Gå til innhold

Hvordan babyen sover alene på sin senga?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg trenger hjelp!

jeg har ai jente på 7 månder. Siden første dagen hun kom i verden prøvde jeg smokken men hun vil ikke  ha den, jeg prøvd og prøvd det hjulpet ikke, nå hun søver med puppen og klar ikke søve alene eller uten puppen. Når jeg vil legger henne fra senga vår til hennes senga da våkner hun med engang. Ganske slitsomt!!Jeg er ganske redd nå å la henne være i senga vår alne. Det er ganske slitsomt.hun sover veldig lenge når jeg ikke forlater hun. . Men det som er viltig for meg at hun klar å sove i sin seng hun er blit stor nå og beveger mer en før  da er det ganske farlig hvis hun våkner og fale fra senga hvis jeg er ikke til stede. Hva anbefaler dere meg.😢

Anonymkode: aeb8d...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynn å legg henne for å sove i senga hennes. Sitt ved siden av senga og hold henne i handa. Ikke snakk til henne, eller gi henne oppmerksomhet på annen måte når du har sagt godnatt til henne, men ha handa hos henne slik at hun vet at du er der. Nytter nok ikke å gjøre dette 1 kveld, må nok noen ganger til før hun forstår, men hun vil sovne bare hun blir trøtt nok.

Anonymkode: 945d1...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...