Gå til innhold

Hvor er moderatorene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, beklager at du har oppfattet oss som fraværende i det siste. Pga høytiden er det for tiden bare en person her inne, men prøver å lese gjennom det meste. Oppfordrer til å rapportere da vi fortere vil kunne se ting som er regelbrudd. Vi kan dessverre ikke gi tilbakemeldinger på rapporter.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, moderatorlista ligger åpen her, er det virkelig en bombe at ikke én (halvannen) person kan ha vakt her inne 24/7? I jula og på nyttårsaften? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Ann Christin skrev:

Hei, beklager at du har oppfattet oss som fraværende i det siste. Pga høytiden er det for tiden bare en person her inne, men prøver å lese gjennom det meste. Oppfordrer til å rapportere da vi fortere vil kunne se ting som er regelbrudd. Vi kan dessverre ikke gi tilbakemeldinger på rapporter.

Ann Christin, admin

Kanskje dere burde kikke litt på den tråden her

http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144338158-hvordan-hadde-du-som-kvinner-reagert-hvis-en-ukjent-mann-spurte-deg-om-han-kunne-ha-slikket-deg/?page=3&tab=comments#comment-148633638

 

Anonymkode: e35d7...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

I de her #metoo# tider, så er jeg overasket over at dere synes en sånn tråd er greit

Anonymkode: e35d7...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik tråden er nå er det ingenting galt med den, at folk eventuelt vil gjøre slik er opp til enhver og såfremt det ikke fremmer brudd på norsk lov vil tråden få stå.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ann Christin skrev:

Slik tråden er nå er det ingenting galt med den, at folk eventuelt vil gjøre slik er opp til enhver og såfremt det ikke fremmer brudd på norsk lov vil tråden få stå.

Ann Christin, admin

Må si dere har en underlig prioritering

Anonymkode: e35d7...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Må si dere har en underlig prioritering

Anonymkode: e35d7...6fb

Hva mener du bryter med forumreglene da? Skal tråden slettes fordi du synes den er ekkel? 

Anonymkode: 3ba67...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.12.2017 den 23.40, Anonym bruker skrev:

Det florerer jo av stygge personangrep og tulletråder her om dagen

Anonymkode: e35d7...6fb

Det blir slik når Anonym knappen er der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 1. januar 2018 den 21.55, Ann Christin skrev:

Slik tråden er nå er det ingenting galt med den, at folk eventuelt vil gjøre slik er opp til enhver og såfremt det ikke fremmer brudd på norsk lov vil tråden få stå.

Ann Christin, admin

Men den er skrevet av en utestengt bruker. 

Anonymkode: 285bf...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.12.2017 den 23.40, Anonym bruker skrev:

Det florerer jo av stygge personangrep og tulletråder her om dagen

Anonymkode: e35d7...6fb

Jeg synes ikke de er saa fravaerende, men det er heller en eller flere brukere som er veldig paagaande. Noe som er veldig typisk for offentlige forumer. Jeg tror noen mennesker finner det lett aa rakke ned paa andre paa nett. Og saa samler de seg der de kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men den er skrevet av en utestengt bruker. 

Anonymkode: 285bf...17f

Om en utestengt bruker oppretter en tråd mens de er utestengt vil den bli slettet, men om personen blir utestengt pga den tråden eller på et senere tidspunkt vil vi ikke tilbake og slette alle dems tråder.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ann Christin skrev:

Om en utestengt bruker oppretter en tråd mens de er utestengt vil den bli slettet, men om personen blir utestengt pga den tråden eller på et senere tidspunkt vil vi ikke tilbake og slette alle dems tråder.

Ann Christin, admin

Men det viser vel at tråden var en tulletråd som den ble rapportert som?

Anonymkode: e35d7...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men det viser vel at tråden var en tulletråd som den ble rapportert som?

Anonymkode: e35d7...6fb

Slik tråden er i dag ansees den ikke som en tulletråd. Da TS heller ikke har begått noe regelbrudd vil det ikke bli sjekket hvem som står bak anonym bruker, mitt forrige svar var på en generell basis.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men den er skrevet av en utestengt bruker. 

Anonymkode: 285bf...17f

Hvordan vet du at brukeren er utestengt?

Anonymkode: d3e57...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mari Y
På 2.1.2018 den 9.18, SLURPÅ skrev:

Det blir slik når Anonym knappen er der.

 

Det gjoer det ganske fort, ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mari Y skrev:

Det gjoer det ganske fort, ja

Hadde den knappen vert vekke. Hadde det blitt mindre dritt slenging. Da kjenner folk igjen Nick navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mari Y
1 time siden, SLURPÅ skrev:

Hadde den knappen vert vekke. Hadde det blitt mindre dritt slenging. Da kjenner folk igjen Nick navnet.

Det stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, SLURPÅ skrev:

Hadde den knappen vert vekke. Hadde det blitt mindre dritt slenging. Da kjenner folk igjen Nick navnet.

Da kan du være sikker på at forumet blir ganske så tyst. Det har vært en del tilfeller hvor brukere har blitt identifisert og fått en del ubehageligheter i ettertid. Om de har blitt identifisert fordi de la ut link til finn.no eller basert på enkeltopplysninger over lang tid, er det skremmende at folk kan sitte ute i den store vide verden og faktisk stalke deg. Finne ut hvor du bor og hvor barnet ditt går i bhg, eller søke opp svigerfamilien din for å vise de hvor lite du liker de.

Så- følg med på anonymkodene, ikke la diskusjonen gå til hodet på deg. Da kanskje det ikke blir så mye drittslenging. 

Anonymkode: d3e57...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mari Y
6 timer siden, SLURPÅ skrev:

Hadde den knappen vert vekke. Hadde det blitt mindre dritt slenging. Da kjenner folk igjen Nick navnet.

Ikke lurt å poste noe man ikke ville sagt ansikt til ansikt, nei. Hadde det vaert som FB- krav om offentlig navn evt bilde, så hadde man nok vaert litt mere forsiktig. Men til og med der er det kjempe-problem. 

Foroevrig fikk jeg kjøpt et hefte om konspirasjonsteorier i går som jeg skal bla litt i i dag(tror ikke man skal ta alt man leser på nett så personlig. Man får bare fokusere mest mulig på det positive og ikke la alt det negative gå til hodet på en. Dog konspirasjonsteorier er vel ikke positivt, men det er spennende ☺,).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da kan du være sikker på at forumet blir ganske så tyst. Det har vært en del tilfeller hvor brukere har blitt identifisert og fått en del ubehageligheter i ettertid. Om de har blitt identifisert fordi de la ut link til finn.no eller basert på enkeltopplysninger over lang tid, er det skremmende at folk kan sitte ute i den store vide verden og faktisk stalke deg. Finne ut hvor du bor og hvor barnet ditt går i bhg, eller søke opp svigerfamilien din for å vise de hvor lite du liker de.

Så- følg med på anonymkodene, ikke la diskusjonen gå til hodet på deg. Da kanskje det ikke blir så mye drittslenging. 

Anonymkode: d3e57...2fb

Drittslenging er og blir på anonym knappen. Mindre dersom nicket blir. 

moderatorene er redde seg sjølv her inne. Redde og stoppe begynnende kvalme.

Går ikkje på hode på meg for jeg har blitt mindre her inne. Er meir på babyverden sine sider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mari Y skrev:

Ikke lurt å poste noe man ikke ville sagt ansikt til ansikt, nei. Hadde det vaert som FB- krav om offentlig navn evt bilde, så hadde man nok vaert litt mere forsiktig. Men til og med der er det kjempe-problem. 

Foroevrig fikk jeg kjøpt et hefte om konspirasjonsteorier i går som jeg skal bla litt i i dag(tror ikke man skal ta alt man leser på nett så personlig. Man får bare fokusere mest mulig på det positive og ikke la alt det negative gå til hodet på en. Dog konspirasjonsteorier er vel ikke positivt, men det er spennende ☺,).

Facebook er mykje falsk bak bilder og navn. Er dritt lei heil Facebooken.

Tar ein Snapchat og SMS er det mykje dritt. 

Der vil altid vere noen som er ute etter kvalme. 

Synest slike sider som Bli gravid skulle vert kun nick. Der er kvalme på anonym knappen der og.

Derfor har jeg godt meir over til babyverden sine sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, SLURPÅ skrev:

Drittslenging er og blir på anonym knappen. Mindre dersom nicket blir. 

moderatorene er redde seg sjølv her inne. Redde og stoppe begynnende kvalme.

Går ikkje på hode på meg for jeg har blitt mindre her inne. Er meir på babyverden sine sider. 

De gangene jeg har rapportert, har det blitt ryddet opp ganske raskt. Men, du må huske på at de to som modererer her, ikke sitter på dib 24/7.

Om du velger å være på Babyverden, er jo helt opp til deg 🙂 Heldigvis 👍

Anonymkode: d3e57...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SLURPÅ skrev:

Facebook er mykje falsk bak bilder og navn. Er dritt lei heil Facebooken.

Tar ein Snapchat og SMS er det mykje dritt. 

Der vil altid vere noen som er ute etter kvalme. 

Synest slike sider som Bli gravid skulle vert kun nick. Der er kvalme på anonym knappen der og.

Derfor har jeg godt meir over til babyverden sine sider.

Rapporterer du da?

Anonymkode: e35d7...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mari Y
41 minutter siden, SLURPÅ skrev:

Facebook er mykje falsk bak bilder og navn. Er dritt lei heil Facebooken.

Tar ein Snapchat og SMS er det mykje dritt. 

Der vil altid vere noen som er ute etter kvalme. 

Synest slike sider som Bli gravid skulle vert kun nick. Der er kvalme på anonym knappen der og.

Derfor har jeg godt meir over til babyverden sine sider.

Ja, enten det. Eller at man ikke er forsiktig med hva man skriver når man er frustrert eller sint. Da boer man egentlig skjerme seg fra det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...