Gå til innhold

Hvor mange sexpartnere har du hatt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Altså... For noen blir det da ikke snakk om å "telle" i den forstand, jeg vet jo hvor mange forhold jeg har hatt. Dessuten kan det være nyttig å ha en viss oversikt, med tanke på spredning av kjønnssykdommer, det ser jeg mange eksempler på i jobben min.

Jeg er 32 år gammel, ligget med fire.

Anonymkode: 061fd...3c7

Det er forskjell på å "ha en viss oversikt" og å føre regnskap. Og å ha sex med mange er ikke det samme som å ha usikker sex.

Dere som mener det er "ekkelt" å ha hatt flere enn 50 sexpartnere, går grensa akkurat ved 50, da eller? Hva er ekkelt med det? Bruker man opp sexlivet på noe vis når man har sex med ulike, på en annen måte enn når man har sex med få partnere?

For min egen del har jeg virkelig ingen anelse om nøyaktig antall, og det bryr meg midt i ryggen. Det betyr ikke at jeg ligger med en ny mann hver helg, eller at jeg ikke beskytter meg.

Anonymkode: 71457...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er forskjell på å "ha en viss oversikt" og å føre regnskap. Og å ha sex med mange er ikke det samme som å ha usikker sex.

Dere som mener det er "ekkelt" å ha hatt flere enn 50 sexpartnere, går grensa akkurat ved 50, da eller? Hva er ekkelt med det? Bruker man opp sexlivet på noe vis når man har sex med ulike, på en annen måte enn når man har sex med få partnere?

For min egen del har jeg virkelig ingen anelse om nøyaktig antall, og det bryr meg midt i ryggen. Det betyr ikke at jeg ligger med en ny mann hver helg, eller at jeg ikke beskytter meg.

Anonymkode: 71457...996

Helt enig. 

Det er noe nymoralistisk vås at det liksom er bedre å ha sex med få enn med mange.

Anonymkode: d7c69...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mine skanky days i 20 åra. Har ikke nøyaktig tall, men sikkert rundt 30. Ingen etter jeg ble sammen med mannen for 10 år siden (bortsett fra han da) 

Anonymkode: d6282...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2018 den 23.19, Anonym bruker skrev:

Det dukker opp sånne tråder her innimellom, og jeg synes alltid det er så mange som har hatt sex med MANGE!!! Altså; over 30 stk....???

Selv er jeg tidlig i 40-åra, har hatt sex med 8 stk. To av de var lange forhold.

Anonymkode: 55b2b...761

Over 30? Skjønner ikke at blir så sjokkert av det?

Er du feks. 40 år og har vært singel store deler av voksenlivet, så er ikke 30 veldig mange akkurat. Mange som har hatt mange på kort tid i de «villeste» undomsårene.

Selv har jeg sikkert hatt 50, så jeg må jo være veldig skitten i dine øyne 🤣men det bryr ikke meg, vi er forskjellige,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er forskjell på å "ha en viss oversikt" og å føre regnskap. Og å ha sex med mange er ikke det samme som å ha usikker sex.

Dere som mener det er "ekkelt" å ha hatt flere enn 50 sexpartnere, går grensa akkurat ved 50, da eller? Hva er ekkelt med det? Bruker man opp sexlivet på noe vis når man har sex med ulike, på en annen måte enn når man har sex med få partnere?

For min egen del har jeg virkelig ingen anelse om nøyaktig antall, og det bryr meg midt i ryggen. Det betyr ikke at jeg ligger med en ny mann hver helg, eller at jeg ikke beskytter meg.

Anonymkode: 71457...996

Sa jeg på noe tidspunkt at det er ekkelt å ha mange sexpartnere? Nei, men det er greit å ha kunnskap over hvor mange og hvem man har ligget med, uansett om man har ligget med 2 eller 200. (Og all sex er i teorien usikker, bare så det er sagt. Det er flust av sykdommer som selv ikke kondomer kan beskytte mot)

Anonymkode: 061fd...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sa jeg på noe tidspunkt at det er ekkelt å ha mange sexpartnere? Nei, men det er greit å ha kunnskap over hvor mange og hvem man har ligget med, uansett om man har ligget med 2 eller 200. (Og all sex er i teorien usikker, bare så det er sagt. Det er flust av sykdommer som selv ikke kondomer kan beskytte mot)

Anonymkode: 061fd...3c7

Hvorfor er det "greit å ha kunnskap om" et tall du aldri behøver å forholde deg til?

Og hva slags sykdommer mener du man trenger å bekymre seg om hvis man har brukt kondom? Og ikke minst, hvis de tallrike sexpartnerne var i ungdommen, og man som voksen har holdt seg til ektemannen (som de fleste her forteller.) Det kommer ikke noen nye overraskelser 5 år etter et samleie, altså, og om det skulle gjøre det: hva har det å si om du husker antall partnere? Det er vel uansett nok med én for å smitte.

Anonymkode: d7c69...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det "greit å ha kunnskap om" et tall du aldri behøver å forholde deg til?

Og hva slags sykdommer mener du man trenger å bekymre seg om hvis man har brukt kondom? Og ikke minst, hvis de tallrike sexpartnerne var i ungdommen, og man som voksen har holdt seg til ektemannen (som de fleste her forteller.) Det kommer ikke noen nye overraskelser 5 år etter et samleie, altså, og om det skulle gjøre det: hva har det å si om du husker antall partnere? Det er vel uansett nok med én for å smitte.

Anonymkode: d7c69...ff9

Nei, i ditt eksempel trenger man selvfølgelig ikke forholde seg til det. Men har man flere partnere over flere år, og plutselig sitter der med en kjønnssykdom, så er det fint å vite hvem man skal kontakte.

HPV, herpes, flatlus og syfilis kan smitte selv med kondom.

Anonymkode: 061fd...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, i ditt eksempel trenger man selvfølgelig ikke forholde seg til det. Men har man flere partnere over flere år, og plutselig sitter der med en kjønnssykdom, så er det fint å vite hvem man skal kontakte.

HPV, herpes, flatlus og syfilis kan smitte selv med kondom.

Anonymkode: 061fd...3c7

Det er kun syfilis (en praktisk talt utryddet sykdom) du har meldeplikt omkring. Så den der er jo helt fjern. Man ringer ikke rundt for å melde om flatlus.

Og selv om jeg ikke husker antallet på dem jeg har ligget med siden 1986, så vet jeg hvem de er. Jeg har ikke glemt personen selv om jeg ikke har laget kartotek.

Anonymkode: d7c69...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er kun syfilis (en praktisk talt utryddet sykdom) du har meldeplikt omkring. Så den der er jo helt fjern. Man ringer ikke rundt for å melde om flatlus.

Og selv om jeg ikke husker antallet på dem jeg har ligget med siden 1986, så vet jeg hvem de er. Jeg har ikke glemt personen selv om jeg ikke har laget kartotek.

Anonymkode: d7c69...ff9

Man har meldeplikt om man får chlamydia og HIV også.. 

Anonymkode: 4cae9...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Man har meldeplikt om man får chlamydia og HIV også.. 

Anonymkode: 4cae9...a90

Flatlus et utryddet pga intimbarbering.. syfilis og gonoré er på full fart tilbake.. 

Anonymkode: 4cae9...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sa jeg på noe tidspunkt at det er ekkelt å ha mange sexpartnere? Nei, men det er greit å ha kunnskap over hvor mange og hvem man har ligget med, uansett om man har ligget med 2 eller 200. (Og all sex er i teorien usikker, bare så det er sagt. Det er flust av sykdommer som selv ikke kondomer kan beskytte mot)

Anonymkode: 061fd...3c7

Nei, du sa ikke det. Jeg skrev «dere som mener». Noen andre i denne tråden har nemlig nevnt ordet «ekkelt».

Hvorfor er du så opptatt av at man skal ha oversikt over antallet? Ettersom jeg lå med min første kjæreste i 1993, er det viktig å holde styr på ham og dem jeg hadde sex med fra da til, tja.....2010, om jeg skulle bli smittet av syfilis(!) nå? 

Anonymkode: 71457...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Flatlus et utryddet pga intimbarbering.. syfilis og gonoré er på full fart tilbake.. 

Anonymkode: 4cae9...a90

Er det virkelig sant? Er flatlusa utryddet, og det uten at vi har hørt et pip fra WWF??

RIP flatlusa 

Anonymkode: f1e13...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt matta stykke 😂 

33 år, vært sammen med mannen i 10 år. Og totalt 3 stk inkludert han 🙈

Anonymkode: 280ac...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man har meldeplikt om man får chlamydia og HIV også.. 

Anonymkode: 4cae9...a90

Men de smitter ikke ved kondombruk.

Anonymkode: d7c69...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men de smitter ikke ved kondombruk.

Anonymkode: d7c69...ff9

Det er også umulig å bli gravid med kondom, eller? Det er på ingen måte frekt ment, men ting kan skje og det er viktig å ha i bakhodet uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er kun syfilis (en praktisk talt utryddet sykdom) du har meldeplikt omkring. Så den der er jo helt fjern. Man ringer ikke rundt for å melde om flatlus.

Og selv om jeg ikke husker antallet på dem jeg har ligget med siden 1986, så vet jeg hvem de er. Jeg har ikke glemt personen selv om jeg ikke har laget kartotek.

Anonymkode: d7c69...ff9

Det er meldeplikt på flere sykdommer enn syfilis. Dessuten er det god folkeskikk å gi folk beskjed om at de muligens har smitte. Spesielt i disse tider når vi ser sykdommer som muterer og spres fort.

Anonymkode: 061fd...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, du sa ikke det. Jeg skrev «dere som mener». Noen andre i denne tråden har nemlig nevnt ordet «ekkelt».

Hvorfor er du så opptatt av at man skal ha oversikt over antallet? Ettersom jeg lå med min første kjæreste i 1993, er det viktig å holde styr på ham og dem jeg hadde sex med fra da til, tja.....2010, om jeg skulle bli smittet av syfilis(!) nå? 

Anonymkode: 71457...996

Som sagt er det ikke så viktig om det er snakk om langt tilbake i tid, men når vi får inn ungjenter med smitte som har ligget med x antall uten å vite navn eller nummer så blir det litt deprimerende med tanke på smitte.

Ellers kommenterte jeg bare at det for enkelte ikke er "å holde styr på".

Anonymkode: 061fd...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

26 år - 36 sexpartnere! Har hatt det mye gøy da... :) 

Anonymkode: f6620...744

Wow.. Du er nok så vanskelig og få i seng, nei..

Anonymkode: 71bac...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LisK skrev:

Det er også umulig å bli gravid med kondom, eller? Det er på ingen måte frekt ment, men ting kan skje og det er viktig å ha i bakhodet uansett:)

Og derfor bør man huske antall sexpartnere fra 25 år tilbake? Tror jeg ville ha funnet ut om klamydiaen hadde sneket seg gjennom kondomet i 1992, altså.

Anonymkode: d7c69...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Wow.. Du er nok så vanskelig og få i seng, nei..

Anonymkode: 71bac...05e

Kanskje hun selv forfører dem hun vil i seng med? Bare en tanke... Kvinner har også en egen vilje. Selvom noen her ser ut til å mene at dronning Victorias vilje er viktigere enn deres egen.

Anonymkode: d7c69...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er meldeplikt på flere sykdommer enn syfilis. Dessuten er det god folkeskikk å gi folk beskjed om at de muligens har smitte. Spesielt i disse tider når vi ser sykdommer som muterer og spres fort.

Anonymkode: 061fd...3c7

Les tråden, jeg svarte på et konkret innlegg der noen visse sykdommer var nevnt. 

Anonymkode: d7c69...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med mannen min siden jeg var 17 år. Før han var det 3 stykker, så 4 partnere tilsammen! 

Når jeg var yngre følte jeg litt at jeg gikk glipp av noe med å ikke være singel i ungdomsårene, men er veldig glad for at jeg er sammen med mannen min den dag i dag! 

Anonymkode: 8aabd...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...