Gå til innhold

Hvor mange sexpartnere har du hatt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde mye spenning i ungdommen. Sikkert minst 20 fra jeg var 14 til jeg var 18. Fra jeg var 18 har jeg vært i 4 forhold, og hatt 3 sexpartnere når jeg ikke har vært i forhold. Har vært i et fast forhold fra jeg var 22.

Anonymkode: 5a02f...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og derfor bør man huske antall sexpartnere fra 25 år tilbake? Tror jeg ville ha funnet ut om klamydiaen hadde sneket seg gjennom kondomet i 1992, altså.

Anonymkode: d7c69...ff9

Har jeg sagt jeg sagt der? Ikke som jeg veit 🤔 svarte på smitte jeg, ikke om å huske tilbake til man var 25. I mitt tilfelle som da er 27 burde jeg nok gjort det om jeg ikke hadde vært gift i 6 1/2 år, men det blir fortsatt noe helt annet enn jeg svarte på... 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LisK skrev:

Har jeg sagt jeg sagt der? Ikke som jeg veit 🤔 svarte på smitte jeg, ikke om å huske tilbake til man var 25. I mitt tilfelle som da er 27 burde jeg nok gjort det om jeg ikke hadde vært gift i 6 1/2 år, men det blir fortsatt noe helt annet enn jeg svarte på... 😉

Og svaret ditt var en avsporing.

Anonymkode: d7c69...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2018 den 23.18, Anonym bruker skrev:

Og svaret ditt var en avsporing.

Anonymkode: d7c69...ff9

Haha mulig det, forandrer ikke det faktum at du dro noe helt anna ut av det enn det JEG sa 😉 ser jeg svarte litt feil sjøl, men regna med du skjønte hva jeg mente derav plutselig påpekning om avsporing som du i utgangspunktet kom med sjøl..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LisK skrev:

Haha mulig det, forandrer ikke det faktum at du dro noe helt anna ut av det enn det JEG sa 😉 ser jeg svarte litt feil sjøl, men regna med du skjønte hva jeg mente derav plutselig påpekning om avsporing som du i utgangspunktet kom med sjøl..  

"When you're in a hole, stop digging". 

Anonymkode: d7c69...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"When you're in a hole, stop digging". 

Anonymkode: d7c69...ff9

😂😂😂 står for det jeg sier og gjør, og kan ikke helt se hvor i helv. det hullet er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 år, samleie med 36 stykker. Samboer i 4 år nå. Noen episoder med enten kun fingring eller  blowjobs som er utenom. 

Anonymkode: 9b255...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 23.48, LisK skrev:

😂😂😂 står for det jeg sier og gjør, og kan ikke helt se hvor i helv. det hullet er? 

Som brura sa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med eksen da jeg var 19, gikk fra han da jeg var 43.

Han var min første og jeg var ikke utro.

Så ble jeg singel 1.5 år rakk 7 da.

I forhold nå så 9 stk på 47 år.

Anonymkode: 1d74f...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...