyntflytende utflod. Det har egentlig vart helt til nå nylig og jeg er i uke 9 nå. 

Nå har den gått mere over til blank og slimete.

Minns d var d jeg hadde sist gang også.. mye tynt og vannete.. 

elsker at dere gravide henger her og kommer med info til oss ventende 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hvor mange dpo var du da? 😁 kanskje der er håp 😁

Litt usikker men mener det kunne være 7-8 dpo :) Ikke mist håpet enda ❤️

Anonymkode: fc9ac...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Minns d var d jeg hadde sist gang også.. mye tynt og vannete.. 

elsker at dere gravide henger her og kommer med info til oss ventende 😍

Hehe😊 må følge med litt. Synes det er fryktelig spennende med positive tester og å tyde symptomer 😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler nesten på meg at TR melder sin ankomst en uke for tidlig 🙈 fra lyyyyys rosa utflit til rosa på kort tid jo 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vil en EL test slå ut positiv før en evt graviditetstest? 😂🙈

Anonymkode: b15c3...c56

Har lest at det har slått ut på noen, men er vel ikke en sikker måte å teste på 😛

Anonymkode: 73a72...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Føler nesten på meg at TR melder sin ankomst en uke for tidlig 🙈 fra lyyyyys rosa utflit til rosa på kort tid jo 🙈

Det kan jo være den berømte festeblødningen 😁 den kan komme som litt rosa eller som blod 😁 å den er jo i riktig tid (mellom 2-12 dager etter EL) 😁 ikke mist motet pga det 😁

Anonymkode: 73a72...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan jo være den berømte festeblødningen 😁 den kan komme som litt rosa eller som blod 😁 å den er jo i riktig tid (mellom 2-12 dager etter EL) 😁 ikke mist motet pga det 😁

Anonymkode: 73a72...174

Hater blødninger 🙈 Livredd for å bli skuffet 😔 Ønsker så inderlig det er festeblødning! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hater blødninger 🙈 Livredd for å bli skuffet 😔 Ønsker så inderlig det er festeblødning! 

Blødninger er så kjipt 😣 med nr to hadde jeg festeblødning i form av blodspor i utflod. Da helt rødt, og bare bittelitt. Visste jeg var gravid m engang. Har plutselig hatt lys rosa utflod noen sykluser nå, men d har ikke vært positivt for meg. Men leser jo at flere har lysrosa utflod som festeblødning. D passer jo m antall dager dpo på deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hater blødninger 🙈 Livredd for å bli skuffet 😔 Ønsker så inderlig det er festeblødning! 

Skjønner det 😔 men tror nok ikke du får tr så for tidlig 🤗 passer ganske bra med festeblødning 😁 nesten sånn jeg misunner deg altså 🙊 skulle ønske man bare kunne tatt test med en gang altså 🙈 er jo helt nervepirrende å vente 🙈

Anonymkode: 73a72...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner det 😔 men tror nok ikke du får tr så for tidlig 🤗 passer ganske bra med festeblødning 😁 nesten sånn jeg misunner deg altså 🙊 skulle ønske man bare kunne tatt test med en gang altså 🙈 er jo helt nervepirrende å vente 🙈

Anonymkode: 73a72...174

Jeg var dum nok til å ta en idagtidlig 😂😂 visste jo at den ville være negativ 🙈 har en hel haug med tester fra ebay, for tidlig testing 🖒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg var dum nok til å ta en idagtidlig 😂😂 visste jo at den ville være negativ 🙈 har en hel haug med tester fra ebay, for tidlig testing 🖒

Ja man burde jo iallfall vente til det er gått 10 dpo 🙊 men skjønner deg godt 😂 klør i fingrene som bare det selv, å holdt på å ta en i dag 😂 men fikk meg ut av det :scorpis:😂 kjenner deg skal bli godt når søndag kommer 😂

har også endel tidlig tester fra ebay 🙊 men begynner å minke litt etter di andre pp'ene 😂 men blir den ikke positiv denne mnd, nei da skjønner jeg virkelig ikke hva som skjer med kroppen min altså 🙈

Anonymkode: 73a72...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja man burde jo iallfall vente til det er gått 10 dpo 🙊 men skjønner deg godt 😂 klør i fingrene som bare det selv, å holdt på å ta en i dag 😂 men fikk meg ut av det :scorpis:😂 kjenner deg skal bli godt når søndag kommer 😂

har også endel tidlig tester fra ebay 🙊 men begynner å minke litt etter di andre pp'ene 😂 men blir den ikke positiv denne mnd, nei da skjønner jeg virkelig ikke hva som skjer med kroppen min altså 🙈

Anonymkode: 73a72...174

Får vente 2-3dager til ja 😉😂 trodde jeg hadde de testene som er følsomme på 10mlU, men ser nå at det er 25mlU  🙊🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Får vente 2-3dager til ja 😉😂 trodde jeg hadde de testene som er følsomme på 10mlU, men ser nå at det er 25mlU  🙊🙈

Åååh 🙈 gikk på den selv med forje parti 🙈🙊 jaja forhåpentligvis trenger vi ikke kjøpe inn noen flere med det første da 😂😍

Hvordan er formen i dag? 😁

Anonymkode: 73a72...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg uggen, men har menssmerter. Vet at det kan være et tegn på graviditet, for jeg hadde det sånn med første, menssmerter men ingen mens. Men jeg tørr ikke håpe. Dpo 15, ikm igår. Venter i spenning. Har tatt test hver dag de siste dagene, de har vært blendahvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åååh 🙈 gikk på den selv med forje parti 🙈🙊 jaja forhåpentligvis trenger vi ikke kjøpe inn noen flere med det første da 😂😍

Hvordan er formen i dag? 😁

Anonymkode: 73a72...174

Formen er fin 😀 tror det var festeblødning igår 😁 aldri hatt det sånn mellom EL og mens før 🙊 Ellers kjenner jeg bittelitt i livmorområdet 😊  der da?

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mejlis skrev:

Føler meg uggen, men har menssmerter. Vet at det kan være et tegn på graviditet, for jeg hadde det sånn med første, menssmerter men ingen mens. Men jeg tørr ikke håpe. Dpo 15, ikm igår. Venter i spenning. Har tatt test hver dag de siste dagene, de har vært blendahvite.

Tok du noe EL test eller vet når du hadde EL? 😊 kan el ha vært forsinket eller lav stigning av hcg? 😊

Går rundt med en klump i halsen, mulig siden jeg ikke har spist (siden jeg plutselig nå må spise frokost)🙈 livmora føles støl (?), iallfall rar 🙈 koste oss litt på morgenen i dag, og det føltes litt annerledes enn før (mulig bare meg?)🙈😂

Har en følelse på at jeg kommer til å brenne av en test i morgen, selvom det sikkert er unødvendig siden jeg bare er 6 dop 🙈

Anonymkode: 73a72...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Formen er fin 😀 tror det var festeblødning igår 😁 aldri hatt det sånn mellom EL og mens før 🙊 Ellers kjenner jeg bittelitt i livmorområdet 😊  der da?

Det er jeg ganske sikker på at det var 😁 litt småuggen (føler jeg har noe i halsen), men kanskje det er siden jeg ikke har spist 🙊 livmora føles støl (?), iallfall rar 🙈 koste oss litt på morgenen i dag, og det føltes litt annerledes enn før (mulig bare meg?)🙈😂

Har en følelse på at jeg kommer til å brenne av en test i morgen, selvom det sikkert er unødvendig siden jeg bare er 6 dop i dag🙈 atrekk i livmora når jeg strekker meg 🙈

Anonymkode: 73a72...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...