Gå til innhold

Ikm uke 5


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er litt usikker faktiskt. Dro up p-ringen idag så usikker om når jeg får mensen og vet ikke om det blir eggløsning, men vil tro jeg ligger ca i denne tidsperioden.

Blitt gravid før men denne gangen er begge klar for å beholde barnet ( ble medisinsk abort før). 

Er veldig spendt og samtidig veldig redd og føler meg like mye klar som uklar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dato for hsg undersøkelse idag 😁 har nylig måttet fjerne høyre eggleder pga svangerskap utenfor livmoren 😔 så finner de ingen årsak for at det skjedde, derfor vil de undersøke gjenværende eggleder 😁 Krysser fingrene for at den er som den skal 😀 IKM i midten av uke 5 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Hope123 skrev:

Ikm 4 februar :) 

Håpet du skulle bli med oss i IKM uke 4!

Men lykke til her inne☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, inimini skrev:

Håpet du skulle bli med oss i IKM uke 4!

Men lykke til her inne☺

Ja!! Ble nok uke 5 på meg :(:) men blir nok å følge litt med innpå uke 4 også, for å se hvordan det går med dere der! Vi heier på hverandre uansett!! :) 

lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grusomme tr kom idag, så da er vel ikm i uke 5 neste.. med mine korte lutealfaser 😥 

Pp 8 og litt motløs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Knerten <3 skrev:

Grusomme tr kom idag, så da er vel ikm i uke 5 neste.. med mine korte lutealfaser 😥 

Pp 8 og litt motløs...

Lykke til 😁 Jeg er akkurat ferdig, skal til hsg røntgen neste uke, håper egglederen er åpen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Knerten <3 skrev:

Grusomme tr kom idag, så da er vel ikm i uke 5 neste.. med mine korte lutealfaser 😥 

Pp 8 og litt motløs...

Lykke til! 🤞🏻

Anonymkode: 321e7...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når forventer dere EL? Tror jeg pleier å ha EL på dag 16, får positive tester på dag 14 og 15, så helt negativ på dag 16 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Når forventer dere EL? Tror jeg pleier å ha EL på dag 16, får positive tester på dag 14 og 15, så helt negativ på dag 16 🙈 

Jeg regner med 18. eller 19. Pleier å ha el ca dag 12. Skikkelig deppa om dagen fordi dette tar så tid. Venter spent på svar på blodprøve jeg tok på tirsdag... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Knerten <3 skrev:

Jeg regner med 18. eller 19. Pleier å ha el ca dag 12. Skikkelig deppa om dagen fordi dette tar så tid. Venter spent på svar på blodprøve jeg tok på tirsdag... 

Hvilke blodprøver har du tatt? Jeg ble gravid på første forsøk i august, men egget festa seg i egglederen :-( endte med at den sprakk i desember. Så nå venter jeg på hsg undersøkelse som er i beg. av neste uke. Hvis gjenværende eggleder er iorden, så kan vi forsøke på nytt. Men er livredd for at noe er galt med den. Da de ikke fant noen årsak til hvorfor jeg haddr svangerskap utenfor livmoren

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hvilke blodprøver har du tatt? Jeg ble gravid på første forsøk i august, men egget festa seg i egglederen :-( endte med at den sprakk i desember

På syklusdag 2, for å sjekke kvalitet på egg osv.. hormoner. Skal ta ny blodprøve på dag 22 for å sjekke progesteron.. er så spent. 

Egglederen sprakk? Hørtes forferdelig vondt ut, og så trist at d gikk galt .:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Knerten <3 skrev:

På syklusdag 2, for å sjekke kvalitet på egg osv.. hormoner. Skal ta ny blodprøve på dag 22 for å sjekke progesteron.. er så spent. 

Egglederen sprakk? Hørtes forferdelig vondt ut, og så trist at d gikk galt .:hjerte:

Ja det var veldig vondt, i tillegg ble jeg ikke trodd da jeg ble innlagt på sykehuset. De mente det måtte være blindtarmen som sprakk, selv om jeg sa jeg hadde hatt svangerskap utenfor livmoren.. (hadde vært til behandling med cellegift, og de mente alt var over) da de åpnet opp fikk de tømt buken for en halvliter blod, kunne risikert å blø ihel 😡 

Jeg får ikke tilbake egglederen, men har senst inn klage til sykehuset. Slik at dette ikke skjer andre. De bør lytte til pasienten 🤔

 

Vil legge dette bak med snart, og håper jeg blir like lett gravid. Krysser fingrene for at egglederen er 100% brukbar

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Når forventer dere EL? Tror jeg pleier å ha EL på dag 16, får positive tester på dag 14 og 15, så helt negativ på dag 16 🙈 

Sist syklus hadde jeg el på syklus dag 18, då tippet det blir rundt da, altså rundt 21-23 januar! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hope123 skrev:

Sist syklus hadde jeg el på syklus dag 18, då tippet det blir rundt da, altså rundt 21-23 januar! :) 

Her er det ca 19.januar 😀 Håper jeg får lov å forsøke igjen denne mnd 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! IKM 4. februar. 5 pp og begynner å kjenne meg litt lei. Men godt å være her inne hvor det er flere som bruker tid (vet flere bruker mye lenger tid, så skal ikke klage)- blant venner og bekjente virker det som at alle får det til med en gang/ ikke rekker å prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Noen som tester etter EL? :-)

Jeg begynte å teste i går, kanskje litt tidlig, meeeen ;) så nå er det bare å vente, og legge inn aksjer jevnlig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hope123 skrev:

Jeg begynte å teste i går, kanskje litt tidlig, meeeen ;) så nå er det bare å vente, og legge inn aksjer jevnlig :) 

Jeg får ikke lov å "legge inn aksjer" enda :-/ Siden jeg skal ta hsg undersøkelse imorgen. Men dersom alt er ok med egglederen blir det nok lagt inn aksjer imorgen 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg får ikke lov å "legge inn aksjer" enda :-/ Siden jeg skal ta hsg undersøkelse imorgen. Men dersom alt er ok med egglederen blir det nok lagt inn aksjer imorgen 😂😂😂

Åå, skjønner!! Da krysser vi fingrene for at alt er ok🤞🏼🤞🏼😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2018 den 22.06, Celine789 skrev:

Jeg er med! IKM 4. februar. 5 pp og begynner å kjenne meg litt lei. Men godt å være her inne hvor det er flere som bruker tid (vet flere bruker mye lenger tid, så skal ikke klage)- blant venner og bekjente virker det som at alle får det til med en gang/ ikke rekker å prøve..

Æsj ja... er akkurat der selv... men kanskje d er nå som vi "gir opp" at det løser seg? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...