Gå til innhold

Hvor gammel var du når du hadde sex for første gang?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hadde akkurat fylt 18 år 

Anonymkode: 721a1...cf8

Samme her.

Anonymkode: 92599...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Et sted mellom 4 og 5 år og det var ikke frivillig. 21 år frivillig

Anonymkode: 2743a...459

Fy faen! Ja til steining! Stakkars stakkars lille menneske, noe så grusomt! 

Anonymkode: bc47e...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 år første gangen, ufrivillig. 13 år ved første frivillige samleie og helt andre omstendigheter. Han var et år eldre. Alderen hadde nok en innvirkning med hvordan barndommen hadde vært, men like fullt frivillig og ønskelig ved 13 år. Vi var kjærester i mange år etterpå og min første ordentlige kjærlighet som utviklet seg over årene 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12, fingring og onanering av venninne og hun av meg. Varte til vi var 15. 16 år da jeg debuterte med en mann.

Hva regnes som sex og hva som debut? 

Anonymkode: 671a1...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne si en ting til dere som har vært misbrukt. Å bli misbrukt er IKKE det samme som å ha sex! Jeg har selv vært grovt misbrukt fra jeg var 11-13, men det er IKKE min debut!

Det skal ikke overgriper få lov til å ta fra meg! Jeg sier ikke at jeg var 11 år da jeg debuterte, jeg var 14, for jeg hadde ikke sex med min overgriper. Jeg ble misbrukt! Det er viktig å holde disse to separate.

Klem til dere ❤️

Anonymkode: 07be2...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 5 og 7. Dette var med gutter på samme alder,  og vi var begge med på det. Husker ikke nøyaktig hva som hendte, men vet at vi var fullstendig klar over hva som var planen. 

Jeg tenker likevel ikke på dette som førstegang, selv om jeg føler der var det. Førstegangs etter dette var jeg 14.

Anonymkode: 2246b...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14, en måned før jeg ble 15. Min første kjæreste og vi var sammen i 5 år etter det. 

Anonymkode: c6708...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7, tror jeg. 

Lekte med nabogutten. Fra 1. klasse jevnlig til og med 4.-5. klasse. Helt frivillig for begge, og veldig spennende og godt. 

Anonymkode: 875b9...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 år. Frivillig og spennede. Har hatt regelmessig sex siden og er nå 37. Snart 25 år med sex 😀

Anonymkode: f00c0...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...