Gå til innhold

Lang og tung 6-mnding - ryggproblemer mor


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har verdens skjønneste baby på 6 mnd <3

Baby er godt over gjennomsnittet tung. Over 10 kg og 77 cm lang. Jeg har ryggproblemer fra før som strekker seg fra nakken ned til halebeinet,  altså hele ryggen...

Nå sliter jeg og får ikke gjort noe med det, eller ser jeg meg blind på løsninger?

Altså ; baby er altså 6 mnd og kan ikke krype eller sitte oppreist. Så det blir bæring ennå. Har ergobaby bæresele som jeg har brukt på magen men nå kjenner jeg at det går ikke lengre. Så kan prøve på ryggen, men det er fortsatt tungt.

Og så er det dette med behandling.  Siden baby ikke kan sitte selv ennå og folk er på jobb, skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal få hjelp hos fysio etc. Trene rygg osv. 

Må jeg bare ta tiden til hjelp og holde ut med smertene eller bør jeg få noe form for avlastning (vet ikke hva det skal være?)

Anonymkode: dfbae...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er selv i denne situasjonen, se på youtube. Enormt mye bra selvhjelp der. Mange enkle øvelser (dersom du prøver en del av dem) finner du noen favoritter som fjerner mye av smerten og midlertidig lindrer ryggen. Er det snakk om store prolapser osv burde du få så mye proff hjelp som mulig først. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...