Gå til innhold

Ikm uke 4


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

Skal å undersøke min gjenværende eggleder med kontrastvæske om litt under 2 uker, skal gjøre et nytt forsøk ved neste EL. Har hatt det ganske tøft etter EXU og operasjon, men er klare for å prøve på nytt 😀 Ikm blir derfor i slutten av uke 4.

 

Flere? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Milla1986 skrev:

Melder meg inn her jeg også, IKM ventet den 24/1, pp 4. 

Har du barn fra før? 😊 Jeg har et barn på 8år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har du barn fra før? 😊 Jeg har et barn på 8år

Nei, dette blir prøving for det første barnet:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn :)

Ikm ca 23/1, pp 1. Har en fra før av som er 7 år :) Dette blir nok foreløbig ikke noe vi stresser veldig med - vi tar det litt som det kommer, og håper at det går på noen prøveperioder :) Spennende er det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mensen ferdig her og det er bare så vente på EL igjen. Pga mannens jobb så regner jeg egentlig dette som pp 3 i stedet for 4 da jeg nesten er helt sikker på at vi ikke rakk EL denne gangen grunnet at han var borte på jobb de mest gunstige dagene.  Fant ut at han skulle være borte på jobb denne her pp også  i alle de dagene det er mulig  å bli gravid! Heldigvis fikk han byttet slik at han kommer hjem på kveldene og vi får lagt inn aksjer! :) Frustrerende når en hel pp går i vasken pga jobb så glad for at det løste seg. Satser på at dette blir pp spiren sitter:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her etter en SA i går/i dag. Starter å blø smått i går. Så regner med IKM er ca uke 4. Dette blir 7 PP tror jeg .    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.12.2017 den 7.30, Snart_mammatil2 skrev:

Skal å undersøke min gjenværende eggleder med kontrastvæske om litt under 2 uker, skal gjøre et nytt forsøk ved neste EL. Har hatt det ganske tøft etter EXU og operasjon, men er klare for å prøve på nytt 😀 Ikm blir derfor i slutten av uke 4.

 

Flere? 😄

Er du både på uke 4 og 5?☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, inimini skrev:

Er du både på uke 4 og 5?☺

Skulle fått mens i forigårs eller igår, men den har enda ikke kommet 😂 så det blir nok bare ikm i uke 5 pga forsinkelsen 🙈 syklusen som har vært så stabil 🤔

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Skulle fått mens i forigårs eller igår, men den har enda ikke kommet 😂 så det blir nok bare ikm i uke 5 pga forsinkelsen 🙈 syklusen som har vært så stabil 🤔

Ahhhh, skjønner! 

Da får du bare vente og se ja😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her, heksa var 8 dager forsinket denne gangen🙄 Ikm i slutten av uke 4. Første kur med letrozol. Andre som har prøvd dette? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å teste for EL i går, foreløpig negativ, er på dpo 11 i dag, og jeg pleier å ha EL syklusdag 15. Var til gynekolog for celleprøve i går, hun så mange store fine follikker(?) på høyre eggstokk som passet med hvilken dag jeg var i syklus. Fortsetter EL testingen fremover nå. Hvordan ligger det an for dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Milla1986 skrev:

Begynte å teste for EL i går, foreløpig negativ, er på dpo 11 i dag, og jeg pleier å ha EL syklusdag 15. Var til gynekolog for celleprøve i går, hun så mange store fine follikker(?) på høyre eggstokk som passet med hvilken dag jeg var i syklus. Fortsetter EL testingen fremover nå. Hvordan ligger det an for dere andre? :)

11 dager etter men vel? Dpo = days past ovuliation ;-) jeg begynner også testingen 12 dager etter mens, men som regel positiv test 15 -16 dag etter mens

Anonymkode: b62b9...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

11 dager etter men vel? Dpo = days past ovuliation ;-) jeg begynner også testingen 12 dager etter mens, men som regel positiv test 15 -16 dag etter mens

Anonymkode: b62b9...d69

Hehe ja dag 11 i syklusen mener jeg såklart :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 9, og siste dag med letrozol . Tok en El test igår for moroskyld, men den var ødelagt for kontrollstreken kom ikke opp engang 😂 

Endret av Limaxxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig gøy hvordan kroppen fungerer:) Jeg har gått på ppiller siden første barnet mitt for 7 år siden. Hun kom uten prøving;) Dermed gikk jeg inn i denne 1 pp uten noe særlig kontroll/oversikt over egen syklus, i motsetning til mange andre her som ser ut til å ha full kontroll på alt. Jeg meldte meg inn her, lastet ned app for gravide, plottet inn første dag i siste mens. Fikk da beregnet eggløsning to uker etterpå. Og yes, idag, nøyaktig to uker etterpå har jeg eggløsning!  Dette er jo veldig spennende! Hadde bestemt meg for å ta alt litt som det kommer, ingen hast, men ser nå at det blir mer og mer oppslukende hele denne prosessen😂

Endret av Mejlis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv EL test i ettermiddag syklusdag 14. Kjenner veldig godt at EL er på gang, så jeg hadde kanskje ikke behøvd å teste. Legger inn regelmessige aksjer i dagene før, under og etter og håper det gjør susen denne gangen! :) Positiv EL test samme syklusdag som de andre syklusene, så ting er ihvertfall regelmessig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mejlis skrev:

Det er veldig gøy hvordan kroppen fungerer:) Jeg har gått på ppiller siden første barnet mitt for 7 år siden. Hun kom uten prøving;) Dermed gikk jeg inn i denne 1 pp uten noe særlig kontroll/oversikt over egen syklus, i motsetning til mange andre her som ser ut til å ha full kontroll på alt. Jeg meldte meg inn her, lastet ned app for gravide, plottet inn første dag i siste mens. Fikk da beregnet eggløsning to uker etterpå. Og yes, idag, nøyaktig to uker etterpå har jeg eggløsning!  Dette er jo veldig spennende! Hadde bestemt meg for å ta alt litt som det kommer, ingen hast, men ser nå at det blir mer og mer oppslukende hele denne prosessen😂

Man blir ganske opphengt i det ja! :D Hadde tenkt til å ta det med ro jeg også, og det gjør jeg egentlig også. Jeg tar det litt som det kommer ift å bli gravid, men jeg synes det er spennende å se hvordan kroppen fungerer og liker å følge med på hva som skjer ift eggløsning:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...