Gå til innhold

Ammebh- anbefalinger?


LykkeligMamma2010

Anbefalte innlegg

Har begynt jakten på en god ammebh som faktisk gir støtte- kjøpte en boob fastfood ammebh, og den skuffet stort:( duger kun som nattbh i mine øyne. Noen som har anbefalinger å komme med ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt Medela amme bh og er veldig fornøyd. God støtte og god komfort, og har strech så den former seg etter brystene, etterhvert som de vokser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte den stygge man får kjøpt på apoteket ved forrige barn. Stygg som fy. Men gir god støtte, er enkel og brukervennlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute smugkikket litt i dag fant ingen som er store nok, synes det var lite utvalg. Hvor går dere som trenger større enn 85? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Var ute smugkikket litt i dag fant ingen som er store nok, synes det var lite utvalg. Hvor går dere som trenger større enn 85? 

Mammatrend.no har et utvalg med litt større størrelser. Koster dog mer enn de i kjedebutikkene.

Anonymkode: 55e0d...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.1.2018 den 7.54, Anonym bruker skrev:

https://www.lindex.com/m/no/7464099/?back

Jeg er fornøyd med denne fra Lindex. God støtte og finnes og i litt større str. Eneste jeg kan bruke på dagtid, alle andre kun om natten. 

 

 

Anonymkode: 155a6...ce0

Den er kjempe god!! Brukte de masse ved forrige svangerskap og før jeg fant riktig bh str etter fødsel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...