Gå til innhold

Vanlig å fise under fødsel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke unormalt å både bæsje og tisse også under fødselen. Så fis er helt naturlig... Hvordan lydnivået er avhenger fra person til person...

Anonymkode: b01cf...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende jeg opplevde det ja, tviler på jeg hadde lagt merke til det selv. :P Om det var noe lyd av det så drukna det nok i jamringa mi. :P

Anonymkode: daeb8...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke vanlig. Kjenner heller ingen som bæsja under fødsel.

Anonymkode: f2719...10d

Haha, det gjør du nok, det er bare ikke noe folk annonserer sammen med vekt, kjønn og at vesenet skal hete Antonielle Mabelle. Det bæsjes over en lav sko - av og til PÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke mer fis enn det ellers er liksom.. man blir jo ikke en bæsjende prompepute full av tiss bare fordi man føder.

Anonymkode: 12a1b...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved tanke på at babyen presser på endetarmen fra innsiden så er det vanskelig å unngå.

Er helt normalt å både tisse, bæsje og prompe under fødsel.
Jordmødrene som er tilstede er helt vant med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke vanlig. Kjenner heller ingen som bæsja under fødsel.

Anonymkode: f2719...10d

In your dreams...😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke vanlig. Kjenner heller ingen som bæsja under fødsel.

Anonymkode: f2719...10d

Hvordan vet du det egentlig?

Anonymkode: 2d086...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker med førstemann hadde eg stoooore mengder lystgass og etter jeg hadde født prompe jeg som en foss😳 sinnsykt gøy når du ble sydd i 40min. Stakkars jordmor😂 

med de andre tror jeg ikke jeg prompa ( men holdt meg laaangt unna lystgass også da)

Anonymkode: f6db2...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo skje ja. Det er ikke unormalt å drite på seg heller, og de færreste fødende får dette med seg en gang. :)

Anonymkode: 47f70...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal føde et barn. Du har skapt et barn i magen din, et helt levende vesen som skal ut av deg og inn i verden. Bare for et øyeblikk - under fødsel, så fokuser på det - og ikke på forfengelighet. Kroppen slipper luft om den må, eller annet om det presser på. Men kjære kvinne, du føder et barn! En liten fjert blir helt irrelevant. Og om det ikke blir det, så burde du virkelig nyansere verden din litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk,  fra denne dagen blir hovedfokus flyttet fra deg, og over til barnet. Ingenting blir som før. En fis ti eller fra betyr ingenting.

Anonymkode: 34919...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hadde vært fornøyd med bare fis, men her kom det både det ene og det andre! 😜

Anonymkode: 81c7f...0e3

Haha, nå lo jeg godt her! 😂 Dog er det jo slettes ikke uvanlig å gjøre både ditt og datt! 😂

Anonymkode: b097c...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom det også bæsj. Var veldig opptatt at jeg måtte på do å bæsje når jeg pressa 😂 Nei Da så jordmor, du bæsje nå😳

Anonymkode: 3531c...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slapp heldigvis unna alt sammen. Men så spiste jeg heller ikke fra jeg kjente første ri kl 7 på morningen og til ungen var ute kl 18.. Det var bevisst. Passet også på å gå på do før jeg reiste til sykehuset for å slippe klyster osv.. Prompe gjør man jo ganske regelmessig uansett, men om du er redd for dette kan du jo unngå ting som gir luft i magen når du merker fødsel er i gang/nærmer seg.

Anonymkode: eafa1...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ikke merke til om jeg prompa. Det gjorde jeg nok mest sannsynlig. Men det var ikke bare babyen som kom ut under pressriene, nei. Og der og da kunne jeg ikke brydd meg mindre. Jm tørka fort og greit vekk, stakkar. 

Anonymkode: e92a3...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Med førstemann vet jeg at det kom noen våte flekker bak og jeg tissa på hendene til jordmor etter ungen var ute fordi hun hadde hånda oppi pga blødninger. Med nestemann var jeg forstoppet i noen dager før fødsel så når pressriene kom seilte det en salig kabel ut i senga før ungen kom.

Helt normalt og kun så flaut som en selv gjør det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg tisset på meg under en ri. Trodde det var vannet som gikk, ante virkelig ikke at jeg tisset, merket det først når vannet faktisk gikk helt pp slutten😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...