Gå til innhold

Noen som vil se på meg?


Grethe81

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen 😊

Nå er det min tur å spør noen her inne om en av dere ser noe graviditet denne måneden her på meg? Jeg ble spådd av noen her inne for en liten stund siden om jeg ble gravid enten i slutten av mnd her eller nesten mnd. 

Men jeg lurer på om noen ser noe annet eller om det har endret seg?? Ting endrer jo seg etter hvilke valg vi tar, så derfor spør jeg igjen 😅 

Hunden min har endret seg så mye skjønne dere..hun vil være hos meg hele tiden nå plutselig, og tidligere nesten kun ilag med min samboer.. så lurte på om hun "værer" noe....

Noen som vil se? 

F.200381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får opp en sterk følelse av ja. Men får ikke helt inn om det er NÅ

eller neste pp :hjerte:

Venter og er motløs selv her... TR nå og snart 8pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2018 den 18.36, Kristine_1988 skrev:

får opp mars og gutt på deg jeg..

 

 

hva får du opp om meg da? 

Kan du se på meg?

17.11.80 

Ser tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 13.59, Knerten <3 skrev:

Jeg får opp en sterk følelse av ja. Men får ikke helt inn om det er NÅ

eller neste pp :hjerte:

Venter og er motløs selv her... TR nå og snart 8pp.

Så du denne @Grethe81 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.1.2018 den 7.44, Knerten <3 skrev:

Så du denne @Grethe81 

Åååå 😍😍 Nå såg jeg den ❤ Spennende!! 😍😍 Skal ha TR på onsdag, så blir veeldig spennende å se 😀 

Hmm...kanskje neste pp på deg også? Eller så blir det helt i begynnelsen av på deretter 😉

Endret av Grethe81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2018 den 21.32, Grethe81 skrev:

Åååå 😍😍 Nå såg jeg den ❤ Spennende!! 😍😍 Skal ha TR på onsdag, så blir veeldig spennende å se 😀 

Hmm...kanskje neste pp på deg også? Eller så blir det helt i begynnelsen av på deretter 😉

Åh så spennende :hjerte: Si ifra åssen det går da! Føler så sterkt på deg at det er rett rundt hjørnet.

Da krysser jeg fingrene for meg selv også :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Knerten <3 skrev:

Åh så spennende :hjerte: Si ifra åssen det går da! Føler så sterkt på deg at det er rett rundt hjørnet.

Da krysser jeg fingrene for meg selv også :hjerte:

Skal si ifra med engang jeg vet noe 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2018 den 23.08, Knerten <3 skrev:

Åh så spennende :hjerte: Si ifra åssen det går da! Føler så sterkt på deg at det er rett rundt hjørnet.

Da krysser jeg fingrene for meg selv også :hjerte:

Tok en test idag siden TR ikke kom.. men den var negativ gitt 😕 Så får krysse fingrene for neste pp 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Grethe81 skrev:

Tok en test idag siden TR ikke kom.. men den var negativ gitt 😕 Så får krysse fingrene for neste pp 😉

Men TR har jo ikke kommet .. ? Blir overrasket om d ikke skjer denne eller neste :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Men TR har jo ikke kommet .. ? Blir overrasket om d ikke skjer denne eller neste :hjerte:

Nei har ikke det ennå, kan jo være at testen ble tatt for tidlig selvfølgelig. Så får vente noen dager og se 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Grethe81 skrev:

Nei har ikke det ennå, kan jo være at testen ble tatt for tidlig selvfølgelig. Så får vente noen dager og se 😉

Kommet enda? Jeg har el nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Knerten <3 skrev:

Kommet enda? Jeg har el nå 😊

Opplevde noe jeg aldri i mitt liv har opplevd før.. fikk skikkelig sterke menssmerter igår uten å ha mens. Kom og gikk litt.. og idag så var det lys rosa da jeg gikk på do 😕 Så da er det nok TR som kommer ja... får se utover dagen idag om den kommer, foreløpig ikke noe mer lyserosa ennå ihvertfall....

så får krysse fingrene for neste pp isteden 😉

Krysser fingrene for deg nå ihvertfall ❤

Endret av Grethe81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 10.06, Grethe81 skrev:

Opplevde noe jeg aldri i mitt liv har opplevd før.. fikk skikkelig sterke menssmerter igår uten å ha mens. Kom og gikk litt.. og idag så var det lys rosa da jeg gikk på do 😕 Så da er det nok TR som kommer ja... får se utover dagen idag om den kommer, foreløpig ikke noe mer lyserosa ennå ihvertfall....

så får krysse fingrene for neste pp isteden 😉

Krysser fingrene for deg nå ihvertfall ❤

Det er så rart.. trodde jeg kjente kroppen pg syklusene, men har opplevd så mye rart dette halvåret jeg også. Symptomer osv jeg aldri har hatt.

Da får vi.håpe neste pp på oss begge da 💗 el nettopp over her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2018 den 23.53, Knerten <3 skrev:

Det er så rart.. trodde jeg kjente kroppen pg syklusene, men har opplevd så mye rart dette halvåret jeg også. Symptomer osv jeg aldri har hatt.

Da får vi.håpe neste pp på oss begge da 💗 el nettopp over her nå.

Ja det trodde jeg også.. men det blir jo bare rarere 😮  Jeg fikk TR på fredag utpå dagen. Igår kveld så var jeg plutselig "ferdig"... ?? Dvs at det var bare helt lys rosa på papiret da jeg gikk på do (sorry for masse info).. jeg bruker å ha TR ihvertfall 5 dager og av og til 6 dager... jeg og min samboer hadde da litt sengehygge etterpå og da bruker det jo som regel å ta seg litt opp igjen med blødninger, men den gang ei.. veldig rart.. men idag da jeg sto opp, så var det litt mer en lyserosa, bortimot vanlig på dag nr.4 bare litt mindre.. men så fikk jeg plutselig veldig vondt i venstre side av magen og litt ned mot lysken.. skjønner ingenting.. og er verre når jeg sitter eller går. Så ligger mest idag 😕 Men hva pokkern kan det være?? Er det like galt imorgen, så er det legen next..

Tenkte først luftsmerter, men det bruker å gå over etter max et par timer.. dette har vart absolutt hele dagen.

Har du hatt noe sånt eller hørt om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Grethe81 skrev:

Ja det trodde jeg også.. men det blir jo bare rarere 😮  Jeg fikk TR på fredag utpå dagen. Igår kveld så var jeg plutselig "ferdig"... ?? Dvs at det var bare helt lys rosa på papiret da jeg gikk på do (sorry for masse info).. jeg bruker å ha TR ihvertfall 5 dager og av og til 6 dager... jeg og min samboer hadde da litt sengehygge etterpå og da bruker det jo som regel å ta seg litt opp igjen med blødninger, men den gang ei.. veldig rart.. men idag da jeg sto opp, så var det litt mer en lyserosa, bortimot vanlig på dag nr.4 bare litt mindre.. men så fikk jeg plutselig veldig vondt i venstre side av magen og litt ned mot lysken.. skjønner ingenting.. og er verre når jeg sitter eller går. Så ligger mest idag 😕 Men hva pokkern kan det være?? Er det like galt imorgen, så er det legen next..

Tenkte først luftsmerter, men det bruker å gå over etter max et par timer.. dette har vart absolutt hele dagen.

Har du hatt noe sånt eller hørt om?

Så rart da! Forstår at du blir bekymra da. Man kjenner jo kroppen sin og hvordan tr pleier å være. Og det høres jo ut som altfor mye til en festeblødning å være.

Jeg hadde festeblødning m nr 2, men det var bare noen dråper blandet med slimete utflod.

Også smertene i tillegg da, da bør du jo kanskje ringe legen imorra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Så rart da! Forstår at du blir bekymra da. Man kjenner jo kroppen sin og hvordan tr pleier å være. Og det høres jo ut som altfor mye til en festeblødning å være.

Jeg hadde festeblødning m nr 2, men det var bare noen dråper blandet med slimete utflod.

Også smertene i tillegg da, da bør du jo kanskje ringe legen imorra? 

Ja veldig rart. Nå er alle smertene helt borte og tr er helt borte.. så gudene vet hva dette er. Har aldri hatt festeblødning før og har hørt om andre som har hatt smerter ved feste. 

Så dette var en heelt ny opplevelse for meg kan man si. Humøret mitt er jo helt på trynet også ifølge samboeren 😅 Han sa at man skulle tro jeg var gravid med et sånt temperament 😅😅  Vi får se an litt i noen dager fremover og se om jeg merker noe flere rare ting 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Grethe81 skrev:

Ja veldig rart. Nå er alle smertene helt borte og tr er helt borte.. så gudene vet hva dette er. Har aldri hatt festeblødning før og har hørt om andre som har hatt smerter ved feste. 

Så dette var en heelt ny opplevelse for meg kan man si. Humøret mitt er jo helt på trynet også ifølge samboeren 😅 Han sa at man skulle tro jeg var gravid med et sånt temperament 😅😅  Vi får se an litt i noen dager fremover og se om jeg merker noe flere rare ting 😛

Men har du tatt en ny test da?😊

Blir spennende dette da. Kanskje d er graviditet likevel 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Men har du tatt en ny test da?😊

Blir spennende dette da. Kanskje d er graviditet likevel 💗

Nei har ikke tatt ny test ennå. Vil vente noen dager å se an 😉 Man kan jo håpe på at det er graviditet ❤  Men vil vente ihvertfall 2-3 dager og se først hvordan kroppen oppfører seg 😊 Skal si ifra når jeg vet mer 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Grethe81 skrev:

Nei har ikke tatt ny test ennå. Vil vente noen dager å se an 😉 Man kan jo håpe på at det er graviditet ❤  Men vil vente ihvertfall 2-3 dager og se først hvordan kroppen oppfører seg 😊 Skal si ifra når jeg vet mer 😉

Forstår det 💗 i gjennom pp må man på en måte bli kjent m kroppen på nytt. Jeg har d siste halvåret hatt omtrent alle symptomer d går ann å ha, så tror ikke noe før jeg ser to streker. 

Du får oppdatere ja 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2018 den 22.26, Grethe81 skrev:

Nei har ikke tatt ny test ennå. Vil vente noen dager å se an 😉 Man kan jo håpe på at det er graviditet ❤  Men vil vente ihvertfall 2-3 dager og se først hvordan kroppen oppfører seg 😊 Skal si ifra når jeg vet mer 😉

Åssen går det nå?💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Knerten <3 skrev:

Åssen går det nå?💙

TR forsvant etter dag nr4..dag nr 4 var igrunn bare lyserosa på papiret. Nå dagene etterpå har jeg ikke merket noe mere.. så nå er vi igang og prøver igjen 😉 Har igrunn veldig troa på at det skjer nå i februar (eggløsning første uka i februar). Så får vente og se 😉

Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Grethe81 skrev:

TR forsvant etter dag nr4..dag nr 4 var igrunn bare lyserosa på papiret. Nå dagene etterpå har jeg ikke merket noe mere.. så nå er vi igang og prøver igjen 😉 Har igrunn veldig troa på at det skjer nå i februar (eggløsning første uka i februar). Så får vente og se 😉

Hvordan går det med deg da?

Så rart da. Veldig kort tr. Du kan ikke være gravid? Ja har veldig troa på at d er rett rundt hjørnet for deg 💗 håper d stemmer 💗

Er 6 dpo. Småkvalm og rar, oppblåst følelse. Men har jo bestemt meg for å roe dette ned og ikke være symptomjeger, for ikke å bli gal! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2018 den 8.24, Grethe81 skrev:

TR forsvant etter dag nr4..dag nr 4 var igrunn bare lyserosa på papiret. Nå dagene etterpå har jeg ikke merket noe mere.. så nå er vi igang og prøver igjen 😉 Har igrunn veldig troa på at det skjer nå i februar (eggløsning første uka i februar). Så får vente og se 😉

Hvordan går det med deg da?

Blææh... begynte å spotte rosa idag... 9 dpo som vanlig. Blir så oppgitt. Progesteron kan ikke være i orden. Skal ta blodprøve hos gyn på tirsdag. Ser du fortsatt februar på meg ?💗 andre utfordringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...