GĂ„ til innhold

Hva synes dere om dette huset?🏡


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker det sĂ„nn utifra bildene, synes det er passe stort, fint kjĂžkken, badene 😊 Men det eneste jeg tenker pĂ„ som litt negativt er at det er tomannsbolig. Har aldri bodd i tomannsbolig sĂ„ er litt av og pĂ„. 

Noen med erfaringer som har lyst Ä dele.? 

Legger ved bilde, sĂ„ kan dere komme med rĂ„d tips etc.. 😊 Kanskje er det ting vi ikke kan se, som dere ser? 

Blir veldig takknemlig.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=111973243

Anonymkode: b6ead...e25

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

4,3 mill for skarve 120 kvadrat pÄ Jessheim??? 

Verden er gal. 

Anonymkode: 85701...5c5

Kunne ikke vĂŠrt mer enig men det er dessverre blitt slik, altfor dyrt. SĂ„nn er det bare.

Hi

Anonymkode: b6ead...e25

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fint. Men doen pÄ badet i andre etasje burde vÊrt plassert pÄ kortveggen ved siden av dusjkabinett, det hadde irritert meg sÄnn det er plassert nÄ, det stÄr liksom i veien. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg synes det var et kjempefint hus med rolige og delikate farger inne. Likte godt lÞsningen under trappa. Det er masse skapplass pÄ kjÞkkenet, men veldig liten benkeplass. Det er heller ikke vaskerom. Stort og skjermet uteomrÄde. Jeg synes det er litt negativt at begge badene har dusj, ville heller hatt badekar pÄ ett av de.
Jeg synes det var veldig dyrt.

Jeg skjÞnner ikke helt bildene av kjÞkkenet, bilde 17 og bilde 18. Hvor er det blitt av kjÞkkenbordet pÄ bilde 17, kjÞkkenet ser helt snudd ut i forhold til bilde 18. Eer ikke de bildene helt feil? Hva er det jeg ikke skjÞnner?

Anonymkode: f538a...d24

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det var et kjempefint hus med rolige og delikate farger inne. Likte godt lÞsningen under trappa. Det er masse skapplass pÄ kjÞkkenet, men veldig liten benkeplass. Det er heller ikke vaskerom. Stort og skjermet uteomrÄde. Jeg synes det er litt negativt at begge badene har dusj, ville heller hatt badekar pÄ ett av de.
Jeg synes det var veldig dyrt.

Jeg skjÞnner ikke helt bildene av kjÞkkenet, bilde 17 og bilde 18. Hvor er det blitt av kjÞkkenbordet pÄ bilde 17, kjÞkkenet ser helt snudd ut i forhold til bilde 18. Eer ikke de bildene helt feil? Hva er det jeg ikke skjÞnner?

Anonymkode: f538a...d24

De har tydeligvis trikset med vinkler nÄr bildene er tatt. Bildene slik de fremstÄr nÄ mÄ vÊre veldig misvisende!

Jeg hadde ikke betalt over fire millioner for et hus/bolig uten ordentlig spiseplass pÄ kjÞkkenet!

Anonymkode: 20bc8...bc7

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

De har tydeligvis trikset med vinkler nÄr bildene er tatt. Bildene slik de fremstÄr nÄ mÄ vÊre veldig misvisende!

Jeg hadde ikke betalt over fire millioner for et hus/bolig uten ordentlig spiseplass pÄ kjÞkkenet!

Anonymkode: 20bc8...bc7

Veldig. FÞrst nÄ skjÞnte jeg hvor det bordet egentlig skulle stÄtt pÄ bilde 18, jeg kan ikke skjÞnne at det er plass til et bord der, det mÄ jo vÊre kjempetrang. Mens pÄ bilde 17, sÄ ser det ut som om det er veldig god plass. Det er frekk bildetriksing

Anonymkode: f538a...d24

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kunne ikke vĂŠrt mer enig men det er dessverre blitt slik, altfor dyrt. SĂ„nn er det bare.

Hi

Anonymkode: b6ead...e25

Helt utrolig utvikling egentlig, da jeg var barn/ungdom var Sand nesten "bushen", da bodde du usentralt og billig ;)

Men boligen var fin synes jeg.

Anonymkode: d1944...b5f

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Huset er ikke min smak, sÄ jeg skal la vÊre Ä gÄ inn pÄ det. 

Men vi har akkurat bÄde kjÞpt og solgt i mer attraktive oslonÊre omrÄder (sÄnn fra det prismessige eiendomsmarkedet, det er sikkert fint pÄ Jessheim). Og jeg et sikkker pÄ at prisen er alt for hÞy. 

Anonymkode: 6c294...3a5

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Veldig fin tomannsbolig. Kunne ha bodd der, men hadde savnet et ekstra soverom for overnattingsgjester og/eller en kjellerstue. 

Anonymkode: 9e96d...00d

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...