Gå til innhold

Ville dere holdt hjemme fra skolen i morgen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Barn en: feber siden mandag kveld. (40 og 41 tirsdag-fredag). Første dag feberfri i går. Hoster mye, klager på vondt k halsen, spiser ikke, men drikker greie mengder. Skal ha utedag på skolen i morgen, har astma.

Barn to: feber onsdag kveld og torsdag. Feberfri fredag, men fikk feber igjen i går på 39-40, i dag er «feber» 37,6. Spiser ikke, hoster ikke. Vanlig skoledag i morgen. Drikker noe, ikke alarmerende lite. Tett i nesen. 

Jeg vil gjerne at de skal bli HELT friske før jeg sender de av sted på skole. Men samtidig har de gått glipp av mye undervisning (2 og 4 klasse). Ville dere holdt en eller begge eller ingen hjemme i morgen? Jeg er så i tvil..

Anonymkode: 2237e...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Barn en: feber siden mandag kveld. (40 og 41 tirsdag-fredag). Første dag feberfri i går. Hoster mye, klager på vondt k halsen, spiser ikke, men drikker greie mengder. Skal ha utedag på skolen i morgen, har astma.

Barn to: feber onsdag kveld og torsdag. Feberfri fredag, men fikk feber igjen i går på 39-40, i dag er «feber» 37,6. Spiser ikke, hoster ikke. Vanlig skoledag i morgen. Drikker noe, ikke alarmerende lite. Tett i nesen. 

Jeg vil gjerne at de skal bli HELT friske før jeg sender de av sted på skole. Men samtidig har de gått glipp av mye undervisning (2 og 4 klasse). Ville dere holdt en eller begge eller ingen hjemme i morgen? Jeg er så i tvil..

Anonymkode: 2237e...2d9

Hadde holdt hjemme. Kan du ikke kontakte læreren slik at de kan gjøre litt lekser hjemme om de orker?

Anonymkode: 2b08c...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde holdt hjemme. Kan du ikke kontakte læreren slik at de kan gjøre litt lekser hjemme om de orker?

Anonymkode: 2b08c...56f

Det orker de nok. De her egentlig helt fin almenntilstand nå. Men de har vært så dårlige så lenge at jeg vil være helt sikker på at det ikke kommer tilbake og da vurderer jeg å holde de hjemme begge to. 

Anonymkode: 2237e...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville holdt begge hjemme. Selv har jeg vært syk, har ikke hatt feber siden forrige søndags morgen, var hjemme fra jobb mandagen, og hadde fri tirsdagen. Har vært på jobb siden onsdag, men føler meg fortsatt ikke helt i form, men man kan jo ikke holde seg hjemme i ukesvis. Er faktisk gla' for at jeg har fri i morgen også, og håper jeg er 100% igjen fra tirsdag. Har/har hatt hoste og vært snørrete.

Anonymkode: 717db...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville holdt begge hjemme. Selv har jeg vært syk, har ikke hatt feber siden forrige søndags morgen, var hjemme fra jobb mandagen, og hadde fri tirsdagen. Har vært på jobb siden onsdag, men føler meg fortsatt ikke helt i form, men man kan jo ikke holde seg hjemme i ukesvis. Er faktisk gla' for at jeg har fri i morgen også, og håper jeg er 100% igjen fra tirsdag. Har/har hatt hoste og vært snørrete.

Anonymkode: 717db...fe6

Jeg har heldigvis ikke blitt smittet. Og jeg skal innrømme at det å kunne sove en hel natt i natt var veldig godt

Anonymkode: 2237e...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Barn en: feber siden mandag kveld. (40 og 41 tirsdag-fredag). Første dag feberfri i går. Hoster mye, klager på vondt k halsen, spiser ikke, men drikker greie mengder. Skal ha utedag på skolen i morgen, har astma.

Barn to: feber onsdag kveld og torsdag. Feberfri fredag, men fikk feber igjen i går på 39-40, i dag er «feber» 37,6. Spiser ikke, hoster ikke. Vanlig skoledag i morgen. Drikker noe, ikke alarmerende lite. Tett i nesen. 

Jeg vil gjerne at de skal bli HELT friske før jeg sender de av sted på skole. Men samtidig har de gått glipp av mye undervisning (2 og 4 klasse). Ville dere holdt en eller begge eller ingen hjemme i morgen? Jeg er så i tvil..

Anonymkode: 2237e...2d9

Hadde holdt hjemme og spurt læreren om de kan gjøre noe hjemme.

Anonymkode: db11c...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...