Gå til innhold

Hvor mange sexpartnere har du hatt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

34 år og 7 stk. Skulle gjerne ha hatt fler, men nå er det for seint ... :P

Anonymkode: ea2cc...dd5

Har du mista musa?

Anonymkode: 58e42...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det dukker opp sånne tråder her innimellom, og jeg synes alltid det er så mange som har hatt sex med MANGE!!! Altså; over 30 stk....???

Selv er jeg tidlig i 40-åra, har hatt sex med 8 stk. To av de var lange forhold.

Anonymkode: 55b2b...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36, tipper 60+. Har sluttet å telle. Mange hadde jeg i ungdomsårene da, ikke like hyppig bytte i voksen alder.

Anonymkode: 9c491...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 43 år, vært sammen m mannen min i 12 år nå. Debuterte ikke før jeg var 21 år, første seriøse forhold. Var single fra 23 til 31, hadde ca 10-12 seksualpartnere i de årene der. 

Anonymkode: 74331...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 25-30. Er 37 og har hatt samme partner i 15 år. Jeg raste fra meg i ungdommen 🙄. Skulle gjerne hatt en ny nå, men tiden med tilfeldig sex er forbi. Slikt gidder jeg ikke lenger.

Anonymkode: a32ac...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11. Er 28 og hatt samme partner siden jeg var 21. Er på kanten av et samlivsbrudd så det er fare for at lista øker. Får vel floppymus jeg å da sikkert.. 

Anonymkode: 30adf...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, sug lut skrev:

Teller man denslags etter tenårene, altså? Det er ganske spesielt.

Samme tenker jeg. Har ikke holdt følge med dette etter at jeg ble voksen. Er over 40 nå og kunne ikke falle meg inn å prøve å regne ut dette! 

Anonymkode: d7c69...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samme tenker jeg. Har ikke holdt følge med dette etter at jeg ble voksen. Er over 40 nå og kunne ikke falle meg inn å prøve å regne ut dette! 

Anonymkode: d7c69...ff9

Men du vet vel likevel om det er ca 10 eller 20 feks? Når man runder 30- 40 stykk slutter man kanskje å telle..?

jeg traff mannen da jeg var 20, så har bare hatt 3 stykker. Føler litt på at jeg gjerne skulle prøvd flere før jeg slo meg til ro..

Anonymkode: 30835...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men du vet vel likevel om det er ca 10 eller 20 feks? Når man runder 30- 40 stykk slutter man kanskje å telle..?

jeg traff mannen da jeg var 20, så har bare hatt 3 stykker. Føler litt på at jeg gjerne skulle prøvd flere før jeg slo meg til ro..

Anonymkode: 30835...7c3

Jeg sluttet å telle ved 10 stk. Det var i 1990, og jeg var 18 år. Nei, jeg ANER ikke hvor mange det har vært de siste 28 år. Virkelig ikke. 

Anonymkode: d7c69...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marge Simpson
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke hva jeg har gått glipp av? 🙈

Anonymkode: 21579...9e4

Hvis dere har et bra sexliv har du ikke gått glipp av en dritt😊 Skulle gjerne vært foruten alle ons’ene...  De gav meg virkelig ingenting...

Jeg tror jeg har ligget med ca 15. Tre av de har jeg vært i forhold med og holdt på lenge med en. Håper og tror at det stopper på det antallet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 37 år, og har hatt sex med ca 20-22 stk. Husker ikke helt, mye skjedde i fylla i studietiden. Innimellom får jeg sånne flashback; aha, deg, ja. Ja, men deg har jeg jo hatt sex med! 🙈

Anonymkode: 9686b...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 år. Aner ikke hvor mange, men rundt 40 + antar jeg. Et par kunne jeg vært foruten, men resten.... Aaaah.. Herlige opplevelser!😁

Anonymkode: 6fc26...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marge Simpson skrev:

Hvis dere har et bra sexliv har du ikke gått glipp av en dritt😊 Skulle gjerne vært foruten alle ons’ene...  De gav meg virkelig ingenting...

Jeg tror jeg har ligget med ca 15. Tre av de har jeg vært i forhold med og holdt på lenge med en. Håper og tror at det stopper på det antallet! 

Takk for den.,😊 Hadde et greit sexliv, men er singel nå så håper på flere. 

Anonymkode: 21579...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36 år. Har vært sammen med mannen min i over 11 år og har ikke hatt noen andre etter at jeg traff han. Har hatt 10 stk inkl mannen 😊

Anonymkode: 5b6e3...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor alder har noe å si? Spørsmålet burde heller vært antall år som singel. Har du vært singel fra du var 20-40 er jo gjerne antallet litt annerledes enn om du har hatt partner den samme perioden. 

Og så får jeg en følelse av at det er en slags konkurranse her...?

Anonymkode: 69f89...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 stk, inkl han jeg er med nå, som jeg har vert med siden jeg var 16-år, nå er jeg 21år :) 

Anonymkode: d636c...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marge Simpson
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for den.,😊 Hadde et greit sexliv, men er singel nå så håper på flere. 

Anonymkode: 21579...9e4

Da er det bare å kjøre på😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Marge Simpson skrev:

Da er det bare å kjøre på😊 

Takk. Ja, veldig klar. 😉

Anonymkode: 21579...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2018 den 18.08, sug lut skrev:

Teller man denslags etter tenårene, altså? Det er ganske spesielt.

Altså... For noen blir det da ikke snakk om å "telle" i den forstand, jeg vet jo hvor mange forhold jeg har hatt. Dessuten kan det være nyttig å ha en viss oversikt, med tanke på spredning av kjønnssykdommer, det ser jeg mange eksempler på i jobben min.

Jeg er 32 år gammel, ligget med fire.

Anonymkode: 061fd...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...