Gå til innhold

Hvilke resultat kan man forvente ved hsg undersøkelse?


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed på lapraskopi at jeg var tett, HSG viste åpent. Er det tett kan visstnok HSG hjelpe til å åpne. Hjalp ikke meg, ble bare mer frustrert og forvirret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Åse❣ skrev:

Jeg fikk beskjed på lapraskopi at jeg var tett, HSG viste åpent. Er det tett kan visstnok HSG hjelpe til å åpne. Hjalp ikke meg, ble bare mer frustrert og forvirret. 

Hva fikk du beskjed om videre? Jeg har bare en eggleder, så håper den er åpen og slik den skal være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting! Alt tok så fryktelig lang tid og var veldig frustrerende. Virket nesten som at de med vilje bare lot det drøye. Var en krevende tid. Vi måtte purre sykehuset flere ganger, til skutt gikk vi privat og fikk henvisning til ivf. Da møtet med legen på Rikshospitalet var midt sagt sjokkerende, valgte vi ivf privat også. Vår beste avgjørelse noen sinne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Åse❣ skrev:

Ingen ting! Alt tok så fryktelig lang tid og var veldig frustrerende. Virket nesten som at de med vilje bare lot det drøye. Var en krevende tid. Vi måtte purre sykehuset flere ganger, til skutt gikk vi privat og fikk henvisning til ivf. Da møtet med legen på Rikshospitalet var midt sagt sjokkerende, valgte vi ivf privat også. Vår beste avgjørelse noen sinne! 

Huff 😔 har vært gjennom nok nå synes jeg. Krysser fingrene for at alt er i orden 😀🖒🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

🤞🤞krysser det som krysses kan for deg jeg og 😘 husk at vi er forskjellige og at min vei ikke trenger å være din. Og ender du med ivf så er det flere tilfeller av gode opplevelser enn de negative, det er bare slik at vi oftere skriver om de negative 😊 mitt beste tips er å følge magefølelsen og det som er rett for deg. 

masse masse lykke til, håper dere lykkes snart 💕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Åse❣ skrev:

🤞🤞krysser det som krysses kan for deg jeg og 😘 husk at vi er forskjellige og at min vei ikke trenger å være din. Og ender du med ivf så er det flere tilfeller av gode opplevelser enn de negative, det er bare slik at vi oftere skriver om de negative 😊 mitt beste tips er å følge magefølelsen og det som er rett for deg. 

masse masse lykke til, håper dere lykkes snart 💕 

Hei ☺ Undersøkelsen var veldig smertefull 😲 idet de blåste opp ballongen 🙈 MEN fikk positivt svar, alt var helt fint og åpent 😀😀 Så når har prøvingen startet på igjen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...