Gå til innhold

Voksesmerter ene foten, gravid :/


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er uke 38, våknet opp etter å hatt mye smerter nedover lysken igår mulig pga bekkkenet men merklig nok har jeg kjempevondt i end foten, føles som voksesmerter. Kjempe rare greier, hva kan det komme av? Mangel på magnesium?

Anonymkode: aac3c...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er uke 38, våknet opp etter å hatt mye smerter nedover lysken igår mulig pga bekkkenet men merklig nok har jeg kjempevondt i end foten, føles som voksesmerter. Kjempe rare greier, hva kan det komme av? Mangel på magnesium?

Anonymkode: aac3c...34a

Gå til lege du, når du er så sent i svangerskapet.

Det kan være en nerve i klem. Jeg hadde vondt i foten pga at en nerve i korsryggen var irritert..tenkte også på det som voksesmerter. Og det går jo mange nerver gjennom bekkenet.

 

Anonymkode: 0d1cc...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du burde komme deg til legen for en sjekk. Husk at gravide har økt risiko for blodpropp, blant annet. Ikke det at jeg tror at du har det, men det bør jo ihvertfall utelukkes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Julie (: skrev:

Tror du burde komme deg til legen for en sjekk. Husk at gravide har økt risiko for blodpropp, blant annet. Ikke det at jeg tror at du har det, men det bør jo ihvertfall utelukkes. 

Skal til legen Idag, tror det er nerve i klem altså? Begynte med mye smerter i bekkenet, og langs ene benet ned foten som nerve smerte, våkner opp og det føles veldig ubehagelig. Skal høre med legen Idag :) 

Anonymkode: aac3c...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det. Jeg bare hengte meg opp i at du hadde vondt i foten. Når jeg har hatt bekkensmerter har det liksom strålt "hele veien". Lykke til hos legen og med resten av svangerskapet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Julie (: skrev:

Går det greit med deg? 

Ja det kom av bekkenløsning:) er mye bedre nå. :) takk som spør

Anonymkode: aac3c...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja det kom av bekkenløsning:) er mye bedre nå. :) takk som spør

Anonymkode: aac3c...34a

Så bra at det ikke var noe skummelt. Sitter her med bekkenløsning selv, hvis det er noen trøst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...