Gå til innhold

Hvor mange av dere har noen kilo for mye - og hvor mange skal gjøre noe med det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og hvor mange bryr seg ikke?

Herlig ting å fundere på på julaften 😂

Jeg har gått opp i vekt etter at jeg har vært uten mulighet til trening over et par mnd. Det har sneket seg umerkelig på selv om jeg har forsøkt å tilpasse kosten.

I et juleselskap i går spurte en mann i familien hva jeg hadde inni der, og pekte på magen min. Jeg sa at det ikke var noe der ( siden jeg faktisk mistet for et par mnd siden) og han sprte om jeg bare hadde spist..

Syns det var dårlig gjort. Og det er trist at det ikke skal være mulig å gå opp i vekt uten at det blir en greie.

Nå har jeg ønsket meg Grete Roede kurs til jul 😁

Endelig kan jeg nå begynne å gå turer i høyt tempo.. så det vil også hjelpe på..

Anonymkode: a0286...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Og hvor mange bryr seg ikke?

Herlig ting å fundere på på julaften 😂

Jeg har gått opp i vekt etter at jeg har vært uten mulighet til trening over et par mnd. Det har sneket seg umerkelig på selv om jeg har forsøkt å tilpasse kosten.

I et juleselskap i går spurte en mann i familien hva jeg hadde inni der, og pekte på magen min. Jeg sa at det ikke var noe der ( siden jeg faktisk mistet for et par mnd siden) og han sprte om jeg bare hadde spist..

Syns det var dårlig gjort. Og det er trist at det ikke skal være mulig å gå opp i vekt uten at det blir en greie.

Nå har jeg ønsket meg Grete Roede kurs til jul 😁

Endelig kan jeg nå begynne å gå turer i høyt tempo.. så det vil også hjelpe på..

Anonymkode: a0286...9e0

Poenget er også at jeg lurer på hvor mye jeg egentlig har gått opp.. siden noen føler at de må kommentere det.

Der jeg ser i speilet kvalifiserer ikke til det

Men da står man jo i litt gunstige posisjoner kanskje 😊

HI

Anonymkode: a0286...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangel på sosiale antenner å kommentere andre sin vekt !

Jeg har 7-8 kg for mye og skal begynne å trene, spise mindre etter jul. 

Målet er mai mnd. 

Men i dag koser vi oss 😁🎅🏻

God jul 🎅🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altfor mye men begynte å gjøre noe med det i slutten av oktober. Har ikke gjort noe med kostholdet enda. Jeg har fokusert på å komme over dørstokkmila til trening. Føler meg veldig flink for har trent 3-4 ganger i uken siden oktober og gått ned 3 kg. Til og med vært på trening Idag 🤶🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ganske mye, men har tatt av 16 kg av de nå i høst og tar sikte på 15 kg til frem til sommeren 😃

Anonymkode: bc5b3...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!!

Jeg skal bli like flink!

Trente 3-4 ganger i uka før.. men så måtte jeg stoppe treningen en periode.. Nå sjal jeg sakte bygge meg opp igjen. Har fått beskjed om at det ikke er lurt å gå hardt ut selv om smerten er borte.

Har vært en tøff høst med både SA og rygg"kollaps". 

HI

Anonymkode: a0286...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en litt spesiel kropp før graviditeten var jeg 85 kg etter graviditeten var jeg 85 kg. Ammer ennå men ikke så mye. Har trent to ganger i uken i ett halvt år nå med ganske hard trening, fortsatt 85 kg. Når jeg er ferdig med å amme så begynner jeg på lavkarbo igjen. Da har jeg greid å holde vekta på rundt 80. Forstår ikke hvorfor kroppen min absolutt ønsker den vekta men slik er det nå en gang. 

Har innfunnet meg med det, har god helse tross overvekt og lever ett meget aktivt liv. Min mann elsker kroppen min akkurat som den er (møttes slik også) har veid det samme nå i over ti år.

Anonymkode: 2694d...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken idiot er det som kommenterer noen sånt?! Det er hvert fall ikke deg det er noe galt med HI! 

Jeg har over 20 kg jeg skal ned, men det deiter jeg i nå i jula. Nei nei, så fikk jeg ikke til å gå ned så mye som jeg ønsket i år heller. Men jeg skal kose meg og feire jul for det. 

Det er ikke det du spiser mellom jul og nyttår som betyr noe, det er det du spiser mellom nyttår og jul som slår ut! Så kos deg i jula HI, så kan du heller tenke på vekta etter jul :) 

Anonymkode: 59ef7...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marge Simpson

Jeg har en del for mye, men i januar begynner jeg med oppfølging med kosthold og trening. GLEDER MEG. Jeg er ganske flink til å trene, men har behov for oppfølging og veiledning mtp kosthold. Hatt store problemer med mat hele livet. Det koster riktignok noen tusenlapper men dette blir en investering😊 Hadde begynt før, men det har ikke vært mulig før nå over nyåret 😊

lykke til alle som skal ned i vekt og god jul😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tufs!

Grete Roede anbefales virkelig. Tilber kurs i høst, gikk ned 6-7 kg og har etterpå gått ned 5 til. Skal ned ytterligere 5 kg. Superfornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mange kiloene jeg skal ned, men noen få. Håper kroppen spiller på samme lag som meg fra nyttår. Har vært syk i noen år og nesten ikke fått trent disse årene, så har kontrollert vekta med kosthold. Mye av det jeg hadde av muskler er jo gjort om til fett, så ikke særlig fast i kroppen lenger. Har vel lagt på meg ca. fem kilo. Har vært 98-99 % konsekvent i kostholdet, men det er de siste prosentene som har gitt meg noen få kilo for mye tydeligvis. I tillegg til det har jeg for mye væske i kroppen, og akkurat det kan jeg dessverre ikke styre, så der kommer det 4-5 kg til ekstra.

 

Anonymkode: 8159a...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...