Gå til innhold

hva har jeg rota meg oppi 🙈😑 råd ønskes


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

min ex og jeg prøvde en kort periode og finne tilbake til hverandre, jeg avluttet det for jeg ser ikke for meg noe godt nå med han. jeg klarte det ikke.  men for han var enten eller. jeg valgte derfor og gå igjen isteden. Vi holdt nogenlunde vennskaplig kontakt uten å møtes eller noen kjærlighetsærklæringer.

men.. d jeg trodde var at jeg var tydelig på hva jeg ville, det blir ikke oss igjen. det viste seg å ikke blitt oppfattet av exen. nå et par uker etter møttesr vi ute på nach. ja i natt. jeg har forsovidt gått videre og flørtet rundt pg dette tok han virkelig ille opp og kjeftet på meg fordi han synes det var dårlig gjort a  meg og behandle han slik. og at dete ikke gikk hvis vi sku ginne tilbake til hverandre. der ble vi avbrutt av en felles venn fordi det ble veldig utrivelig. så da gikk exen gikk og la seg. 

en av grunnene til at det ble slutt mellom oss er faktisk at han holdt nær og kjært vennskap med sine pulevenner når vi ble sammen. det viste seg at han lå med ei av mine beste venninder helt frem til vi flyttet sammen (noe som ble løyet om at ikke skjedde) pga dette og at han løy (det kom etterhvert flere løyner ut av mørket) så mistet jeg tilliten helt. og han ville ikke forstå hvorfor eller være ydmyk og forståelsefull. dette var vist noe jeg skulle alseptere når vi var i et forhold. det klarte jeg ikke.

nå må jeg igjen ta praten med han om at det er over. jeg er så sliten av dette. jeg vil være fri og singel og alene. rote med hvem jeg vil og ikke innlede noe forhold til han igjen eller noen andre. men nå må jeg igjen avslutte dette. fordi han aldri aksepterer at d er over. hvorfor skal jeg forklare og forsvare meg nå? hvorfor skal det at jeg flørter og har kontakt med tidligere flørter nå pluttselig være et problem når hn ville ha det slik da vi vr smmen. det er jo over nå og jeg er ferdig med han. så det betyr jo ikke en dritt lengre. men det er vistnok feil nå.

jeg har full forståelse for at han er såret og vil ha meg tilbake etter han innså at jeg var en keeper. han kom forsent tilbake.

for det har skjedd for mye til at jeg klarer å tilgi helt. og jeg blir så nedtrykttet av hvordan d er/var mellom oss. konstante bekjymringer og aldri konmunikasjon, tillitsbrudd, løgner og lite respekt. 

hva gjør eg no da? 

Anonymkode: 9a7b7...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender han en sms 

"Håper det var fylla som snakket i går da du ble sint på meg? Det er slutt mellom oss, og vi to kommer aldri til å bli sammen igjen. Det er på tide at både du og jeg går videre, det har vært nok drama nå. Ønsker deg alt godt, men vi to kommer aldri til å bli sammen igjen"

Anonymkode: 3275e...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med første som svarer. Du trenger ikke ta noen nye samtaler med ham. Send ham en sms og forklar ca. det første svarer skrev.

Om han fortsetter å plage deg, skriv en ny sms og gi tydelig beskjed om at du har gjort det klart at det ikke blir dere igjen, at dere ikke har noe mer å snakke om og at du håper han respekterer det og vil la deg være i fred fremover. Så ber du ham om å slutte å kontakte deg. Om han ikke gir seg, send en sms hvor du skriver at du har bedt ham respektere at det er slutt mellom dere og at du har bedt ham om å ikke kontakte deg mer, og hvis han fortsetter å kontakte deg så anser du det som trakassering og må ta det videre. (Og gir han seg heller ikke da - da er det politiet som er neste stopp før det får utviklet seg.)

Anonymkode: eaaa9...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sender han en sms 

"Håper det var fylla som snakket i går da du ble sint på meg? Det er slutt mellom oss, og vi to kommer aldri til å bli sammen igjen. Det er på tide at både du og jeg går videre, det har vært nok drama nå. Ønsker deg alt godt, men vi to kommer aldri til å bli sammen igjen"

Anonymkode: 3275e...e91

Dette. 

Du trenger ikke ta praten.

Anonymkode: 18cee...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sender han en sms 

"Håper det var fylla som snakket i går da du ble sint på meg? Det er slutt mellom oss, og vi to kommer aldri til å bli sammen igjen. Det er på tide at både du og jeg går videre, det har vært nok drama nå. Ønsker deg alt godt, men vi to kommer aldri til å bli sammen igjen"

Anonymkode: 3275e...e91

Dette. Du trenger ikke forklare i det uendelige. Du klarer deg uten han. Det at han vil ha deg tilbake er ikke ditt problem. Du fortjener bedre.

Anonymkode: 3f191...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk dere, som har orket og lese dette og gitt noen svar. jeg føler sjøl jeg ikke har behov for mere forklaring til han, ikke har noe mere og si. det er jo synd så klart men virkelig dette har han ødelagt selv. men blir meget fortvilet. snart forbannet. kan han ikke bare skjønne at det ikke blir noe mer oss. jeg har blitt nok såret og gått videre mens han var  helt vekk i 3 måneder. 

Anonymkode: 9a7b7...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han blokkerte meg fra all type tlf kontakt for noen dager siden før dette. så jeg ser ikke poenget med å sende han en sms som ikk når frem. men om han kontakter meg skal jeg være veldig klar på kor eg står igjen. 

Anonymkode: 9a7b7...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...