Gå til innhold

Jeg som overdriver?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen var ute i går. Våknet 02.30 og han var ikke kommet hjem. Reagerte ikke på det det, for utestedet stengte 02.00. Ble liggende våken, og 03.00 var han fortsatt ikke kommet hjem. Sendte han en melding om at han måtte låse når han kom hjem. 03.30 ringte jeg han men han tok ikke telefonen. Begynte å bli litt bekymret. Et kvarter senere gikk jeg ned og fant han på sofaen. Fikk ristet liv i han og måtte hjelpe han til sengs. I dag når jeg stod opp var det iskald, og viser eg at han ikke hadde klart å ta igjen døren... Merker jeg blir irritert og han mener jeg overdriver. Han nærmer seg 50, så tenker for meg selv at man trenger å drikke seg så drita...

Anonymkode: 278b3...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat dette synes jeg var bagateller. Med mindre det er et gjentagende problem?

Anonymkode: eee8b...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat dette synes jeg var bagateller. Med mindre det er et gjentagende problem?

Anonymkode: eee8b...e1f

Er ikke så ofte ute nei. Vil ikke at ungene skal finne han sloknet på sofaen med døren på vidt gap uansett. Kan vel gå ut å kose seg uten å havne på krabbestadiet tenker jeg da.

Anonymkode: 278b3...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke tenke meg noe så harry som dritingse voksne. Så kjipt for unger å finne faren sin døddrukken på sofaen. Å la døren stå oppe kan jo være farlig. 

Anonymkode: 77661...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke så ofte ute nei. Vil ikke at ungene skal finne han sloknet på sofaen med døren på vidt gap uansett. Kan vel gå ut å kose seg uten å havne på krabbestadiet tenker jeg da.

Anonymkode: 278b3...c17

Enig. Er du så full at du ikke klarer å lukke ei dør, så er du jo en fare for deg selv.

Anonymkode: 6fa1c...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...