Gå til innhold

Hvor får man tak i fine og rimelige sprosser? Ta mål selv og bestille på nett?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har litt knapt budsjett nå. Men noen av sprossene ser ikke ut!!

Sist kom de en mann fra et firma og det kostet mye. Desverre andre mål på de enn de jeg må fornye.

Anonymkode: 433a8...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sorry, men fine sprosser finnes ikke 🙈

Anonymkode: 3f205...841

Den dritkommentaren måtte jo bare komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sånt man typisk kjøper brukt. Veldig mange tar av sprossene og kvitter seg med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, aanonym skrev:

Den dritkommentaren måtte jo bare komme...

Det var jo ikke en drittkommentar. Sprosser er ikke så vanlig lenger, og nesten alle fjerner dem. Så man kan kanskje heller tenke i de baner at man fjerner fremfor å kjøpe/lage nye.

Anonymkode: 3f205...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det var jo ikke en drittkommentar. Sprosser er ikke så vanlig lenger, og nesten alle fjerner dem. Så man kan kanskje heller tenke i de baner at man fjerner fremfor å kjøpe/lage nye.

Anonymkode: 3f205...841

Man fjerner ikke sprosser på et gammelt gårdshus når man har husmorvinduer altså, det ser helt jævlig ut. 

Anonymkode: d26a8...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2018 den 7.34, Anonym bruker skrev:

Det var jo ikke en drittkommentar. Sprosser er ikke så vanlig lenger, og nesten alle fjerner dem. Så man kan kanskje heller tenke i de baner at man fjerner fremfor å kjøpe/lage nye.

Anonymkode: 3f205...841

Sprosser er i høyeste grad i bruk, både på gamle og nye hus. Svært mange liker dem, synes de ser koselige ut. Regner med HI er en av dem (siden hun spør), ergo er den kommentaren komplett overflødig. Altså, en drittkommentar.

 

Oppdatert: Bor i et tettbygd nabolag med eneboliger i en nokså stor norsk by. Fra her jeg sitter kan jeg se 10-12 hus, minst 5 av dem har ulike former for sprosser.

Endret av aanonym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, aanonym skrev:

Sprosser er i høyeste grad i bruk, både på gamle og nye hus. Svært mange liker dem, synes de ser koselige ut. Regner med HI er en av dem (siden hun spør), ergo er den kommentaren komplett overflødig. Altså, en drittkommentar.

 

Oppdatert: Bor i et tettbygd nabolag med eneboliger i en nokså stor norsk by. Fra her jeg sitter kan jeg se 10-12 hus, minst 5 av dem har ulike former for sprosser.

Jøss, snakk om å bli lett krenket. Dette forandret ihvertfall min mening om deg. Haha 😂

Anonymkode: 3f205...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎01‎.‎2018 den 8.42, Anonym bruker skrev:

Man fjerner ikke sprosser på et gammelt gårdshus når man har husmorvinduer altså, det ser helt jævlig ut. 

Anonymkode: d26a8...3ab

Det er et hav av forskjell på falske sprosser og ekte som glasset sitter fast i da. Mistenker at mange ikke skjønner forskjellen, men se forskjellen er veldig enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2018 den 7.34, Anonym bruker skrev:

Det var jo ikke en drittkommentar. Sprosser er ikke så vanlig lenger, og nesten alle fjerner dem. Så man kan kanskje heller tenke i de baner at man fjerner fremfor å kjøpe/lage nye.

Anonymkode: 3f205...841

Er det ikke vanlig lenger? Tror omtrent alle hus her jeg bor har det, bortsett fra helt nye arkitekttegnede hus

Anonymkode: 837ed...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, snakk om å bli lett krenket. Dette forandret ihvertfall min mening om deg. Haha 😂

Anonymkode: 3f205...841

Å, huff da.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...