Gå til innhold

Spiser egentlig deres 3-åringer kjøtt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min sliter med stort sett alt annet enn kjøttdeig. Biff og sånt blir bare til en tørr klump selv om vi skjærer opp i biter. 

Anonymkode: 67b2e...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min 5-åring har akkurat begynt å spise svin og kylling, så han spiste ingenting av rent kjøtt da han var 3. Storfe sliter han fortsatt med. Han prøver, men det ender alltid med at han må spytte det ut igjen fordi han ikke klarer å tygge det. Skjønner ikke helt hvorfor, det er ikke seigt eller noe.

Anonymkode: c4290...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 3åring elsker kjøtt (og absolutt all annen mat). Min 6åring spiser kun kjøtt av farsemateriale, og har aldri likt kjøtt,  men fråtser i grønnsaker. 

Jeg likte ikke rent kjøtt før nærmere ungdomsskolen. Spiste det på besøk, men hjemme spiste jeg kun grønnsaker når vi hadde rent kjøtt til middag. 

 

Jeg tenker at det går seg til.  

Anonymkode: d6233...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tørrstekt kotelett fra stekepannen er umulig å spise, en langtidsstekt kotelett fra langpannen går helt fint 

Så det kommer an på hvordan det er tilberedt. Jeg velger ofte å langtidssteke eller langtidskoke, da blir det så mørt at det kan spises med skje 

Anonymkode: 978ad...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minste her, som nå er 4, liker ikke kjøttdeig, eller pølser. Spiser biff, svin, fisk og elsker kylling. Favoritt siden toårs alder har vert kylling lår. 

Begge barna har alltid spist kjøtt. Grønnsaker har tatt lenger tid å venne dem til :) 

Anonymkode: 81692...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 åringen vår spiser kylling, men ellers ikke rent kjøtt. 1 åringen derimot spiser det han får (da er kjøttet stekt og kokt etterpå)

Anonymkode: 85853...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Holzhaus skrev:

Hvorfor blir det tørt? Må det være gjennomstekt? 

Fordi han tygger og tygger

Anonymkode: 67b2e...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...