GÃ¥ til innhold

Klitorisen har hengt seg opp 😳


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er seriøst, kan jo ikke snakke med mennesker IRL om dette, så må lufte litt her.

Onanerer en sjelden gang og er vant til serieorgasmer, men i dag så har jeg sikkert fått 100 orgasmer over 2 timer. Sett på serie, surfet på nett og har bare holdt på samtidig. Hørt på musikk, grått litt til triste låter, mens orgasmene kom. Er veldig følsom for tiden, sammenheng kanskje ?

Skjønner ingenting. Ikke øm og kunne sikkert holdt på lenger, men ble lei til slutt.

Noen som opplever det sånn?? 

Anonymkode: 415d1...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MÃ¥ bare le av den overskriften din ;)

Nei, jeg har aldri opplevd dette, selv om jeg har høy sexlyst.

Jeg vet om en mann som holdt på slik. Han brukte det som stressmestring, men hos ham bikket det over i avhengighet og sykelighet, det styrte dagene hans. Han ville ikke ta tak i det som gjorde ham så stresset (han hadde gamle, alvorlige traumer).

Så pass på at du ikke fortsetter så mye at du blir avhengig, men ta heller tak i det som plager deg (siden du har grått i dag også), hvis noe plager deg. Tror ikke én dag skader, altså, bare vær bevisst hvorfor du gjør det, for det kan være du bruker det for å døyve andre følelser.

Anonymkode: ba07a...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter forrige taler, og anbefaler i tillegg noen kalde omslag! Kanskje  en ispose?

Anonymkode: 2342a...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

MÃ¥ bare le av den overskriften din ;)

Nei, jeg har aldri opplevd dette, selv om jeg har høy sexlyst.

Jeg vet om en mann som holdt på slik. Han brukte det som stressmestring, men hos ham bikket det over i avhengighet og sykelighet, det styrte dagene hans. Han ville ikke ta tak i det som gjorde ham så stresset (han hadde gamle, alvorlige traumer).

Så pass på at du ikke fortsetter så mye at du blir avhengig, men ta heller tak i det som plager deg (siden du har grått i dag også), hvis noe plager deg. Tror ikke én dag skader, altså, bare vær bevisst hvorfor du gjør det, for det kan være du bruker det for å døyve andre følelser.

Anonymkode: ba07a...827

«Spot on» jeg har aldri vært så psykisk dårlig som nå. Er i sorg på en måte, nesten utbrent og ganske deprimert.

ikke spesielt interessert i sex for tiden, så ikke fare for avhengighet. 

Takk for svar 💓

Anonymkode: 415d1...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

«Spot on» jeg har aldri vært så psykisk dårlig som nå. Er i sorg på en måte, nesten utbrent og ganske deprimert.

ikke spesielt interessert i sex for tiden, så ikke fare for avhengighet. 

Takk for svar 💓

Anonymkode: 415d1...445

Bestem deg nå for å ta tak i det du sliter med og be om hjelp. Alle trenger hjelp noen ganger i livet, og du viser styrke når du innser at du trenger hjelp og ber om det.

Om du kan bestille time hos fastlegen din via nettet - bestill deg en time her og nå. Hvis du føler du er så dårlig at du ikke fungerer, da kontakter du enten legevakten i helgen, eller ringer fastlegen din mandag morgen og ber om en akuttime.

Høres ut som om du kanskje trenger noen å snakke med? Du kan snakke med fastlegen din, du kan kontakte psykiatrisk sykepleier i kommunen du bor i (de er ofte gode samtalepartnere og det er et lavterskeltilbud). Om det er sorg kan kanskje en prest hjelpe deg også, selv om du kanskje ikke er veldig kristen så er prester vant med å forholde seg til personer med ulike typer sorg og andre livskriser. Føler du du trenger å snakke med noen nå kan du også ringe til Mental Helses hjelpetelefon, tlf. nr. 116 123.

Livet blir lysere igjen :klem:

Anonymkode: ba07a...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bestem deg nå for å ta tak i det du sliter med og be om hjelp. Alle trenger hjelp noen ganger i livet, og du viser styrke når du innser at du trenger hjelp og ber om det.

Om du kan bestille time hos fastlegen din via nettet - bestill deg en time her og nå. Hvis du føler du er så dårlig at du ikke fungerer, da kontakter du enten legevakten i helgen, eller ringer fastlegen din mandag morgen og ber om en akuttime.

Høres ut som om du kanskje trenger noen å snakke med? Du kan snakke med fastlegen din, du kan kontakte psykiatrisk sykepleier i kommunen du bor i (de er ofte gode samtalepartnere og det er et lavterskeltilbud). Om det er sorg kan kanskje en prest hjelpe deg også, selv om du kanskje ikke er veldig kristen så er prester vant med å forholde seg til personer med ulike typer sorg og andre livskriser. Føler du du trenger å snakke med noen nå kan du også ringe til Mental Helses hjelpetelefon, tlf. nr. 116 123.

Livet blir lysere igjen :klem:

Anonymkode: ba07a...827

Takk igjen 💓Jeg er i kontakt med psykolog .

Anonymkode: 415d1...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg høres det ut som du absolutt kan bli avhengig av dette, nettopp fordi du ikke gjør det for sexlysten, men bare gjør det.

 

Men seriøst, da er det virkelig mulig??? 100 orgasmer, hahaha... Ante ikke at det gikk ann jeg.

Endret av Eliseflisa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Eliseflisa skrev:

For meg høres det ut som du absolutt kan bli avhengig av dette, nettopp fordi du ikke gjør det for sexlysten, men bare gjør det.

 

Men seriøst, da er det virkelig mulig??? 100 orgasmer, hahaha... Ante ikke at det gikk ann jeg.

Haha tenker det samme.😅 Det var jo deilig da, ellers hadde jeg stoppet. Var liksom i en rus og det kom så mye følelser underveis.

(hadde ikke drukket eller noe).

HI

Anonymkode: 415d1...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...