Gå til innhold

Ikm uke 5


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hvor lang syklus pleier du å ha? Den kan bli utsatt når man venter på den :-/  har opplevd det selv 🙈

28 dager 😊 har vært ganske stabilt 28 dager utenom for 2-3mnd siden når ikm var 2.5 uke for sein 🙈😂 ellers har det pleid å være under 28 dager 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MR timen er utsatt 2.5 uker i tilfelle jeg skulle være gravid 😊 TR har enda ikke meldt sin ankomst 😊 hadde desverre ingen tester tilgjengelig i dag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai, tanta er ikke kommet men jeg har mye murringer og kjenner at hun er på vei. Har jo bare hatt en mens etter graviditet så aner ikke hvordan syklus er. 

Men jeg lurer på en ting, våknet nå av at jeg var fryktelig kvalm/svimmel å måtte gå ut på badet. Kastet opp som en gal. Hvordan vite om det er omgangssyke eller noe annet? 

Jeg har ikke hatt omgangssyke siden jeg var liten, får det ALDRI så nå er jeg skikkelig usikker 😱🤢😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, RealGutteMamma skrev:

Aiaiai, tanta er ikke kommet men jeg har mye murringer og kjenner at hun er på vei. Har jo bare hatt en mens etter graviditet så aner ikke hvordan syklus er. 

Men jeg lurer på en ting, våknet nå av at jeg var fryktelig kvalm/svimmel å måtte gå ut på badet. Kastet opp som en gal. Hvordan vite om det er omgangssyke eller noe annet? 

Jeg har ikke hatt omgangssyke siden jeg var liten, får det ALDRI så nå er jeg skikkelig usikker 😱🤢😅

Forsvant kvalmen når du hadde spydd, eller bygger den seg opp igjen? 

 

Hilsen 2 x HG-mamma 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager over ikm. Enda ingen TR og ingen tegn til ho 🙈 

Må få tak i en ny test altså 🙈 har bare lite lyst til å bruke cb digitalen (har den ikke her jeg er)😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det se ut som løpet er kjørt (?) 😔

I går i 19 tiden så jeg en liten blodflekk på papiret. Å fram til nå er det kommet 3 dråper (dog ikke 100% friskt blod).

Veldig unormalt. Jeg pleier å begynne å styrtblød med en gang TR kommer (stoore blødninger). Tok en dusj senere på kvelden i går for å få det til og begynne, og ikke noe skjedde (kort fortalt: er jeg over ikm og tar en dusj, pleier TR å komme mens jeg dusjer).

Sjekket livmortappen og den er lukket. Det har den aldri vært di siste pp'ene 😧

Skjønner veldig lite 😟 men får vel se hva dagen videre bringer 😧 

Noen som plutselig har fått større bryst i en alder av 27 år uten grunn? Har ikke endret kosthold og ikke lagt på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var omgangssyke🤭 

gikk til innkjøp av tester i dag og tok en selv om jeg visste at den ble negativ. Så nå er menskoppen satt på plass, bare venter på tanta nå. Har søren så sinnsyke menssmerter at etter denne syklusen blir det å bestille time hos gynekolog. Vil finne ut hva som feiler meg, pcos,  endo eller hva det måtte være. Kan ikke være normalt å ha det slik😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, RealGutteMamma skrev:

Var omgangssyke🤭 

gikk til innkjøp av tester i dag og tok en selv om jeg visste at den ble negativ. Så nå er menskoppen satt på plass, bare venter på tanta nå. Har søren så sinnsyke menssmerter at etter denne syklusen blir det å bestille time hos gynekolog. Vil finne ut hva som feiler meg, pcos,  endo eller hva det måtte være. Kan ikke være normalt å ha det slik😭

Jeg har endo. Ble operert i sommer 😊 krev MR av bekken 😊 syke smerter høres desverre ut som endo 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen mens her, er nok kroppen som ikke er helt i orden midt oppi amming osv. 

Takk for tilbakemelding, må bare finne en gyno som har mulighet. De «flinke» her hvor jeg bor er fullbooka og har inntak bare 1-2 ganger i året🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 12.2.2018 den 19.59, RealGutteMamma skrev:

Fortsatt ingen mens her, er nok kroppen som ikke er helt i orden midt oppi amming osv. 

Takk for tilbakemelding, må bare finne en gyno som har mulighet. De «flinke» her hvor jeg bor er fullbooka og har inntak bare 1-2 ganger i året🙄

Slet selv med å finne siden alle jeg gikk til nektet at jeg hadde endo. Endte opp på sykehuset hos ei som trodde meg å sendte meg på MR av bekkenet, å på bildene fant di masse 😔 derfor jeg sier du må kreve MR av bekken 😊 eller få fastlegen til og henvende deg til dr.putz i tønsberg (nr 1 på endo i norge) eller dr.Langebrekke på ullevål (nr 2, men anbefaler putz siden han kuttet det vekk, og ikke brenner som langebrekken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...