Gå til innhold

September 2018


Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Anbefalte innlegg

På 25.12.2017 den 12.07, Gjest MiffaBlir3Barnsmor skrev:

Av en eller annen grunn har jeg alltid mye mareritt når jeg er gravid. Denne gangen er ikke noe unntak. Akkurat det misliker jeg veldig😅

Noen av dere som har mer aktivt drømmeliv når dere er gravid?

Ja, Jeg er gravid for 3.gang å har drømt mye med to første. Fortsetter vist denne gangen å.. ofte er d ikke positive drømmer. 

Anonymkode: 2d143...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg inn her jeg også. Positiv test i dag..

Barn nr 3. Litt overrasket, mannen mistenkte at jeg var gravid før jeg overhode var inne på tanken. 

Anonymkode: d2a4f...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg forsiktig inn her. Positiv test på mandag og foreløpig termin 26. september (som er mannens bursdag)

Har hatt tre MA de siste tre år i hhv uke 12, uke 13 og uke 16. Ikke funnet noen årsak. Har barn sammen allerede så det er et mysterium hvorfor dette har skjedd tre ganger på rad nå. Ingen årsaker funnet ifb obduksjon.

Kommer ikke til å senke skuldrene før bikket uke 25 denne gang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått henvisning til UL da jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei.. er en plass mellom 4-7 uker. Mensen har vært temmelig ustabil, men tror jeg hadde eggløsning rundt jul en gang.. 

Anonymkode: d2a4f...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 16.09, Anonym bruker skrev:

Fått henvisning til UL da jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei.. er en plass mellom 4-7 uker. Mensen har vært temmelig ustabil, men tror jeg hadde eggløsning rundt jul en gang.. 

Anonymkode: d2a4f...947

Da blir det spennende for deg på ul 😊 

jeg hadde litt rosa utflod i mårrest og kjenner jeg blir ganske bekymret. Har googlet hele dagen og det gjør ikke akkurat ting bedre 🙈 har ikke hatt noe rosa utflod etter den ene gangen i mårrest så da føler jeg det er et håp. Er 8+3 i dag. 

Noen med erfaring? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei

Da hopper jeg også inn her 😍😍

Termin 26 september 2018. Jeg er så spent og i sjokk 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, sunfly skrev:

Her endte det i SA nå i helgen😣😭

Ånei så leit 😭💔

Anonymkode: 95c5a...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, sunfly skrev:

Her endte det i SA nå i helgen😣😭

Å nei 😭😭 har mistet selv, vet hvor vondt det er ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2018 den 17.05, Hoppetau skrev:

Da blir det spennende for deg på ul 😊 

jeg hadde litt rosa utflod i mårrest og kjenner jeg blir ganske bekymret. Har googlet hele dagen og det gjør ikke akkurat ting bedre 🙈 har ikke hatt noe rosa utflod etter den ene gangen i mårrest så da føler jeg det er et håp. Er 8+3 i dag. 

Noen med erfaring? 

Hvordan går det med deg? Sikkert helt ufarlig. Slimhinnene er jo veldig skjøre i graviditeten ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, <3 Legoland <3 skrev:

Hvordan går det med deg? Sikkert helt ufarlig. Slimhinnene er jo veldig skjøre i graviditeten ❤

Går bra 😊 har ikke blødd noe mere. Men har ganske kraftige menssmerter. Så må nesten bare vente å se. Skal på ul igjen om litt over 2 uker så da håper jeg det fortsatt er liv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, sunfly skrev:

Her endte det i SA nå i helgen😣😭

Det var trist å høre😢

Anonymkode: d2a4f...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetau skrev:

Går bra 😊 har ikke blødd noe mere. Men har ganske kraftige menssmerter. Så må nesten bare vente å se. Skal på ul igjen om litt over 2 uker så da håper jeg det fortsatt er liv 😊

Så bra 😊😊 jeg hadde mye menssmerter i forrige svangerskap. Gikk helt fint 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sunfly skrev:

Her endte det i SA nå i helgen😣😭

Huff så trist 💔 håper det går bra med deg❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, <3 Legoland <3 skrev:

Så bra 😊😊 jeg hadde mye menssmerter i forrige svangerskap. Gikk helt fint 😊

Godt å høre at det gikk bra selv om at du hadde mye menssmerter 😊 roer meg mere med at det er helt normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetau skrev:

Godt å høre at det gikk bra selv om at du hadde mye menssmerter 😊 roer meg mere med at det er helt normalt. 

Masse lykke til 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,dere!

Jeg er ny her. Etter langt tid blir jeg endelig gravid uten assistert befrukktning som vi skulle hatt. Derfor vil jeg bare informere at jeg har en  korts protokol medisiner til IVF. 

For mer informasjon ta kontakt på mobil: 96694644

Medisiner kan selges for en rimlig pris! Så håper at vi kan hjelpe til noe av dere.

Anonymkode: 8380f...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Her kommer det kanskje en liten overraskelse i september. Ikke helt forventet da nr.1 tok lang tid(over 1.år), denne satt visst på 1.forsøk så litt i sjokk enda😊 foreløpig termin 19.september men litt usikker hvilken dag jeg fikk sist mens🙊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Spirierbien skrev:

Hei! 

Her kommer det kanskje en liten overraskelse i september. Ikke helt forventet da nr.1 tok lang tid(over 1.år), denne satt visst på 1.forsøk så litt i sjokk enda😊 foreløpig termin 19.september men litt usikker hvilken dag jeg fikk sist mens🙊 

Gratulerer 😊

Anonymkode: 95c5a...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med alle? 😊

her er det tydelig en symptomtopp! Kvalm, trett og andpusten bare ved å gå en etasje opp 😝 kjenner det er tungt å være tilstede på jobb. Men er vell ikke så lenge til det roer seg ☺️

fysen på kremere supper og lakris 🙈😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetau skrev:

Hvordan står det til med alle? 😊

her er det tydelig en symptomtopp! Kvalm, trett og andpusten bare ved å gå en etasje opp 😝 kjenner det er tungt å være tilstede på jobb. Men er vell ikke så lenge til det roer seg ☺️

fysen på kremere supper og lakris 🙈😋

Så koselig å høre at alt er bra med deg 😊😊😊 når har du termin? (Jeg husker ikke)

Jeg merker også at kroppen jobber på. Jeg er ekstremt trøtt, uggen, alt lukter veldig. Og ting smaker rart 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, <3 Legoland <3 skrev:

Så koselig å høre at alt er bra med deg 😊😊😊 når har du termin? (Jeg husker ikke)

Jeg merker også at kroppen jobber på. Jeg er ekstremt trøtt, uggen, alt lukter veldig. Og ting smaker rart 😊😊

Jeg har termin 1 september foreløpig 😊 dette er mitt 3 svangerskap og alle har blitt satt tilbake noen dager så regner med terminen blir 3-4 sept etter oul 😊 

har du barn fra før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...