Gå til innhold

Kjenner du deg selv igjen på bilder?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir ofte så skuffet når jeg ser bilder av meg selv, inni hodet mitt føler jeg at jeg ser mye penere ut. Det bildet viser er ikke helt slik jeg føler andre ser meg. Flere som har det slik?

Anonymkode: a5aac...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaa.  Det er til å grine av ! Jeg føler meg pen og allright jeg. Også ser jeg på bildene etterpå😭

Men på tlf min , når jeg tar bilder selv, kjenner jeg meg bedre igjen haha. 

Det er vel sånn det er med stemmen, man syns selv at man høres helt rar ut. Og på bilder føler man seg helt dust.

Anonymkode: 17f4c...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og. Føler meg fin og pen, og så ser jeg ut som et ras. Alle andre har fin hud, flotte smil, og ser elegante og slanke ut. Jeg, jeg er hun feite, rare. 😕

Anonymkode: 9a9aa...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilder som taes når jeg ikke er klar over det er helt forferdelige, og ikke sånn som jeg trodde jeg så ut. Men de bildene jeg ser i kamera på og smiler på reflekterer mer hvordan jeg føler meg. 

Anonymkode: 89d8c...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, overhodet ikke. I mitt hode er jeg slank og veldreid, med ett stort blendahvit smil. Langt, blank hår osv.  Blir alltid like overrasket 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. På julaften følte jeg meg så fin i den nye kjolen og med sminken og håret. Ble tatt bilde av og jeg måtte spørre mannen om jeg virkelig så så feit ut til vanlig. For i speilet så jeg litt stor ut, men fy faen å jeg så ut på bildene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir overrasket over hvor dårlig huden min ser ut på bilder. "Live" ser den ok ut 😂

Ellers fornøyd med størrelse, hår, smil etc.

Anonymkode: f32ee...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 30 kg, men hodet følger ikke helt med...Føler meg fortsatt veldig tykk, men ser jo på bilder at jeg er mindre. Så dette kan slå begge veier.

Anonymkode: 90882...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mye penere på bilder enn hva jeg oppfatter meg som i virkeligheten.. jeg er «pen» i andres øyne, slank, fint langt hår, smiler mye osv. Men jeg har alltid følt meg stygg. På bilder ser jeg av og til at jeg er pen. 

Anonymkode: da10a...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er liten og litt overvektig, men har timeglassfasong.

Det siste viser ikke på bilder. Da ser jeg ofte ut som om jeg har eplefasong. Det er ikke fordi jeg innbiller meg midjen, det er nok fordi jeg er då lav og formfull. Midjen er kort  og bilder i 2D. Så jeg mener ikke at speilet lyver og bilder er sannheten. Noen trekk og fasonger gjør seg bedre på bilder. 

Jeg har for eksempel en veninne som har dobbelthake, noe jeg ikke har. Det jeg har er smilehull og linjer som gjør at det ser ut som jeg har det på bilder. Igjen fordi bildet er i 2D, dybdeforholdene er ikke riktig. Venninna mi skyver frem haka litt, og da vises ikke dobbelthaka hennes.

Ei anna veninne er 1,80 og har kraftig rumpe, mage og lår. Ansiktet er tynt og hun har lang hals. Hun ser tynnere ut på bilder. Ingen ville gjettet at hun er overvektig.

Anonymkode: acfa2...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg er liten og litt overvektig, men har timeglassfasong.

Det siste viser ikke på bilder. Da ser jeg ofte ut som om jeg har eplefasong. Det er ikke fordi jeg innbiller meg midjen, det er nok fordi jeg er då lav og formfull. Midjen er kort  og bilder i 2D. Så jeg mener ikke at speilet lyver og bilder er sannheten. Noen trekk og fasonger gjør seg bedre på bilder. 

Jeg har for eksempel en veninne som har dobbelthake, noe jeg ikke har. Det jeg har er smilehull og linjer som gjør at det ser ut som jeg har det på bilder. Igjen fordi bildet er i 2D, dybdeforholdene er ikke riktig. Venninna mi skyver frem haka litt, og da vises ikke dobbelthaka hennes.

Ei anna veninne er 1,80 og har kraftig rumpe, mage og lår. Ansiktet er tynt og hun har lang hals. Hun ser tynnere ut på bilder. Ingen ville gjettet at hun er overvektig.

Anonymkode: acfa2...7b2

Om de kun så et bilde

Anonymkode: acfa2...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger ser jeg ut som jeg tror jeg gjør, andre ganger ser jeg bare helt forferdelig ut😂 Det verste er de gangene folk sier at jeg er så fotogen, når de kommenterer bilder hvor jeg ser helt forferdelig ut..

Når det kommer til vekt synes jeg at jeg ser tynnere ut på bilder enn jeg ser i speilet. Så helt ærlig tror jeg ikke bildene lyver, jeg tror at bildet i speilet forteller den sannheten du oppfatter selv.. 

Anonymkode: 61dd3...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Takk! Jeg har følt meg så alene.

Hater det når jeg ser meg i speilet og føler meg ordentlig pen, og så skal noen ta bilder av meg, og uansett om de tar femti bilder så er alle sammen helt krise og det er jo ikke SÅNN jeg ser ut?! Blir så skuffa  og lei meg hver gang. Og vennene mine skjønner ikke hva jeg mener engang.

Anonymkode: 32b71...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja. Enda så innbilsk det høres ut. Jeg får alltid oppmerksomhet på fester etc, folk/ menn liker meg. Så ser jeg på bilder og jeg ser jo så stusselig ut. Jeg tror det henger sammen med at jeg overhodet ikke aner hvordan jeg skal "posere". Dvs se ut i ansiktet, hvordan jeg burde stå etc, når bilder blir tatt. Noen ganger blir det et alt for stort smil, noen ganger et skjevt smil osv. Jeg har verken øvd foran speilet eller tatt selfier nok til å bli god på det der. 

Anonymkode: b1639...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men for meg er det fordi jeg kan se ut som totalt ulike personer på ulike bilder,har så mye å si hvordan kamera, lysforhold, dagsform, antrekk osv.. Har liksom 50 ulike knapt gjenkjennelige utseender!

Anonymkode: 0f9b0...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Rabbenreka skrev:

Samme her. På julaften følte jeg meg så fin i den nye kjolen og med sminken og håret. Ble tatt bilde av og jeg måtte spørre mannen om jeg virkelig så så feit ut til vanlig. For i speilet så jeg litt stor ut, men fy faen å jeg så ut på bildene..

Samme her! I feel you!

Anonymkode: 0f927...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den sorten som er veldig fotogen, og kjekt er jo det, for da føler jeg meg pen... helt til folk sier: Herregud så pen du er på bilder! Hadde aldri trodd at dette var deg! 🙄

Anonymkode: 70f10...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på akkurat samme måte! Da jeg var litt yngre fikk jeg masse oppmerksomhet fra både menn og kvinner og fikk ofte høre at jeg var så pen, sexy osv. Nå er det litt mer sjeldent, men får fortsatt en del komplimenter. Synes også at jeg kan se ganske pen ut i speilet, men bilder? Nope! Jeg ser helt rar ut! Jeg finnes rett og slett ikke fotogen. Det er helt likt med mannen. Han er pen i virkeligheten, men ser helt snål ut på de fleste bilder. Ungene er heldigvis mer fotogene ;)

Anonymkode: 4294c...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...